miercuri, 1 noiembrie 2017

October Empties

De data asta absenta e super motivata. Am avut o saptamana cu investigatii medicale ale caror rezultat inca il astept si pe urma a inceput vacanta domnisoarei. Daca e vacanta pentru ea, pentru mama-sa nu mai e nici un minut de respirat! Ca deh, trebuie s ainghesuim intr-o saptamana toate activitatile pe care nu am mai avut timp sa le facem de cand a inceput scoala!

Am multe articole pe care trebuia sa le fi scris deja, dar nu e tragic, incepem ca melcutul cu postarea neaparat necesara. Empties! Va spun sincer ca inca nu mi-a revenit obiceiul cu pastratul de "gunoi cosmetic" si am aruncat din reflex ceva pliculete de masti pentru ten, posibil si alte maruntisuri. Ce e mai important insa, o sa vedeti in articolul de azi.

Roll-on Adidas cumpar de ani de zile si adevarul e ca de cate ori zic ca mai incerc si altceva, regret. Nu sunt o persoana care sa transpire excesiv, dar cu micutul de la Adidas chiar ma simt in siguranta. Acum am luat o varianta Sensitive de la Balea si....noroc ca a venit frigul! Al meu sot jura pe Nivea Fresh Active. Intr-o perioada se cam prostise si nu mai dadea acelasi randament, dar se pare ca totul e in regula in lumea Nivea.

Crema pentru maini cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant ramane cea mai buna crema ever pentru mine. Am recomandat-o si pe blog si in real life de 100 de ori si cam toata lumea care a incercat-o mi-a dat dreptate. E minunata si am cumparat zeci de tuburi in ultimii 6-7 ani. 

Crema depilatoare Farmec cu extract de orhidee a fost ok, dar nu mi s-a parut cu nimic diferita de alte creme depilatoare. Sincera sa fiu folosesc rar astfel de produse si nu cred ca o sa mai cumpar alta prea curand. Am in baie varianta pentru barbati si o folosesc tot eu ocazional, pentru ca domnul nu are astfel de pasiuni.:)) 

Gelul de dus Marshmallow de la Balea l-am mai avut intr-un ambalaj diferit. E dulcel, curata bine dar personal nu l-as mai folosi in sezonul rece cand pielea mea e gata uscata din oficiu. Imi place in schimb foarte mult pe post de spuma de baie. Face clabuc spectaculos si miroase delicios. 

La noi sapunul Dove clasic e must have. Intr-o zi cu soare am zis sa incercam si varianta cu lapte de cocos si petale de iasomie. Mniu! Proprietatile sunt aceleasi, curata pielea cu blandete, dar mirosul e prea intens pentru gusturile intregii familii.Miroase foarte floral, intens si tare artificial. O sa revenim la varianta clasica, aia care miroase a "curat" si a stare de bine.

Am dat gata masca Planet Spa cu extract de caviar de la Avon. Masca e foarte foarte misto, imi lasa parul super matasos si mi-am amintit de ce o iubeam acum niste ani. Mi-am amintit insa si de ce am renuntat la ea. Mirosul ei e foarte puternic si mi se pare extrem de masculin. Cumva aveam impresia ca m-am dat cu aftershave in par. Si treaba e ca mirosul ala persista chiar si doua zile. Not a fan of that!

Un sampon uscat Batiste dureaza muuuult la mine. Il folosesc doar in cazuri de maxima urgenta pentru ca tinde sa imi provoace mancarimi ale scalpului. In rest isi face treaba ireprosabil, absoarbe excesul de sebum si ma face sa arat proaspat spalata si coafata. Varianta asta Sweetie mi-a placut in mod deosebit din cauza mirosului mancabil. Am folosit ultimul sfert din tub pe parul Katiei ca sa i-l fac carunt pentru Halloween! Inventivitatea mamelor nu poate sa fie egalata, I'll tell u that!

