vineri, 2 septembrie 2016

August Empties

Si uite asa a trecut vara. Puf! Intr-o secunda parca! O vara in care as fi vrut sa fac mai multe si nu am facut dar de care m-am bucurat totusi pentru ca m-a invatat niste lectii importante.Toamna asta aduce cu ea schimbari in dinamica zilelor mele, dar vom trai si vom vedea cum se mai potrivesc lucrurile. Imi pare rau ca am fost o straina pe aici, articolele mi se inghesuiau in minte dar nicicum nu am gasit energia sa le astern din taste. Ceva inca nu e la locul lui privind imboldul de a scrie, dar imi dau suturi in speranta ca pana la urma ceva rutina o sa reapara. Pana una alta pentru cine a mai ramas pe aici am pregatit plasa cu gunoaie din luna august.

Gelul spumant demachiant Gerovital Happiness a fost okish dar nu m-a impresionat deloc ca sa ma convinga sa il mai cumpar si a doua oara. Era un gel cu ceva particule exfoliante prin el, gandit chipurile sa iti curete tenul in profunzime si totusi in mod delicat. Sa am pardon nici nu simteam particulele alea pe piele. Le mai simteam uneori in ochi si va rog sa ma credeti ca nu era placut! Pe alocuri mai usca si tenul asa ca i-as spune pas pe viitor.

Demachiantul bifazic Farmec isi face treaba binisor, dar nu ii ajunge nici la dejtul mic bifazicului Nivea. Cam atat ar fi de spus. Am in folosinta acum varianta de la Garnier si imi place mult mai mult. Asadar sorry, nici pe acesta nu l-as mai lua.

Laptele demachiant Bioten cu miere si cimbrisor e old friend pe aici. L-am cumparat de zeci de ori fara numar. Ieftin si bun as spune eu. Acum il am pe cel cu extract de gutuie de la Elmiplant, din simplul motiv ca imi place sa le mai alternez.

Crema pentru conturul ochilor din gama Q10 cu ceai verde Cosmetic Plant a fost o descoperire epocala la vremea ei. Acum vreo 6 ani cand am inceput sa o folosesc era perfecta. Numai ca intre timp nevoile in materie de hidratare in zona ochilor au cam crescut. Deh, varsta, ce sa faci! Chiar daca hidrateaza ok, nu mi s-a mai parut suficienta pentru mine, asa ca aici ne despartim. Ambalajul mi s-a parut enervant mereu pentru ca ramane produs pe fundul recipientului si pompita nu il mai scoate. Ar trebui sa desurubez la fiecare aplicare si iertata fie-mi indrazneala but ain't nobody got time for that! Recomand totusi crema asta ca e ieftina si buna pentru cineva mai tanar sau pentru persoanele care nu au zona din jurul ochilor extrem de uscata.


Masca cu alge de la Sephora e facuta special pentru conturul ochilor. Vine sub forma unor pad-uri saturate cu solutie, pe care le proptesti frumos sub obloane si stai asa vreo 15 minute. Am decis ca vremea ei a venit dupa o nunta epica la care am participat in weekendul trecut. Dupa topaiala 10 ore si bar de cocktailuri eram....un pic daramata! Asa ca am recurs la un mic spa session, asta dupa ce am dormit undeva la 12 ore (fiti binecuvantati bunici care ati dus copilul in vacanta atunci cand trebuia). Am stat cu masca sub ochi sperand la un miracol. S-a intamplat? Mnup! Tot asa obosita aratam, dar intr-adevar pielea se simtea mai supla si hidratata. Nu pot spune ca face minuni dar e ok. 

Uleiul de migdale dulci de la Solaris e minunat. L-am folosit ca demachiant pentru ochi, ca ulei pentru ten, ca ulei de corp, l-am folosit pe cuticule. Ce sa va mai spun, e multifunctional cu adevarat! Cu siguranta ma reaprovizionez curand pentru ca va fi de baza mai ales in sezonul rece.

Gelul de dus Bonne Humeur de la Klorane chiar imi dadea o super stare de bine. Avea un miros fructat, usor acid, care ma facea sa imi lase gura apa. Este destinat pielii sensibile dar va spun sincer de tot ca pentru un gel de dus Klorane aveam asteptari mai mari. Nu mi-a uscat mai tare pielea soparleasca, dar nici nu a ramas vreo senzatie placuta dupa dus. Mirosul a fost de nota zece dar in rest nu i-am gasit calitati extraordinare.

Baza fortifianta de la Farmec e musai de cumparat iar cat de curand. Pe testate manichiura imi rezista mult mai bine cu ea aplicata sub oja, orice  culoare se aplica mai uniform daca o folosesc inainte. Nu stiu daca a fortifiat sau nu, dar cert este ca eu nu stau fara ea si nu sunt musai interesata sa testez alta baza mai scumpa. La cat mi-am facut unghiile in ultima vreme ar sta si aia nefolosita!

Moment de reculegere pentru oja Rimmel Moon Walking din colectia Space Dust. O texturata superbaaaa care ducea la beculiri in ochi o data ce o priveai. Baiul e ca s-a ingrosat nu rau ci groaznic. Si e mare pacat pentru mai aveam cam jumatate de sticluta. Trist, foarte trist.

