Covergirl Ready Set Gorgeous Foundation

In general evit sa scriu despre produse pe care nu le putem gasi usor la noi in tara. Mi se pare lipsit de sens sa vorbesc despre ceva ce e greu sau deloc accesibil celor care ma citesc. De data asta o sa fac insa o exceptie pentru ca Ready Set Gorgeous de la Covergirl e adevenit fondul meu de ten principal in ultimele luni. Umbla vorba prin targ ca Max Factor ar fi varianta europeana pentru produsele Covergirl, dar din pacate eu nu am reusit sa imi dau seama ce fond de ten Max Factor ar fi la fel cu acesta. Unii spun ca Lasting Performance, dar nu sunt de acord. Am folosit Lasting Performance acum ceva ani si desi vad asemanari, pentru mine diferentele dintre cele doua sunt clare.

Daca aveti prietene care vin din Canada/State puteti incerca sa puneti mana pe ceva produse Covergirl, preturile sunt mici si calitatea buna. Eu am mai avut si alt fond de ten de la ei, dar nu mi s-a potrivit si dupa cateva saptamani de "dat sanse" i l-am dat unei nepoate cu ten mult mai uscat decat al meu. 

Ok, sa revenim la Ready Set Gorgeous. Ambalaj ok, plastic moale, tub colorat, vesel. Cam proasta ideea cu capacul alb, pe care trebuie sa il sterg cam zilnic pentru ca inevitabil o amprenta de deget tencuit tot pun pe el. Prin orificiul de dozare iese cat produs trebuie, nu sunt probleme.

Nuanta am nimerit-o fantastic avand in vedere ca m-am luat dupa tenul unei tipe de pe Youtube care parea sa fie pe aproape. Cand l-am primit in vara era poate cu jumatate de nuanta prea deschis, dar acum e exact ce trebuie. Nu oxideaza deloc pe ten, spre desosebire de sus numitul Lasting Performance care la mine dupa 4 ore de purtare devenea portocaliu. 


Produsul in sine e destul de lichid, dar nu ma deranjeaza aspectul asta. Se lucreaza usor cu el, eu il aplic dupa dispozitie ba cu dejtele, ba cu buretel, ba cu pensula. Toate trei variantele arata bine si natural. Nu se aseaza insetetic in pori, nu se strange prin liniile fine (tot mai multe) de la coltul ochilor sau de la comisura buzelor. Acoperirea e medie as zice eu si aspectul e unul destul de natural. Da, se vede ca porti fond de ten, dar nu arata a "tencuiala". Mie mi se pare ca uniformizeaza frumos tenul si acopera suficient de bine micile probleme pe care le am zilnic. Nu l-as recomanda totusi pe un ten uscat deoarece tinde sa accentueze un pic zonele mai putin hidratate. Stiu ca in poza de mai jos mi-am distrus conturul fardului si am pictat si spranceana, dar na, prindeti voi ideea!


De transferat se transfera zdravan si telefonul meu sta martor pentru asta. Cu toate astea la sfarsitul zilei tenul arata tot bine, inca mai am ce demachia. Nu am patit sa se separe pe ten si sa dispara, nici macar in zona T. Desi finsih-ul e destul de mat eu aleg sa pudrez zona T si pot spune ca in felul asta rezista intact in jur de 7-8 ore. Dupa intervalul asta eu folosesc un servetel ca sa absorb excesul de sebum si aplic inca un strat subtire de pudra. Si uite asa reusesc sa arat onorabil pana la 12 ore. In general il aplic in viteza, dar in zilele in care tin neaparat sa reziste si mai bine ma asigur ca pun si primer dedesubt (v-ar interesa sa va povestesc si despre acesta - desi e tot unul cam greu de gasit pe la noi?)

Personal consider ca e un fond de ten super de zi cu zi. Pentru ocazii, poze and co raman fidela tot batranului Colorstay. Acum o sa fiu complet sincera cu voi. E un fond de ten bun, ma bucur ca am avut ocazia sa il incerc la cat era de laudat pe Youtube, DAR nu e nimic iesit din comun la el ca sa va determine sa il vanati si visati noaptea. Cu siguranta puteti gasi si la noi produse similare. 

Eu am ramas cu mai putin de jumatate de tub, asa ca nu m-ar deranja sa imi povestiti ce fonduri de ten drugstore, la preturi decente folositi voi. Unele cu aspect natural, care sa nu inacrce tenul si sa nu se simta ca o masca pe ten! Poate ma ajutati sa aleg urmatorul candidat!

Share:

5 comentarii

  1. Arata foarte bine! Eu am avut un rimel de la ei si mi-a placut tare mult :) Referitor la faptul ca se transfera pe telefon eu sincer n-am intalnit pana acum un fond de ten/bb cream/cc cream, etc. Care sa nu se transfere :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite că mie Lasting Performance nu mi-a oxidat la început, abia acum când dă semne că e pe ducă a început și la mine să oxideze, dar oricum mai puțin comparativ cu altele (cam orice de la Rimmel, de exemplu).
    Dacă o să mă întânesc cu produsele Covergirl, o să mă uit și după fondul ăsta de ten. Oricum, mi-ai stârnit interesul față de brand, eu strâng wishlist lung acum cu tot ce nu se găsește la noi (genială idee, nu?). :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare foarte interesant si vad ca acopera destul de bine.
    La ce pret este? Ca nu ai mentionat :)

    P.S. te astept si la mine, poate ne imprietenim :D
    http://beauty-scraps.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu momentan folosesc Cc-ul Gerovital si Toleriane-ul. Desi iubesc Gerovitalul, inca sunt in cautarea produsului care sa imi mascheze porii si roseata si eventual sa nu fie prea scump. As incerca si Colorstay, dar stiu ca e cam greoi, nu e prea de zi cu zi. Ma mai gandesc.
    Sa stii ca asta micu al tau arata foarte misto pe ten, uniformizeaza frumos din ce vad eu in poza. Partea cu transferatul nu ma prea incanta, dar na... nu le putem avea pe toate. :))

    RăspundețiȘtergere