Am trei parfumuri despre care o sa va spun rapid ce si cum. Doua sunt ale mele, unul al lui Mr. Incep cu al lui. Ambre Noir de la Yves Rocher a fost cumparat deja de vreo trei ori. E unul din putinele parfumuri barbatesti care ne place amandurora si cu siguranta o sa mai primeasca in curand o sticla. E un parfum care miroase mult mai "scump" decat este de fapt, persistenta e foarte buna, aroma e una clasica as spune eu. E un parfum masculin dar usor dulceag, nimic "in your face", genul de parfum care te insoteste discret de-a lungul zilei si devine cumva parte din tine. 

De la Yves Rocher am avut si eu un Neroli din colectia Secrets D'Essence. Dupa ce am folosit si Vanille Noir din aceeasi gama, pot sa spun cu mana pe inima ca parfumurile astea sunt extraordinare. Te-ai astepta sa fie cine stie ce mega super high end. La pret standard ele nu sunt cele mai ieftine parfumuri, dar adevarul e ca mereu sunt oferte si nu cred ca le cumpara prea multa lume la pret intreg. Neroli a fost o aroma surprinzatoare, pe care nici nu as putea sa o incadrez intr-un anotimp asa cum fac in general cu restul parfumurilor mele. Citric dar si floral, usor amarui, un piculet dulce. Ceva neasteptat din punctul meu de vedere. L-am iubit pana la ultimul strop si probabil ca nu as refuza inca o sticla pe viitor. 

Despre Azzaro Visit am scris articolul asta acum ceva vreme asa ca nu o sa insist. Mi-a placut la vremea lui chia, dar spre sfarsit ma cam plictisisem de el.r mult De aia evit eu sa cumpar parfumuri mai mari de 30 de ml in general. Nu regret ca l-am terminat si nu l-as mai cumpara inca o data.


Demachiantul meu cel de toate zilele, cel de la Elmiplant cu extract de gutuie. E eficient, isi face treaba cu brio, e ieftin, il gasesti peste tot. Mai mult nu am ce sa ii cer.
Am terminat un fond de ten L'oreal True Match. Nu mi-a displacut dar nici nu ii jur iubire eterna. Nu stiu daca l-as mai cumpara a doua oara. Se aseza ok pe tenul meu, nu oxida dar textura sa avea ceva ce nu imi placea 100%. Nici nu stiu exact sa va spun care a fost problema. It did not wow me, pur si simplu. 

Am dat gata si unul din cele mai misto creioane de buze din istoria omenirii, unul Bourjois, parca era o gama Color Edition si nuanta micutului a fost Nude Wawe. Pe langa nuanta perfecta de roz prafuit am fost socata de textura minunata. Era moale, cremos, rezistent pe buze, il purtam si ca ruj. LOVE! Singura chestie era ca datorita minei moi trebuia sa il ascut cam dupa fiecare utilizare pentru a asigura un contur precis. Therefore s-a dus destul de repejor. Oricum, minunat, va spun sincer!

Despre mastile tip servetel de la Balea v-am povestit in articolul anterior asa ca nu o sa insist. Sunt foarte misto pentru pretul prietenos pe care il au si le-am folosit cu drag. Am pastrat doar pliculetul de la cea cu rodie, but you get the point!

Am mai dat gata o masca de la Bielenda, ceva detoxifiant cu argila verde. Mastile Bielenda imi plac in general, sunt chiar foarte faine. A facut si asta treaba buna, doar ca m-a cam usturat pielea de la ea in primele minute dupa aplicare si parca a doua oara n-as mai lua-o.

Am folosit trei sleeping masks de la Balea, vine articolul despre ele in curand asa ca nu dezvolt subiectul. Ca sa nu fiu total secretoasa va spun doar ca daca ar fi sa aleg intre acestea si cele tip servetel, cele servetel castiga!