Nail polish Correctorul de la S-he mi s-a parut o treaba faina. Era usor sa cureti micile greseli de pe piele. Problema e ca eu sunt o lenesa mare. Si daca o dau un pic in bara cu oja, nu ma agit prea tare pentru ca stiu ca dupa ce se usuca se curata imediat. Asa ca un pas in plus nu e chiar ce prefer in materie de ingrijire a unghiilor. De fapt, in materie de nimic. Am folosit creionul pentru ca l-am avut si chiar functiona, dar nefiind o entuziasta a manichiurilor nu m-as duce sa il cumpar. Daca pe voi va pasioneaza joaca cu culori pe unghii chiar il recomand, nu e nici foarte scump si face treaba bine!

L'oreal Volumissime x4 a fost acum vreo 6-7 ani rimelul care imi placea la nebunie. Nu l-am mai cumparat de atunci si am decis ca mi-e dor de el. Well, soc si groaza. Mi s-a parut average si atat. Nu mi s-a mai parut ca da nici super volum, nici mega alungire. Ba mai mult am avut impresia ca s-a ingrosat cam repejor si ca facea "scame" sub ochi. E posibil sa fi nimerit eu unul cu probleme, nu zic ca nu. 

Un rimel pe care m-am bucurat tare mult cand l-am primit a fost cel de la Artdeco din colectia scoasa in colaborare cu Dita von Teese. In caz ca ati deschis televizoarele mai tarziu va anunt ca eu mor dupa chestii pinup si dupa glamour and burlesque ladies, asa ca Ditaaaaaaaaaa! Zic mama sa vezi acum ce ma da pe spate mascara asta! FASSS! Mare fas. Un fas atat de mare de il aud si acum pe fundal. Am folosit de maxim 4 ori produsul si am renuntat pentru ca de fiecare data a fost mega fail. Pe langa faptul ca aratam de parca nu aveam nimic pe gene si daca aplicam timp de 10 minute, nu trecea o ora si eram raton. Dar nu asa, un picut cu umbre sub ochi. RATON! Si eu nu am de obicei problema asta. Da, a fost cald, e adevarat, dar nu e posibil asa ceva, mai ales ca nu m-am frecat la ochi ca sa gasesc o scuza. Mare NU! 

Despre Essence Make Me Brow am spus la un moment dat ca e asa si asa. I take it back. L-am terminat si am mai luat unul. Arata super natural pe sprancene, le tine la locul lor, le umple frumos si toata operatiunea de aplicare dureaza sub un minut. Eu nu sunt fan sprancene ultra conturate, nu m-am aventurat inca in lumea complicata a pomezilor, gelurilor ai ltor diverse pentru sprancene. Pentru tufele mele e suficienta treaba asta de la Essence. Stiu ca il lauda lumea ca ar fi super dupe dupa Benefit asa ca puteti incerca si voi daca nu ati facut-o deja.

Iacata! Cam asta am dat eu gata in august! O fi bine, o fi rau, va astept pe voi sa imi spuneti!

12 comentarii:

  1. Bai, suna dubios rau treaba asta cu mascara Volumissime. Acuma nu ca sunt eu mega fan L'Oréal (aoleo, Doamne, si ce fan suuuunt <3) dar chiar e posibil sa fi nimerit tu unul vechi si eventual deschis de altcineva. Desi nu stiu ce sa zic, pentru ca pana si testerele mele de la munca sunt inca ok dupa niste luni de la deschidere. Ai grijuta de unde le cumperi, pentru ca astea nu vin sigilate (vin sigilate cate 3 intr-o punguta) si orice client are acces la ele. Si primul instinct al clientului e sa deschida orice. Chit ca e tester, chit ca nu. Deci mai bine iei dintr-un loc unde stii ca nu au toti acces la ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-am gandit la treaba asta. Eu in general le cumpar din Auchan pentru ca sunt mult mai ieftine, dar aplic o smecherie pentru ca tipa care sta acolo la raion e de treaba. O rog mereu sa imi dea un tub din cele care stau in sertar, sub raft. Teoretic la alea nu are cum sa umble nimeni. Practic...naiba stie! Acum am Volumissimex5 si unul Dumnezeiesc de la Artdeco, my mascara life is better.

      Ștergere
  2. Neata ! cat de mult am asteptat articolul tau cu empties, wow pur si simplu iubesc articolele tale de empties, imi binedispun zilele :) am folosit si eu de-a lungul timpului cateva din produsele tale terminate si anume: crema pt ochi de la Cosmetic Plant am folosit-o acum cativa ani era hidratanta dar parca nu suficient pe cat vreau eu, baza pentru unghii de la Farmec m-a ajutat sa am unghii lungi, rezistente, tari, imi place si o s-o recumpar; am avut iarna trecuta rimelul L'oreal Volumissime cel negru si mi s-a parut dezastruos, foarte lichid, se usca greu pe gene, la fel, ma murdaream in jurul ochilor, acum sunt cu rimelurile Oriflame, foarte bune, ma tine lejer 3 luni un rimel fara sa se usuce sau sa ma murdaresc sub ochi.Am si eu acum make me brow de la essence, imi place mult, sunt la al doilea tub. Astept cu interes si alte articole de-ale tale. te puuuup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac articolele astea, trebuie sa marturisesc ca si mie imi place tare mult sa le scriu. Avem ceva produse in comun bag de seama. Rimeluri Oriflame nu am mai folosit de prin liceu, dar am auzit multe pareri pozitive despre ele.

