marți, 26 ianuarie 2016

Rujuri lichide ieftine yay or nay?

De ceva vreme incoace s-a creat un entuziasm general nebun pentru rujurile lichide mate. Recunosc cinstit ca nici pe mine nu m-a ocolit isteria, dovada stand mult iubitul meu lipstain Sephora. Cum in general un ruj lichid mat care sa faca de toate e destul de piperat la pret, chinezii prieteni s-au gandit sa revolutioneze piata. Probabil ati aflat toate de alternativa ieftina, rujurile MeNow! 

Ei bine le-am rezistat cat le-am rezistat, zgarcita din mine s-a revoltat cand le-a gasit in oras cu 15 lei bucata (prea mult) si pana la urma a cedat si prin intermediul unei fete faine a pus-o de o comanda pe ebay. Macar la 1 dolar bucata nu aveam multe de pierdut. Ei bine, dupa trei luni de asteptare (sincer imi pierdusem orice speranta) au ajuns la mine. Sarituri si entuziasm ca prea le lauda lumea. 


Si a inceput testarea! Doar ca... O data ce imbatranesti incepi sa capeti si anumite scrupule legate de calitatea cosmeticelor pe care le pui pe pielea ta. Asa ca atunci cand Dana m-a intrebat pe Facebook daca eu chiar am curaj sa pun alea pe buze am ezitat oarecum. Ma gandisem si eu ca e posibil sa aiba in compozitie plumb, substante radioactive sau...ma rog, diverse! Dar de dragul stiintei am decis ca poate nu voi muri si ca o sa le incerc. Pana la urma daca nu am orbit cand ma machiam doar cu Ruby Rose, n-oi crapa nici acum! Recunosc insa ca lipsa de informatii privind continutul minunilor astora ma ingrijoreaza un pic.


Pe ale mele nu scrie MeNow, scrie Danimer desi poza de prezentare le arata pe alea MeNow. Dupa ce m-am documentat un pic se pare ca e same shit, different name. Stiti voi, cum e cu paletele de 120 pe care le gasesti pe 5 site-uri diferite cu 5 logo-uri diferite si la 5 preturi diferite? Eh, asa! Swatch-urile par ok, dar eu zic sa cititi ce am de spus.

Ambalajul e ok pt un dolar. Cel putin la exterior. Ajungem si la interior imediat. De cum am desurubat capacul m-a lovit mirosul. Intens, de sirop de tuse amestecat cu plastic topit! Nasty shit I tell ya! Cu greu am reusit sa imi infrang repulsia in prima faza. Si nu, dupa ce aplici pe buze mirosul ala nu dispare. Te insoteste vreo ora doua!

Nuantele sunt dragute, mai putin una din ele care nu seamana deloc cu nude-ul pe care il vazusem eu pe site ci e un portocaliu bolnavicios cu sclipici in el. De altfel asta se aplica si cel mai nasol, nu il faci opac nici din 3 straturi, nu sta pe buze. E cah all the way si va lua drumul cosului.


Restul de cinci bucati se aplica relativ binisor. Iti trebuie un pic de exercitiu mai ales la cele inchise care au tendinta sa migreze oricum in liniile fine din jurul buzelor (da, poti folosi un creion conturk, dar sincer daca cu rosul de la Sephora nu am probleme, nu mi se pare necesar sa stau toata ziua sa retusez la buze). La mine nu se acopera egal botul si trebuie sa lucrez un pic ca sa fie finish-ul ok. Partea buna e ca nu se usuca atat de iute incat sa nu poti picta in liniste. Stati! Am zis partea buna? Ummm..finish-ul mat apare dupa niste minute bune de stat cu botul usor cascat ca sa nu ma trezesc cu dunga pe mijlocul buzelor in caz ca le ating una de alta. Pentru ca pana se usuca sunt lipicioase si ciudatele. Cand se usuca simti ca ai vopsea pe buze! Vopsea! Uscat! Uscat rau! Partea neplacuta e ca vopseaua aia incepe sa se crape repejor (dupa 2-3 ore) in cazul meu. Si cand zic crape, apai crape e! Mi se vad liniile de pe buze ca niste mici crevase pe o suprafata desertica! Va dati seama ca daca aveti buzele crapate sau uscate va arata teribil, da?

