luni, 13 noiembrie 2017

Catrice HD Liquid Coverage - review

Fondul asta de ten ma atragea de ceva vreme, dar am tot amanat achizitia lui. In Sibiu nu aveam de unde sa il iau, asa ca iesea din carti testatul de nuanta. Online l-am gasit la un pret foarte ok (chiar mai mic decat cel din magazinele fizice) aici, unde sunt multe alte produse Catrice. Se gaseste si prin alte parti, dar mai avantajos de atat nu. Am ales sa apelez insa la mama, care are o nuanta a tenului foarte apropiata de a mea. M-am lasat pe mana ei, ea s-a dus si mi l-a luat dintr-un magazin fizic si mi l-a adus. De doua saptamani numai fondul asta de ten a fost folosit, asa ca vin sa va spun si voua impresiile mele.  


In primul rand ambalajul mi se pare ca arata super misto, ca al unui produs mult mai scump. Recipientul e din sticla grea, solida. Nu l-am scapat inca pentru a putea sa va spun daca e si rezistenta, dar sincera sa fiu sper nici sa nu fie cazul. Sistemul de dozare e unul tare interesant, cu pipeta. Am mai vazut treaba asta la branduri high end, dar nu stiu daca la produse drugstore am mai intalnit pipeta. Cauciucul din care e confectionat capatul pipetei e unul maleabil dar rezistent, nu mi-e teama ca o sa se gaureaasca inainte de a reusi sa consum tot produsul. Pentru ca fondul de ten e foarte lichid, mi se pare ca dozarea se face perfect prin sistemul ales. Nimic de reprosat, chiar ma mir ca e atat de usor de manevrat si nu sufar dupa pompita cea clasica. 
 

Acum sa povestim un pic mai mult despre detaliile tehnice. Selectia de nuante e cam nasoala sincera sa fiu. Doar 4 nuante din care e cam greu sa nimeresti una fix la fix. Pentru mine 010 ar fi fost cam fantomatica, dar 020 e puuutintel inchisa. Putin de tot, nimic grav. Din pozele studiate de mine bag seama ca toate cele patru nuante au subton cam galbui, asa ca daca aveti subton roz pronuntat, I am sorry. 

Consistenta lichida recomanda produsul ca fiind unul cu acoperire mica spre medie. Ei il lauda ca ar avea putere mare de acoperire fara efect de masca. Eu zic ca mediu acopera, dar nu poate fi folosit ca fond de ten heavy duty si cu siguranta cu acopera imperfectiuni pronuntate. Adevarat ca eu il folosesc intr-un singur strat si cred ca ar merge revenit si cu un al doilea.

Senzatia pe ten e intr-adevar una super lejera, nu imi simt deloc pielea incarcata si pot sa uit linistita ca port ceva. Finishul e unul aproape complet mat, dar fara a parea prafos cum se intampla in cazul altor fonduri de ten. Chiar arata ca "second skin" cum spun ei. Se simte ca nu are uleiuri in compozitie si banuiesc ca asta il face perfect si pentru fetele cu ten gras. Al meu e mixt dar in sezonul rece are tendinte de uscare.


Produsul se aseaza foarte frumos, nu se aduna prin ridurile fine, nu il vad sa accentueze porii din zonele mai problematice. Ii dau un mare plus pentru ca nu oxideaza nici un pic pe parcursul zilei. Ar fi fost nasol avand in vedere ca nuanta deja imi e un piculet inchisa. Am descoperit ca se aplica cel mai bine cu un buretel tip beauty blender. Daca il aplic cu degetele mi se pare ca nu se uniformizeaza la fel de frumos, iar cu o pensula am impresia ca se pierde foarte mult produs avand in vedere textura lichida. Rezista excelent, eu il port minim 10-12 ore in fiecare zi si seara cand ma demachiez am ce sa iau pe dischetele de bumbac. Sunt zile in care stiu ca am multa alergatura si il fixez cu pudra, dar chiar si in zilele "nepudrate" arat tot ok pana seara si nu ma trezesc lucind like a  discoball.  

Nu are nici un fel de miros, sau eu cel putin nu am remarcat sa aiba. Probleme nu mi-a creat deloc, nu m-am trezist cu puncte, negre, cosuri sau iritatii. 

Mai jos aveti o mostra de colaj scary. In pozele din partea stanga sunt bare faced, in dreapta port un strat subtire de Catrice HD. Nu am pus nici un filtru pe poze, am umblat doar un pic la contrast. Si mi-a tremurat mana cand m-am chinuit sa fac selfiuri la care nu ma prea pricep. Nu stiu cat de evidente sunt diferentele pentru ca tenul meu e momentan intr-o etapa buna a existentei sale si nu am mare lucru de acoperit. Cu toate astea in realitate, diferenta e mult mai sesizabila. (De cand am revenit la roscat arat ca un ou fiert nemachiata, asa ca sper sa ma scuzati ca va stric dimineata de luni).


Ca sa concluzionez, eu vi-l recomand cu mare caldura. La circa 35 de lei pentru 30 ml, este un fond de ten mai mult decat decent. Am incercat mai scumpe si mai proaste, asa ca nu cred ca aveti cum sa dati gres cu el. Singura probleme ar fi cea cu nuantele, dar in cazul in care descoperiti ca toate celelalte aspecte sunt pe placul vostru, puteti apela la niste picaturi din acelea de mixare a nuantei. 

Voi ati incercat produsul asta? Va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu