Produse consumate in septembrie

Sa spunem ca sfarsitul lui septembrie si inceputul lui noiembrie au insemnat iar "numai mama sa nu ajungi"! O data cu scoala, fii-mea a cules imediat dupa ziua ei o enteroviroza a iadului, pe care a impartit-o darnica si cu noi. Daca eu si tata-su ne-am mai tarat cat de cat pe picioare, pentru ea micuta, a fost urat rau de tot. Si dupa enterovireoza ce merge bine la toata familia? Pai nimic altceva decat o raceala din aia adevarata! Iubesc toamna, dar sezonul de monstrozauri nu il iubesc deloc! Prin urmare mami e iar zombi, incearca sa functioneze fara prea multa cafea si blogul ei saracul iar ajunge in paragina. 
Am descoperit surprinsa ca mi s-au dus naibii setarile pe aici, nu mai am blogurile preferate aici, nu imi mai merge cam nimic in bara de meniu, tot frumos ca o campie de floricele. Sper sa remediez problema, cu toate cele 5 maini stangi pe care le posed eu cand vine vorba de tehnica.
Lasand vorbaria, printre momente pline de emotii am reusit sa dau gata ceva produse si am venit sa vi le prezint azi.


Gelul de dus Balea cu vata de zahar miroase a toate parfumurile dulci si cofetaroase. Daca iubiti La vie est Belle, va trebuie gelul asta de dus. Dana, I am looking at you! Mai am cam un sfert din cea de-a doua sticla si m-am batut cu fii-mea pe el. Acum voi fi sincera, pe vremea asta, pielea mea super plangacioasa cere hidratare zdravana si gelurile Balea nu o prea ofera. Mirosul este insa atat de placut incat nu ma deranjeaza sa insist apoi ceva mai mult pentru indepartarea efectului reptilian.
Schauma Mirros Gloss sampon pentru stralucire, care nu stiu zau cum a ajuns in cosul meu de cumparaturi. Traiesc cu impresia ca l-am vazut laudat pe undeva si a trebuit neaparat sa incerc si eu. Nu mi-a placut! Pe langa faptul ca scalpul meu nu s-a inteles cam deloc cu el, aveam impresia ca imi turteste parul si il "ajuta" sa se ingrase mult mai repede. Ceea ce la mine e cel putin ciudat pentru ca parul imi sta umflat mereu iar de spalat ma pot spala si o data la 5 zile (n-am zis ca asta si fac, dar as putea).
Micelara Garnier nu are nevoie de nici o prezentare. O data la 3-4 luni mai dau gata o butelcuta. E minunata, o iubesc si o ador. Am vrut tare mult sa o iau pe cea bifazica, mai nou aparuta, dar cand am mers eu la cumparaturi nu am dat de ea la raft. Asadar am tot una roz, proaspat inceputa. 
Demachiant bifazic Garnier nu incercasem pana acum, dar pentru ca fetele il tot laudau, am zis ca e momentul. Rapunsul meu pentru acest demachiant e DAAAA! Nu e chiar la fel de misto ca cel Nivea, dar e foaaarte aproape. Asa ca am mai cumparat o sticluta. Cel de la Balea pe care il recumparam constant acum ceva vreme e cam apa de ploaie pe langa el. Just so you know!
Difference Selection by S.Oliver e primul parfum barbatesc la care gusturile mele si ale lui Mr. au coincis. Adica l-am considerat perfect plat! L-a primit cado' nu mai retin cand si de la cine, a fost ok-ish de folosit asa toata ziua cand nu vrei sa muti nasuri dar nici sa atragi vreo atentie. Works for me!:)) E genul ala de parfum clasic, cu o tenta de aftershave, nu prea fresh dar nici prea greu, nu prea masculin dar nici...ati prins voi ideea! Cert e ca l-am stricat pe om cumparandu-i parfumuri faine, asa ca acum trebuie sa ii rabd aerele de diva! Eu l-am invatat cu narav. Si sunt mandra de asta!

Vopsea Syoss Saten Ciocolatiu din care am folosit de fapt doua cutii, dar am zis ca e suficient sa pescuiesc una din cosul de gunoi....La inceputul lunii am trecut iar de la "pe umeri pletele-mi curg rau" la ceva mai usor de manevrat. Sau cel putin asa speram. Posed un bob asimetric care daca e aranjat arata super misto. Numai ca eu cu aranjatul parului stau cam prost, therefore arat ca o ciumafaie, dar aia e altceva. Si daca tot m-am tuns, dupa doi ani de zile am zis ca e momentul pentru niste vopsea. Asta era nuanta pe care o foloseam mereu, imi place vopseaua Syoss, dar parca acum nu ma mai incanta cum arata. As fi vrut ceva cu tonuri mai bogate, ceva mai intorcator de priviri si mai "ti-ai facut ceva la par". Voi analiza situatia pentru data viitoare.
Ulei de cocos Solaris, need I say more? Inca un borcan. Pentru ca avem probleme la cap fara uleiul Solaris. 
Nu prea arat eu de obicei produse de-ale lui Mr, dar acum s-a nimerit sa ni se termine deodorantele deodata si m-am gandit sa va spun. Jur pe roll on-urile Adidas de ceva ani si chiar daca din cand in cand le mai tradez, ma intorc mereeu spasita la ele. Acum l-am adus si pe al meu in club, dupa ce ani de zile a folosit numai Nivea, care momentan nu se mai ridica la vechile standarde. Foarte eficiente si frumos mirositoare!

