sâmbătă, 22 iulie 2017

8 luni

Atat a trecut de cand am inchis socotelile cu blogul. De cand am decis ca nu mai vreau sa fac treaba asta, ca am nevoie de un refocus si de timp pentru a decide ce vreau mai exact. 8 luni de cand am spus ca e finalul. 

Azi dimineata am deschis ochii, am analizat bine posibilitatile si cu cafeaua in mana m-am indreptat spre birou. Stiam ca mi-e dor de locul asta, dar mi-era frica sa pun cuvintele aici. Mi-era dor de voi! 

Ce s-a intamplat in perioada asta? Multe si marunte care m-au facut sa vad lucrurile diferit, sa ma simt eu mai mult ca inainte. Schimbarea de prefix de anul asta m-a facut excesiv de contemplativa (happens to the best of people) si m-a fortat sa imi depasesc niste limite si frici, sa fac lucruri pe care mi-am dorit de ani de zile sa le fac, dar niciodata nu am indraznit. Am bifat rapid tatuajul pe care il visam de vreo 13-15 ani, am luptat in cel mai infiorator mod (pentru mine) cu anxietatea pe care o simteam la inaltime (si mi-a placut maxim!), am bifat multe carti citite, multe ganduri si niste planuri care ma sperie suficient de tare incat sa stiu ca trebuie sa le pun in aplicare.



Am inteles ca am ajuns intr-un punct in care trebuie sa fac ce imi place zi de zi, sa o fac din suflet si sa imi dau timp. Desi suna foarte "instagramabil" am inceput sa ma iubesc mai mult decat am facut-o 
vreodata, dar inca mai lucrez la asta.  

M-am ciondanit cam prea mult cu fii-mea care implineste 7 ani curand (da...stiu...), dar are dese momente cand se comporta de parca ar trece printr-o criza preadolescentina. Sa ma aiba cel de Sus in paza!Minunata mica diva, dar cu o personalitate mai puternica decat a fost a mea vreodata! Cred ca o sa faca chestii mari in viata asta! Am fost aici cu ea si al meu sot, mai prezenta, mai sigura ca asa nasoala si imperfecta cum sunt, ei ma iubesc si altceva nu imi mai trebuie.

Unde vreau sa ajung cu marturisirile astea un pic cam prea personale? La declaratia ca m-am intors! Ca am descoperit produse misto si chiar daca mi-am zapacit toate prietenele de cap cu ele, tot nu mi se parea suficient.Aveam nevoie sa le impartasesc cu "toata lumea". Ca am devenit mai pasionata de skincare decat am fost vreodata in viata (varsta o fi de vina), ca incet dar sigur freelancingul in makeup devine "o chestie" si sunt fericita! Mi-am redescoperit scanteia si nebunia, pasiunea pentru pictat oameni si experimentat pe mine. Si zau daca nu ma simt bine spunandu-va toate astea! 

Asadar, ca sa scurtam treaba asta: Bine v-am regasit! Nu stiu inca precis la ce sa va asteptati de la mine. O sa fiu aici si o sa va povestesc lucruri in speranta ca inca mai vreti sa ma cititi. 

Va doresc un weekend frumos! Profitati de soare, de caldura, enjoy life!

11 comentarii:

  1. Bine ai revenit! You have been missed!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca fix dimineata ti-am vizitat blogul, sperand ca poate, poate. Minunata coincidenta! ❤
    Welcome back, darling!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa ramai multttt,multtt timp!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioiiii! Nu-mi vine să cred!
    Mă bucur enorm ca te-ai reîntors!
    As spune eu mai multe dar o dau in dulcegării așa că prefer să mă rezum la un singur yayyyyyy!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca te-ai intors :). si eu am in plan tatuajul, dar mi-e groaza ca n-are cine sa vina cu mine sa ma tina de maini :))))).

    RăspundețiȘtergere
  6. Câteodată e nevoie și de o perioada de-asta de ”liniște” ca să te regăsești! Mă bucur că te-ai întors la blog, aștept articolele viitoare :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Yuhuuuu!
    Poze cu tatuajul vrem!!!

    RăspundețiȘtergere