      Ștergere
  3. Bun, punem pe lista baza de la Farmec si demachiantul bifazic Nivea, ca nici eu nu sunt prea multumita de Farmec. Oare are parfum cel de la Nivea?
    Uleiul de migdale dulci e si prietenul meu de ani buni, dar il mai alternez cu cel de macadamia - si acesta e absolut minunat (am luat de pe iherb o sticla de 120 ml cu vreo 4 dolari, sa-mi ajunga sa ma dau cu el din cap pana-n picioare).
    Pentru zona din jurul ochilor eu am descoperit crema de ochi de la Cerave si imi place la nebunie - hidrateaza fara a fi grasa, nu are parfum si nici alcool si pielea chiar arata mai bine dupa cateva saptamani de utilizare zilnica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, nu retin daca avea parfum cel de la Nivea. Ce pot sa iti spun e ca acum trei ani l-am incercat si a fost dezastruos. I-au schimbat apoi formula si a fost minunat. Arunca-i o privire. Legat de crema de ochi, singura la care am vazut rezultate notabile a fost un Clinique care nu se mai produce. Am ochit cateva variante pentru momentul cand dau gata tubuletul de la Farmec.

      Ștergere
  4. acum incerc si eu demachiantul si uleiul Solaris nu-mi lipseste din casa, il folosesc seara pentru conturul ochilor, face minuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e un produs multifunctional foarte bun

      Ștergere
  5. Demachiantul bifazic Nivea e si la mine the one. Singurul cu care il mai insel e bifazicul de la Yves Rocher. Nu mai fac experimente, desi uneori sunt tentata :) Corectorul de la S-he il am si eu, e chiar util pt cele 2 maini stangi ale mele, am vazut ca exista si la Avon unul, l-as incerca si pe acela. In rest imi plac mult ojele Farmec, desi nu am incercat baza fortifianta inca. Am trecut-o pe lista. Vaaai, cum suna "Rimmel Moon Walking", numai pt nume as cumpara-o :D !!!
    In ceea ce priveste uleiurile pt corp, si mie imi plac, cumpar de pe elemental de obicei de cocos (pe cel de la Solaris nu l-as irosi pe corp, e prea delicios :"> ), jojoba, macese, samburi de struguri, luminita serii, borago si de coacaze. Sunt uleiurile cu cei mai multi antioxidanti, elemente cell communicating si anti-iritating si in acelasi timp mai putin grase decat restul. Pt ten am refolosit o sticluta cu pipeta, amestec din toate cate putin + un pic de vitamina E si A si adaug uneori in crema de fata, seara, 2-3 picaturi (fara cel de cocos, care este un picut mai gras).
    Iar pentru corp, de obicei am o cutie de crema goala in care amestec pe loc, direct cu degetele: lotiune de corp obisnuita, gen dove + mix de uleiuri + uneori lotiune de corp scumpa si plina de super-ingrediente(sunt convinsa ca ii diminuez din calitati, dar la pielea mea uscata, sigur as da faliment, asa ca adopt o solutie de compromis). Din pacate fac asta cam o data la 2 saptamani, din motive de timp, lene, etc :( Ar fi fain dupa fiecare dus, sau macar de 2 ori pe saptamana...
    Welcome back ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, bifazicul Yves Rocher mie nu mi-a placut in mod special. Baza Farmec e chiar faina, am avut-o de 2-3 ori pana acum. Cred ca Moon Walking nu se mai gaseste, am impresia ca a fost o editie limitata asta cu Space Dusts. Mie imi placea rau una verde smarald din gama asta, dar n-am mai dat de ea nicicum,
      Si eu m-am gandit intr-o vreme sa ma aprovizionez cu uleiuri si sa fac niste mixuri dar...sunt prea lenesa pentru asa ceva!:)) Chestia cu lotiunea amestecata cu ulei o faceam prin liceu si facultate (cand aveam mai mult timp si chef) si chiar se vedea diferenta. Hmm, I should do that again!

      Ștergere
  6. Garnier și Nivea sunt și la mine the best pe partea de bifazice! Detașat cele mai bune, iar mie-mi place puțin și mai mult primul.
    Eu plâng după baza aia de unghii de la Farmec, n-am mai văzut-o de mult timp și era favorita mea. Trebuie să fiu mai atentă pe la standuri, poate n-au făcut prostia s-o scoată de pe piață.
    Spor la consumat și, mai ales, la scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prefer Nivea dintre cele doua, mi se pare mai eficient. Ciudat cu baza Farmec, eu am cam vazut-o peste tot. Daca nu o gasesti da-mi de stire si te ajut cu drag.
      Spor si tie la ambele activitati!:*

      Ștergere