Cum mananc sau beau pe mijlocul buzelor se ia orice urma de ruj si raman cu un contur deloc sexy. Daca nu mananc si nu beau rezista ok undeva la 3 ore (sa zicem). Poti sa reaplici dar sincer rezultatul nu e prea dragut in cazul meu. Cel visiniu, nuanta 22 e un piculet diferit, se aplica mai bine, finishul e mai catifelat si rezista mai mult. 


Aaaa aplicatoarele sunt d-alea clasice de gloss daaar puteti sa aveti norocul sa va treziti cu unul plasat "un pic stramb" ca la asta al meu! Ia incercati sa pictati voi cu ala sa vedeti ce misto e! Nooot! Si stoper-ul de pe tub e cam degeaba pentru ca de la prima folosire rujul lichid e pesteee tot.


 Nuanta 18, un nude cu tenta roz care trebuie muncit ca sa acopere uniform buzele. Nuanta e draguta, nu zic ba!


 Eeee?? Nuanta 10 e cosmar din punctul meu de vedere. Pe langa faptul ca se aplica groaznic e genul ala de culoare babeasca, ma face sa arat si mai bolnava decat sunt si Doamne feri sa deschizi gura ca iti par dintii dati cu pasta de porumb. NU!


 Nuanta 02, un trandafiriu simpatic care ar putea fi perfect de zi cu zi. Ar putea...


 Nuanta 08 nu era uscata complet in poza asta, dar intelegeti ideea. Un roz intens bun de purtat vara. Nu merge cu ce am eu pe ochi acum, dar in fine. Pacat tare pacat ca nu sta unde trebuie si ca se ia in cojite de pe buze.



Nuanta 33, de care eram mega entuziasmata pentru ca o laudau niste fete ca ar fi dupe aproape perfect dupa Jefree Star- Unicorn Blood. Mda, culoarea e inedita si culmea nu arata chiar rau pe mine (desi la inceput am avut dubii). E un rosu caramiziu, maroniu, spuneti-i cum vreti! Se aplica neuniform si tampesc pana il fac sa arate decent. 


Nuanta 22 bate mai mlt in visiniu/burgundy decat se vede in poza asta. Dupa cum spuneam se aplica cel mai frumos (asta nu inseamna ca nu e tot neuniforma daca va uitati cu atentie), se simte cel mai ok pe buze si rezista cel mai mult.

Excuse the deadly face si nasul cojit dar inca sunt extrem de racita!

Pe net am tot citit ca se demachiaza greu. La mine nu a fost cazul. Cu bifazic sterg rapid orice urma de lipstuff! Nu imi raman buzele patate si in mod ciudat, desi cat le port simt ca vreau sa imi cojesc buzele, dupace ma demachiez buzele nu sunt uscate!

Nu, nu ma asteptam la 1 dolar sa fie ca cel Sephora! Dar dupa laudele auzite ziceam ca mama sa vezi ce mega afacere am facut! Mnup! N-am pierdut mare lucru, o sa le mai folosesc poate o vreme dar sigur nu vor face multi purici la mine in trusa.

Probabil pentru un incepator sau pentru cineva care vrea multe nuante pentru pozat doar si pentru joaca creativa sunt ok. Eu vad ca am inceput sa fac figuri, asa ca nu va suparati pe mine! Daca voua va plac si va merg ok, e super, am avut si eu destule produse foarte ieftine si bune. Astea nu mi-au creat o impresie favorabila din pacate.


34 de comentarii:

  1. Ajungi dupa o anumita varsta sa nu iti mai pese ca faci nazuri :)) sunt banii mei and god damn it i want them awesome :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cam asa ceva! Fite si figuri1 Am ajuns sa prefer unul dar bun decat 6 dar nasoale! Cine ar fi crezut?

      Ștergere
    2. Buna de unde se poate cumpara si la ce pret aceste rujuri

      Ștergere
  2. Beeeh, sunt frumoase, dar dupa cum ti-am zis pe facebook, eu nu le-as pune pe bot. Macar Ruby Rose din copilarie erau mai.., turkish asa, nu direct chinezesti. Parca. :))
    Iti sta bine cu ele, sa stii. Dar tot bani aruncati sunt, cu aia 6 dolari iti luai ceva mai smecher. Un maybelline, un rimmel (alea noi sunt mortale. MORTALE).
    Si apropo, spune-le alora cu sangele de unicorn e argintiu. Sa mai citeasca si ei Harry Potter. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu tot China era si Ruby? My bad!:)) Las ca le mai port vreo cateva dati sa nu simt chiar ca am irosit banii!
      Cat despre partea cu sangele de unicorn, I know right?:)) Numai un fellow Potterhead putea remarca aceasta problema! I did!

