Project pan 1/2016

Tananananana! Ati zis ca vreti sa vedeti postari din astea in continuare. Your wish is my command! Am decis sa muncesc in continuare la diverse produse in ideea ca s-or da si ele duse candva, intr-un viitor sper eu apropiat! Ideea e ca tura asta sa dureze pana la 1 Aprilie (nu e pacaleala). Mi se pare destul timp sa fac progrese notabile. Am inceput din prima zi a lunii ianuarie, asa ca punctul la care sunt acum e suficient de relevant!

Ce am de spus? Unele produse vreau sa le termin, la altele vreau doar sa vad ca am facut progrese semnificative. Sunt cateva inculpate care la sfarsitul perioadei vor sfarsi la cos, ori ca sunt goale ori ca nu. Au o varsta venerabila si chiar nu mai vreau sa ignor acest "mic detaliu".


Nu am ales deloc produse de ingrijire, pe alea oricum le consum, indiferent de cate am. Cu machiajul e buba cea mare si stiti si voi asta! Fara sa extind vorbaria mai mult decat e cazul, here we go!

1. Fondul de ten Covergirl a beneficiat aici de review. Imi place, e ok, dar in perioada asta nu pot spune ca e cea mai buna chestie folosita vreodata. Nu mai am foarte mult in el, sau cel putin asa cred. In principiu ar trebui sa il dau gata intr-o luna maxim!

2. Pudra HD de la Elf e mult laudata si recunosc ca la inceput mi-a placut si mie. Momentan pe ten mi se pare ca incarca destul de tare, in orice combinatie as folosi-o si cu orice pensula as aplica-o. O folosesc mai ales pentru a fixa concealer-ul. Nu vad sanse sa o dau gata, e destul de plina (nu am cum sa pozez continutul pentru ca e un adevarat dust hazard). Decid la sfarsitul provocarii asteia care va fi soarta sa.


3. Speaking of concealer. Fit Me de la Maybelline imi place in continuare foarte mult, dar e al doilea tub si mi-as dori sa mai testez si altceva. Ar trebui sa fie gata pana la termen.

4. Primer Revlon primit vara trecuta de la prietena mea din Canada! Efectele lui sunt vizibile, dar eu sunt prea lenesa si de cele mai multe ori evit sa adaug un pas suplimentar rutinei de tencuire. Totusi recunosc cu mana pe pipota ca fondul de ten arata mult mai bine cand ma mobilizez sa il aplic. Asa ca sa il folosesc intens ar fi scopul meu. Nu stiu sa spun cat o sa reusesc sa dau gata, mai vedem!

5. Blush-ul Rose Gold de la Sleek e magie la cutiuta dar e cel mai vechi blush pe care il detin asa ca vreau sa ii acord mai multa iubire. La el momentan caut sa vad tablita metalica. Ceea ce e destul de plauzibil pentru ca in partea dreapta l-am tocit zdravan.

6. Fard-ul crema Wjcon nu l-am terminat in "Finish 6 by Christmas" dar l-oi termina pana in 1 Aprilie. Daca nu va trebui sa ma despart de el pentru ca deja a cam depasit perioada ok pentru un produs cremos.


7. Inca un produs reportat, creionul verde Yves Rocher. Am descoperit cateva moduri de a-l purta, inca imi place, dar adevarul e ca refuz sa imi spun chiar si mie de cand il am. La primavara e pa, indiferent de rezultat!

8. Oja Urban Decay Mars e mica si draguta, nuanta o ador si nu as vrea sa o las sa se ingroase pana la a deveni de neutilizat. Sunt mandra de mine ca am redus drastic colectia de oje si am de gand ca in 2016 sa reusesc sa scad mai mult numarul sticlutelor.


9. Globuletul Sephora nu mai are mult produs in el, n-am de gand sa il irosesc asa ca sa fie consumat zic! Pe asta nu am dubii ca il dau gata.

10. Rujul MAC Blankety e unul din nude-urile care nu ma gandeam ca o sa imi placa atat de tare. Pe mine are o tenta din "nuanta nebunie Kylie Jenner" (jur ca a trebuit sa dau Google ca sa ii scriu numele, cam atat de uncool sunt), dar I kinda dig it! Mihai afirma frecvent ca ma face sa arat moarta, dar hei, cand m-a oprit pe mine asa ceva?

Cam astea ar fi candidatele la primul macel al anului. Initial pusesem mai multe pe lista, o sa le bag si pe celelalte in seama, dar astea zece raman in top!

Share:

22 comentarii

  1. Bafta ! si eu am un fel de project pan, continuare a celui de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes la project pan!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am proiectul Finish 7 by spring si am 7 produse de terminat tot pana la 1 aprilie

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador felul tau de a scrie! pun pariu ca e exact cum iti vin gandurile si e tare funny! cam multicele produse, stau si ma gandesc oare cate ai de fapt daca de astea vrei sa scapi :). chiar, nu ai vrea sa ne arati colectia? :P multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, apreciez cuvintele tale. Pfff, eu zic ca acum am redus drtastic din ele. Inainte erau mult mai multe. Am facut postare cu colectia in urma cu ceva timp si de atunci cred ca a scazut la jumatate. Nu stiu daca ar fi chiar asa interesant.

      Ștergere
  5. felicitari pentru decizie si sper sa reusesti sa le dai gata. :)
    am inceput si eu cateva proiecte insa nu am reusit sa dau gata produsele.
    asa ca acum ma focusez pe postarile de genul "produse terminate in x luna" si merge mai bine asa. :D

    pupicei!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aia cu terminatele lunara ma motiveaza si ea, dar in general acolo intra produsele de ingrijire. La machiaj am nevoie de mai multa straduinta!

      Ștergere
  6. Să fie cu succes, știu că poți! :))
    Nu știu de ce mă faci să vreau să mă bag și eu într-un astfel de proiect „public” (anunțat pe blog, adică). Eu la produse pentru buze și creioane de ochi trebuie să fac o analiză drastică, am destule cam vechiuțe. Nu că n-aș avea și din alte categorii, acolo doar am cele mai multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai haaai haai! Baga-te baga-te!:)) Astept anuntul oficial!

      Ștergere
  7. bafta! mereu imi place sa citesc astfel de articole :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu pregatesc o astfel de postare :D. E prima postare de acest gen, insa am impresia ca e mai usor sa ma tin de treaba daca fac public un project pan :D.
    Bafta si tie sa folosesti cat mai mult din produse :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa simt si eu ca sunt mai motivata daca declar public. Mi-e mai rusine sa ma las pe tanjala!:)) Mult succes si tie.

      Ștergere
  9. Bafta multaaa! :) M-as apuca si eu de un proiect, desi nu am avut un succes rasunator la cele anterioare. Parca totusi m-am descurcat ceva mai bine la cele recente :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa incerci! De stricat nu poate strica. Si daca nu termini produsele, macar le acorzi mai multa atentie si ceva progrese tot o sa vezi.

      Ștergere
  10. si eu cred ca ar trebui sa fac o postare de genul acesta, tot pe partea de make-up.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehe! Bafta! Cred ca am inceput si abandonat la proiecte de genul asta ca nici nu le mai tin minte numarul, dar poate imi gasesc inspiratie la tine. Keep us posted cum merge treaba! :*

    RăspundețiȘtergere