Pentru un final apoteotic va spun ca am folosit trei mostre din fluidul Slow Age de la Vichy. Cele trei mostre mi-au ajuns pret de vreo 7-8 zile, asa ca mi-am putut face o idee destul de clara despre produs. L-as cumpara full size, mi-a placut cum imi arata tenul dupa zilele astea, il simteam catifelat, luminos si hidratat. Intr-adevar e un piculet cam intens parfumat, ceea ce nu mi se pare necesar pentru un proces de ingrijire a tenului, dar nu pot spune ca ma deranjeaza extrem de tare acest aspect. Am avut bafta sa nu imi provoace neplaceri si eu asa functionez: daca rezultatele sunt ok, ignor cu nesimtire ingredientele. Stiu ca nu e "the smart thing to do", dar asta e teoria mea pe care desigur ca nu o impun nimanui.

Si-am incalecat pe-o sa si v-am golit cosul asa!

Ceva produse remarcabile terminate de voi luna asta? Dati de stire sa mai incerce si fata voastra noutati. Ca saracuta de mine nici nu am destule prin dulapuri!

4 comentarii:

  1. Si mie mi-au placut mostrele alea Vichy! Ma mai gandesc daca iau full size sau Aqualia Thermal, momentan "am cu ce". Dupa aia ma hotarasc ce urmeaza.
    Sambata iau si eu mastile alea, sa videm cu ce te lauzi matale.
    Si subscriu la creionul Bourjois, dar nu era Contour Edition? Habar n-am, al meu e acasa.
    Stai sa vezi cata pungociu' am eu diseara, cred ca scriu 3 ore la articol. 😂

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand caut si eu o crema de maini buna si nu prea scumpa... Din pacate nici cea de la cosmetic plant nu ma ajuta. Nu am indraznit sa cumpar de la paula's choice, banuiesc ca e the best, dar parca n-as da atatia bani pe o crema de maini, mai ales ca se duce si repede la cat de des folosesc. Dar am descoperit o alta crema de maini geniala... povestea e dupa cum urmeaza: proaspat intoarsa din maternitate unde m-am spalat pe maini aproape non-stop, cu pielea de pe maini crapata si usturand ingrozitor trimit sotul la farmacie dupa diverse, cu indicatia sa ceara si o crema de maini pt piele f uscata. Se intoarce cu un tub metalic generos, cu o crema cu textura lejera dar grasa, cu miros fantastic, care mi-a calmat usturimea instant. Problema a fost cand am vazut pretul: era sa-l dau pe usa afara cu tot cu crema, sa o duca inapoi si sa se intoarca cu banii :))) Crema e intr-adevar geniala, tot f des ma spal pe maini, si nici nu o aplic zilnic, iar pielea de pe maini ramane moale-moale. L'occitane en provence este, as incerca o comanda pe aoro si cu alte produse, sper ca isi fac treaba la fel de bine si miros la fel de fain. Acuma sa vedem si preturile, ca daca nu e cel putin la jumatate de pret, nici ca mai recumpar crema :))) Dar e fantastica !
    Daca ai incercat produse de la ei, ar fi utila o postare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre Neroli am întins mâna dese ori în ultima perioadă, dar mi se pare și mie un parfum bun pentru orice anotimp, doar dispoziția mea contează în cazul lui. Azi mi-a stat inima când l-am văzut căzut. :)) E întreg, e bine...
    Un șampon uscat Batiste am dat și eu gata luna trecută, dar eu le consum ceva mai des, chiar dacă nu fac abuz de ele (dar și când folosesc dau, nu mă zgârcesc). În rest nu știu decât că am o pungă plină că am strâns vreo două luni de data asta. Trebuie să-mi fac curaj să le pozez zilele astea.
    Spor la consumat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ambre noir mie mi se pare cel mai bun si persistent parfum barbatesc de la Yves Rocher..si Neroli este super si persista foarte bine.

    RăspundețiȘtergere