      Ștergere
  3. Eu am dat doua dintre ele la doua colege si le-am cerut pareri. Nu au observat nici un miros dubios sau greu de suportat ci mai degraba ceva dulce care dispare destul de repedw. Asta cu uscatul am observat-o si eu si ele dar fara ceva de hidratare deasupra clar nu le-as folosi. Imi place cum iti sta cu cateva dintre nuante, am impresia ca te prinde frumos rozul :D.
    Eu nu vreau sa ma gandesc la ingrediente, si rujul ala verde de pe vremea bunicii era si este super ieftin si il folosea mami non stop si nu a patit niciodata nimic. Noh, acum cam toate sunt nocive..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu zic, cu mirosul e posibil sa am eu probleme cu ficatul sau ceva!:)) In general reactionez stramband din nas la multe chestii care altora li se par decente. Cu ceva hidratant deasupra it defeats the purpose, nu mai sunt nici mate nici nu mai rezista. Ai dreptate cu rujul verde si cu faptul ca toate sunt nocive dar parca ceva care a fost cat de cat studiat intr-un laborator prezinta mai multa siguranta decat ceva care chiar poate fi facut pe puntea unui vapor.

      Ștergere
  4. Imi place cum se vede nuanta de nude - insa, stiu cum e sa te chinui la aplicarea unui ruj care nu se aseaza uniform pe buze...asa ca i-as pune PAS. Ultimele doua nuante sunt foarte frumoase:)

    Te invit pe blogul meu: www.whitechar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt frumoase, nu zic nu. Chiar n-am ce sa reprosez nuantelor, dar calitatea...mnu!

      Ștergere
  5. Eu una sunt perfect de acord cu ce ai scris tu acolo. Le-am incercat si eu (ce-i drept, m-am limitat la o nuanta) si am avut aceeasi impresie. Chiar daca le faci sa arate bine pe buze, textura e neplacuta si evidentiaza zonele uscate. Iar a aplica balsam inainte sau dupa nu e o solutie, pentru ca diminueaza drastic rezistenta si aspectul mat. Deci nu, pentru mine nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O nuanta nu sase ca disperata de mine!:)) Le faci sa arate bine dar cu greu si oricum binele ala nu dureaza prea mult. Mai multi bani pe Sephora sau alte cele is the way to go in cazul asta! Si nu e de snobism, jur, ca doar ma cunosti!

      Ștergere
  6. Nuantele sunt chiar frumoase si te prind :) Imi place cum iti sta cu rozul..
    Referitor la calitate...pacat de nuantele frumoase :))
    Si pe mine m-a prins febra rujurilor mate, am vreo 2 nuante, insa am descoperit un mic truc care face orice ruj mat : dupa ce aplic rujul pe buze, tapotez putina pudra si gata. Am un ruj mat si mult mai rezistent

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai fac trucul ala cu pudra uneori si functioneaza dar nu se compara cu rezistenta unui ruj lichid bun.

      Ștergere
  7. Ce frumos e ultimul! Te și prinde super nuanța!
    Nici pe mine nu mă încântă că nu știu ce prostii au în ele, dar ale mele miros frumos, încă nu simt niciun iz de chimicale și se așează destul de bine. Dar eu am „originale” MeNow. :)))) Nu zic că sunt fantastice, dar pentru 1$ sunt ok, îmi plac oricum mai mult ca lip stain-ul Max Factor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, auzisem ca ala de la Max Factor e cam meeeh. Ma bucur ca tie iti merg ok, ale mele deja au plecat in alta casa!

