Let's do this!

Am pierdut sirul de cate ori am luat-o pe drumul cel bun cu alimentatie sanatoasa si un picut de miscare ca pentru o sedentara ca mine. Probabil daca imi cititi de ceva ani blogul si voi sunteti satule de placa asta! In martie a fost ultimul What I Ate Wednesday si nu pot sa spun ca de atunci incoace dieta mea a cunoscut imbunatatiri spectaculoase. Ba dimpotriva.

Nu am ce sa slabesc, hai poate un kilogram acolo. Am insa ce sa schimb la mine. In bine. In primul rand pentru ca simt ca incepe sa nu mai mearga cu dulciuri si prostii toata ziua (varsta incepe incet sa isi spuna cuvantul) . Al doilea motiv e ca m-am saturat sa fiu skinny fat. Da, cu haine pe mine totul e bine. Dar eu ma vad si ma stiu.


Asa ca babysteps, declar razboi lenevelii. Si nu, mersul pe jos nu il iau in considerare pentru ca aia fac oricum zilnic. Sunt genul de persoana care parcurge distante impresionante pe jos, just for fun. In rest insa rezistenta mea lasa de dorit. Sau asa imi spun eu ca sa scap de provocari. Pentru ca am o mica poveste pentru voi si pentru mine.


Vara asta sotul meu si-a redescoperit pasiunea pentru munti. Inevitabil un picut de microb a trecut si la mine, desi nu m-as fi asteptat vreodata. Am facut vreo doua ture usurele cu Katia dupa noi. Si apoi am facut una careia teoretic nu trebuia nici sa ii supravietuiesc!:)) 13 ore de mers aproape continuu. Ca am plans pe ultima ora de coborare declar cu sinceritate. Dar am murit? NU!

Mai pe scurt, daca vreau pot. Daca imi pun ceva in cap, pot! Numai ca eu sunt genul ala comod, why bother? NU NUUU! NU! Si nu!


De saptamana viitoare o sa vedeti iar rubrica cu mancaricile. Si ocazional daca vreti un update cu ce incerc sa fac ca sa imi misc fundul. Azi am inceput un mare challenge pentru mine si va spun ca sa ma aratati cu degetul in piata publica daca nu ma tin de el: 7 zile fara dulciuri. Sa ne intelegem, ma refer strict la: zahar in cafea, dulciuri din comert si de casa. Am voie miere, am voie fructe. Nu ma apuc sa vanez zaharul din alimente, desi stiu ca e acolo. Deocamdata pentru o dulcioholica ar trebui sa fie bine si atat. Am mai incercat in trecut si dupa doua zile am clacat. Am zis 7 pentru ca in 9 octombrie e ziua sotului si barem niste tort trebuie sa mananc si eu!

Altceva? Nu stiu...momentan am vrut sa fac aceasta scurta postare declarativa. Ca sa stiti si sa ma intrebati, sa imi spuneti daca aveti chef sau nu sa va tin la curent cu luptele astea. Anyone on the same boat? Aratam si noi macar vara viitoare bine in costum de baie? (nu ca ar fi acesta scopul final) Urc si eu la vara pe Moldoveanu fara sa imi crape pipota in mine?

Hai cu incurajarile sau cu rosiile. Dupa caz!


Share:

16 comentarii

  1. Te sustin, dar nu te baza pe mine. :)) Eu sunt o grasana si nu am de gand sa imi misc fundul in vreun fel. Sunt un fel de Nigella aia. :))
    Urasc sportul pana in strafundul inimii si orice fel de miscare care implica ridicatul de pe scaun ma ucide psihic. :)) Deci nu.
    Eu tocmai am iesit din cele 30 de zile fara dulciuri si a fost ok. Dar am pus struct dulciurile, lingurita de zahar in cafea sau un suc ocazional am bagat in gura. Nu simt nevoia de dulciuri. Aproape deloc.
    But still fat. :)) Si pe bune ca am invatat in sfarsit sa ma accept si sa ma iubesc asa. Da stii tu cum e lumea, cand nu te accepti, iti zic toti sa te accepti. Cand te accepti, iti zic toti sa mai dai un kil jos. Iaca gura lumii sa mai taca si sa ma lase. <3
    Da io te sustin pe tine, eu nu pot sa urc pe munte decat cu telecabina, sunt o lady, ce pulpa mea grasa. =)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tine am discutat deja in particular! Poti dar nu vrei!:)) Cat despre urcat pe munte..iti zic sigur ca da dependenta!
      Ai perfecta dreptate ca trebuie sa te iubesti cum esti si sa faci tot ce se poate ca sa te simti bine in pielea ta! Girl power!

      Ștergere
  2. Iti tin pumnii! Te sustin de la distanta fiindca momentan nu pot/vreau sa renunt la dulciuri.
    Ar trebui sa compensez cu putin sport si o voi face, acum ca vremea revine la starea initiala. :D
    Bafta si ... ne vedem pe Moldoveanuuuuu! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh..cu dulciurile nu merge chiar asa bine!:)) Dar de sport sa stii ca vad ca ma tin! Stiu ca poti! Tu esti mult mai ambitioasa ca mine! Ne vedem ca doar merge impreuna!:))

      Ștergere
  3. Imi plac rubricile what I eat in a day, dupa astea ma uit si pe youtube..ma bate gandul sa fac si eu o rubricuta de genul asta, deci astept cu drag rubrica cu mancarea.
    E bine sa mananci ceva mai sanatos ca asa se formeaza si gusturile fetei, daca te vede mancand dulciuri degeaba ii zici ca nu-s bune, copii inteleg faptele, nu vorbele, asa ca o sa faca ca tine.
    Skinny fat am fost si eu in tinerete :D acu la batranete ce incep sa pun muschi pe mine :D deci squats si planks sa traiasca!
    In concluzie, bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e absolut adevarat. Katia a fost mereu fan fructe si legume pentru ca avea exemplul meu. In perioadele cand eu ma prostesc cu mancarea, se prosteste si ea. Nu pot sa ii dau ei rosii si eu sa mananc ciocolata!:))
      Sper sa imi iasa figura scu sportul! Multumesc pentru incurajari!:)

      Ștergere
  4. Felicitari pentru decizie! Daca imi permiti, itii dau un sfat: pofta ridicata de dulciuri inseamna deficit de magneziu sau crom de regula. Fa-ti niste analize, sa vezi daca ai vreun deficit.
    Eu una ma stiu ca raman constant fara magneziu (am probleme cu asimilarea). Prin urmare cand vad ca ma apuca pofta necontrolata de dulciuri, mai mananc o banana, cereale integrale, nuci, mai beau o cana de cacao fierbinte - toate sunt surse bune de magneziu. Astfel imi dispare pofta nebuna de dulciuri (eu de regula nu ma dau in vant dupa dulciuri, prefer alimentele acre; bine, iubesc fructele, dar dulciurile procesate nu prea ma atrag).
    Mult succes in ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bag în seamă ca musca în lapte: nu te contrazic că poate să fie și asta o opțiune, dar nu e o regulă bătută în cuie că „asta înseamnă” pofta de dulciuri. Eu am magneziu spre limita maximă, mi s-a recomandat să mănânc mai puține banane, nuci etc din cauza asta, dar am totuși poftă de dulciuri, aș mânca doar dulciuri dacă s-ar putea! :) Mai ține și de felul fiecăruia, poate și de obișnuinți.

      Revenind la articol... Eu te susțin și abia aștept postările cu mâncărică, chiar îmi era dor de ele, îmi găseam dese ori inspirație pe acolo! La stat fără dulce nu mă bag, dar și eu încerc să nu mai fac așa mare exces, iar în ultima vreme mi-a ieșit parțial.
      Cu mișcarea stau însă prost și aș vrea și eu să fac ceva, strict pentru condiția fizică. Merg și eu mult pe jos, dar nu e suficient, iar de acum o să merg ceva mai puțin decât astă primăvară-vară - așa că mi-ar plăcea să ne mai povestești câte ceva și-n sensul ăsta!

      Ștergere
    2. Clarra, sa stii ca am analizele la zi si ambele valori sunt ok. E vorba de obiceiuri proaste deprinse de ceva ani. Fata de alte perioade, am redus si eu mult dulcele, nu mai sunt chiar atat de dependenta cum eram pe vremuri!

      Ștergere
    3. Miha Ella, corect! Sa stii ca nici eu nu mai fac excesele de altadata! Acum ma pot opri la doua randuri de ciocolata in loc de o ciocolata intreaga!:)) Eu am inceput cu niste antrenamente usoare si nu ma stresez ca inca sunt in stare de molusca. I will get stronger!

      Ștergere
  5. Te sustin si eu! M-am apucat si eu de cateva zile sa fac 15-20 minute de sport si sa mananc mai ok. Am slabit 2 kile imediat, mi-am propus -10 pana la final :) Si apoi sport constant, sa am si eu rezistenta macar la urcat scari si in ce situatii se mai cere. Multa baftaaa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa asa! Cate un picut cate un picut, o luam pe drumul cel bun! Eu nu am neaparat de dat jos, dar am de intarit muschi. Mai ales pe cel al vointei!:)) Multa bafta si tie!

      Ștergere
  6. Cred ca am icneput si eu de cateva ori lupta asta cu mine. Nu sunt sedentara (fac sport cam de 4 ori pe saptamana), dar tot nu arat cum mi-as dori pt ca trebuie sa fiu si mai atenta la mancare :( Iti droesc succes! Si poate vara viitoare pune vei poze in costum de baie... mandra de ce mama sexy esti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zici, lupta cu mine! Bafta si tie...cat despre poze in costum de baie. Nu cred ca pun, chiar daca o sa fiu multumita de cum arat!:)) Am oroare de poze golase foarte publice!:))

      Ștergere