miercuri, 18 octombrie 2017

Balea Sheet Masks - review

De cateva luni am facut si eu (la fel ca toata populatia feminina a lumii) o pasiune pentru mastile de fata. Nu e vorba ca pana acum nu as fi folosit, dar obsesia principala erau pulberile colorate pentru pleoape, tuburile stralucitoare cu texturi si nuante pentru buze. Poate ca un factor determinant in schimbarea focusului meu pe ingrijirea pielii a fost si schimbarea prefixului. O data ce am trecut in randul celor cu 30 am inceput sa ma gandesc ca e cazul sa acord mai multa atentie acestui aspect. Si asa am ajuns sa acumulez o gramajoara de masti, sa incep sa ma interesez despre ce serum sau crema de ochi ar putea sa ma faca sa imi arate pielea ca a fii-mi care are doar 7 ani!

Mastile de tip servetel, celebrele sheet masks, sunt apanajul cosmeticelor asiatice. Ma rog, coreene in principal. Dupa ce industria de beauty a prins valul de isterie creat in jurul lor, n-a durat mult pana ce toaaaateee companiile de sub soare au inceput sa apara cu propriile lor versiuni. Mai scumpe sau mai ieftine, mai eficiente sau mai ... apa de ploaie.

Si pentru ca stiti ca imi plac chilipirurile si din cate am auzit eu si voua va cam plac, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa va vorbesc azi despre mastile servetel Balea, unele din cele mai ieftine versiuni de pe piata. Eu am incercat trei bucati. Varianta cu pepene, pe cea cu mango si pe cea cu rodie.


In primul rand sa ne ocupam de aspectul deloc neglijabil al ambalajului. Toate vin in ambalaje adorabile, colorate si simpatice, cu niste emoji iubareti imprimati pe ele. Score! Pliculetele sunt perfect ok, se deschid usor si produsul e pastrat in siguranta in interior. Pretul pentru o masca este de 3.99 lei. 

Fiecare dintre ele pretinde sa fie pentru toate tipurile de ten, cu proprietati hidratante si degraba relaxante. Modul de folosire e simplu (cel putin teorie): scoti masca din plic, o asezi pe moaca si stai asa pret de 10 minute. Dupa ce o indepartezi masezi surplusul de produs in piele si cam aia e.

Acum situatia ar fi cam asa. Mastile sunt extrem de bine imbibate in produs. Aici avem un plus. Din punctul meu de vedere forma lor si gaurile pentru ochi si nas nu sunt facute sa mearga chiar pe orice moaca. Desi le asezam cu mare grija mereu ma trezeam ca surplusul de material de pe nas mi se mai lipeste de o nara cand respir. Totusi am trecut peste inconvenient. De precizat ca fata de alte minunin de genul incercate nu m-am trezit cu ele alunecand in jos, asadar am putut sa ma plimb prin casa aratand ca o varianta de Halloween a propriei fiinte. Era sa faca sotul infarct intr-o seara cand a ajuns de la munca si a pasit in hol dand de faptrura-mi delicata care il astepta abia mai tarziu? DA! Am ras eu de m-am cracanat de reactia lui socata? TOT DA! 



Din cat ma pricep eu ingredientele nu par sa ridice probleme. Aici le-am pozat pe cele de la masca cu pepene, dar in mare ele sunt cam la fel. Difera mirosul mastilor si cam atat. 

Daca ar fi sa le clasific in ordinea aromelor, pe primul loc e cea cu mango, urmata de pepene si abia pe ultimul loc vine rodia care nu mi s-a parut ca miroase deloc a rodie. Nici una nu mi-a creat vreun fel de probleme pe ten, in conditiile in care am o piele relativ sensibila. Ca sa fiu complet sincera, la cea cu mango am avut o usoara senzatie de usturime dar aceasta a disparut repede. E posibil sa nu fi avut legatura cu masca, avand in vedere ca am folosit-o dupa o zi foaaaarte lunga si dupa o demachiere cam prea energica. Asadar tenul era gata stresat.


Dupa fiecare din ele senzatia de hidratare chiar s-a simtit. Tenul mi-a ramas un piculet lipicios, dar nimic deranjant pe ansamblu. Pielea arata mai "plump" (iar cuvantul asta intraductibil in romana) si mai luminoasa. Din punctul meu de vedere efectul imediat chiar se observa. Acum nu va imaginati ca dupa ce folositi una din mastile astea veti ramane vesnic tinere. Ma indoiesc ca au scopul asta. Sunt concepute ca un mic rasfat, ca un tratament dupa o zi lunga sau la inceputul uneia care stii ca va fi cam haotica. Un pas in plus care sa iti dea o stare de bine, sa te ajute sa iti acorzi niste timp fara sa fie nevoie de mari eforturi financiare sau de mari sacrificii in program. 

Din punctul meu de vedere le pun la "asa da"! Nu sunt musai revolutionare, dar functioneaza chiar ok pentru suma mica platita. O sa le mai cumpar cu siguranta. Daca va tenteaza, le gasiti in Dm, alaturi de inca o masca din seria cu emoji (nu mai stiu cu ce era, sunt batrana si ramolita) si de una care face din gama lor permanenta de masti. Habar nu am daca cele emoji o sa ramana de tot pe piata, sper sa nu fie doar ceva sezonier (desi aromele fructate si exotice ma atentioneaza ca asa ar putea sa fie). Saptamana trecuta eu inca le-am zarit la raft, asa ca go get some!

P.S: Zilele astea intra in teste si noile masti Balea overnight. Astept cu nerabdare sa vad ce pot micutele, dar astept o delegatie de-a domnului ca sa ma asigur ca nu ramane marcat pe viata!:))

2 comentarii:

  1. ce bine suna, chiar nu am trecut de mult timp prin DM!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu merg rar pentru ca e genul de "taram al pierzaniei". Plin de chestii interesante si ieftine de iti vine sa iei din toate😂

      Ștergere