Si ca final apoteotic, doua produse de makeup. Yey meeee!


Gloss Benefit Hoola care a fost intr-un project pan la un moment dat. Eu nu sunt fan glossuri. Deloc. Dar am zis ca daca tot il am, hai sa il folosim. L-am tinut in geanta si cand uitam sa plec cu ruj dupa mine il aplicam pe 'mnealui. Nu m-a impresionat in nici un mod. Un gloss banal, fara proprietati deosebite. Poate el sa fie Benefit, I don't give a damn! Mai am de vreo cateva aplicari, dar nu am de gand sa mai pastrez tubuletul inca o luna.
Max Factor Mastertouch All Day Concealer a fost un produs ok. Nu m-a convins pe deplin incat sa il vreau din nou, dar sincer fata de alte dude incercate la viata mea, asta chiar e bunicel. Sistemul de dozare mi-a placut, nu stiu de ce chestiutele astea twist up ma incanta, dar aia e. Am apreciat ca pot vedea exact cat produs mai am si desi m-am asteptat sa il termin foarte repede, l-am avut undeva in jur de 3-4 luni, cu precizarea ca nu am folosit in fiecare zi concealer. Acoperirea e destul de mica, merge pe zona de sub ochi, dar imperfectiuni nu reuseste sa camufleze clar. Nu mi s-a strans prin riduri, s-a mentinut decent pe parcursul zilei si pot spune ca avea un usor efect de iluminare. Problema principala e ca eu am momentan niste cearcane gen "groapa Marianelor" si va trebui sa ma reorientez spre ceva care sa le piteasca asa cum trebuie! Inca dezbat ce sa cumpar asa ca daca ma vedeti pe strada zilele astea, run the other way ca e posibil sa va speriati de mine!

Si-am incalecat pe-o sa si am scris romanul asa! 

P.S: I really missed this stuff!

Share:

8 comentarii

  1. Dana e pe receptie, poimaine merg la capitala si Doamne ajuta sa gasesc gelul cu dulceturi.
    Micelara bufazica e Dumnezeu, pe bune! O sa scriu zilele astea despre ea, fii pe receptie. :))
    Ca antucearcan barosan iti recomand Radiance Reveal de la Boujois, are ala o luminozitate de zici ca nu e adevarat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum vad ce porcarii am scris. Nu ma baga in seama, sunt certata cu tastatura. Ma scoate din sarite, daca scriu pe fuga am mari sanse sa scriu mizerii. Niii, ca analfabeta par, Doamne. :))

      Ștergere
  2. Bine ai revenit ! Gel de dus cu aroma de vata de zahaaaaar ?! Vreau ! La urmatoarea vizita in dm, daca il gasesc, al meu e :D Mda, si eu am nevoie de extra hidratare, non-stop, nu numai pe vreme rece :(
    Cat despre sampon, eu folosesc de ceva vreme Balea sensitive, mi se pare cel mai ok dupa samponul paula's choice care e cam piperat la pret, din pacate.
    Iar uleiul de cocos e yummy si in bucatarie: raffaello, bounty, coicolata... home-made bineinteles, pentru cine nu sta prost la capitolul timp liber :D
    Take care :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit, yeap! Si multa sanatate, nu cred ca ai cum sa eviti aceste evenimente cand se lasa toamna.
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Multă sănătate picei și vouă!
    Gelul ăla de duș e un deliciu, micelara e și favorita mea, iar bifazicul Garnier mie-mi place puțin mai mult decât cel de la Nivea.
    M-ai făcut tare curioasă în privința deodorantelor Adidas, le trec pe lista de încercat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa sanatate fetitei tale, si intregii familiei!

    Revenind la produse, n-am folosit niciodata nici unul di acestea, dar alte produse de la aceste branduri am folosit De exemplu imi place si folosesc des produse Garnier, mai exact lotiune tonica pentru ten, sampon, balsam pentru par, fixativ, creme de zi si de noapte. Am o parere buna despre Garnier in general.

    Candva am folosit un fond de ten Max Factor, cand locuiam in Romania, si mi-a placut foarte mult, avea acoperire buna etc. In Canada Max Factor nu se vinde din pacate, si in ultimii 10 ani de cand locuiesc in Canada n-am folosit produse Max Factor. As fi putut sa cumpar online din SUA daca vroiam neaparat, dar nu m-am obosit niciodata, si nici taxe vamale & transport nu ma incanta sa platesc (ca acesta ar fi fost cazul), avand in vedere ca in magazinele cosmetice din Canada sunt atat de multe alte optiunui (Sephora si celelalte).

    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai reveniiiit! :) Multa sanatate va urez si eu, sa nu mai aveti alte episoade neplacute prea curand. Din lista ta de produse, vreau neaparat sa incerc demachiantul bifazic Garnier. Tocmai am luat azi unul Balea si am inghitit in sec acum cand am citit :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Samponul Schauma nu mi-a placut niciodata, nu stiu ce am cu el. Eu folosesc h&S, momentan cel de menta. Imi place mult!
    De ce nu te vopsesti o culoare mai.. indrazneata? :)
    Ai putea sa imi spui la ce folosesti uleiul de cocos? Am cumparat recent si sta acolo, asteapta sa fac ceva cu el. Apropos, merci Alina de idei :)) I need more.
    Sa fiti sanatosi, si nu-ti face griji.. toata lumea e bolnava pe vremea asta.. Macar sa va treaca cu bine!

    RăspundețiȘtergere