      Ștergere
  8. Rozul ăla te prinde de minune. Nici nu știu dacă te-am mai văzut până acum cu o astfel de nuanță pe buze...
    Într-un fel mă bucur să aflu că nu-s chiar atât de bune. :)) Nu mi-o lua în nume de rău, dar am un wishlist imens și îmi prinde bine să mai scot câte ceva de acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Nu m-oi fi vazut dar port des nuanta aia. Am ruj Maybelline Vivid pe care il iubesc. Da, stiu cum e, la fel si eu am ajuns sa ma bucur cand citesc review nasol la ceva ce imi doream.:))

      Ștergere
  9. sunt de accord cu tine, culorile sunt frumoase, dar cred ca am o varsta cand nu imi mai vine sa iau chestii care lasa de dorit la calitate. Si daca mai si miros dubios.. clar nu. Cand am fost insarcinata, nu am suportat niciun miros, nici la gelul de dus, la nimic nimic...
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme in sarcina, dar in schimb am in tot restul timpului!:)) Da, cred ca o data cu varsta incepem sa apreciem mai mult calitatea si mai putin cantitatea.

      Ștergere
  10. Am incercat si eu o nuanta (le-am gasit in oras cu 5 ron/bucata). Dupa prima folosire a ajuns la cos - era mult prea lipicios pentru mine, in sensul ca nu se usca niciodata, ziceai ca am ramas cu prenadez semi-uscat pe buze - groaznica senzatie.
    Daca tot dau 5 ron, prefer glossurile de la Pepco - Freedom. Sunt pigmentate, cremoase, hidratante, delicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca nu sunt eu singura careia i s-au parut nasoale. Good to know!

      Ștergere
  11. eu le folosesc de un an si ceva si n-am avut niciodata probleme cu ele. poate am prins eu o transa mai ok, dar ale mele nu au miros, nu se lipesc, nu se crapa, nu nimic. si rezista toata ziua (o data l-am lasat 14 ore pe buze si cand am ajuns acasa era intact)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta zic si eu, ceea ce am incercat eu nu seamana deloc cu ceea ce ai povestit tu in articol, acum na, poate ai prins un stoc mai prost. Eu le folosesc intens, imi stau pe buze chiar si cate 6 ore, se aplica foarte frumos, imi plac mult. :D
      www.descude.com

      Ștergere
    2. Fetelor eu va cred, am si spus ca am auzit multe pareri de bine, tocmai de aia am fost asa curioasa. Ma bucur ca altora le merg bine, dar la mine experienta a fost chiar neplacuta. Cu cel de la Sephora Lexa Black, am stat si eu pe buze 14-15 ore si a fost ok. La astea nici pomeneala!

      Ștergere
  12. Perfect de acord si eu! Nu le-am incercat, am reusit sa ma tin departe de ele insa nu imi inspira deloc incredere. In schimb unele nuante sunt chiar pretty si e pacat de formula. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragute sunt, nu zic ca nu, dar nu merita!

      Ștergere
  13. Eu de obicei le prefer pe cele solide. :)
    Sa ai un weekend minunat! (ce a mai ramas din el).
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu in general tot variantele solide, dar rujurile lichide au devenit un fel de nebunie generala si nu le-am putut rezista.

      Ștergere
  14. Eu nu vad nicio diferenta intre aceste nebunii si Sleek. Si in cazul meu in interior culoarea se duce de zici ca n-a fost si conturul ramane sexxey.
    Acum, problema mea e ca nu le suport. Ma deranjeaza efectul acela de piele care strange, se usuca, tipa ca vrea hidratare si nu pot sa-mi imaginez cum as sa cu asa ceva pe buze. Pentru o sedinta foto le consider ok dar pentru purtat mai mult... no way Jose.
    Te consider o adevarata eroina ca ai reusit sa rezisti cu ele timp de 3 ore. Eu n-as putea, zau asa! :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur ca nu am cedat impulsului de a lua Sleek. Imi pare rau ca nici tie nu iti plac, asta e, ne-am ars cu ele! Am rezistat si 4-5 ore, dar trebuia sa dau cu ceva hidratant pe deasupra si sa uniformizez culoarea ca daca nu eram ca de la circ.

      Ștergere
  15. am si eu vreo 2-3 din astea, trebuie sa le scot la inaintare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am avut si eu unul, culoare foarte frumoasa, se uscat mat, nu am ce zice. Miros nu am observat, posibil sa aiba, nu era strident. Dar cand se usca, zici ca mi se usca beton pe buze, si dupa crapa, si se ducea din mijlocul buzelor, si arata de parca am stat 10 ani in desert data cu ruj.
    Prefer mult mai mult rujurile lichide mate de la Sephora sau Kat Von D, dai un ban dar stii ca arati hidratata :)

    RăspundețiȘtergere