marți, 15 septembrie 2015

Lady in Red

Dupa muuulte zile de absenta vin la voi cu justificari si lacrimi de cainta! Sunt batrana! Prea batrana pentru evenimente care tin trei zile si trei nopti. Nu ma mai tine sistemul! Eu am impresia ca inca o duc bine, dar azi, la o saptamana si ceva dupa ce am revenit acasa dupa nunta finilor, inca ma resimt. It was that bad! Or that good! Depinde din ce unghi privim problema.

Dar cum nu suntem aici sa va spun cat as vrea sa dorm o sa va spun despre ce ne intereseaza pe noi, da? Chestiile de "fetite". Rochii, par, pantofi, machiaj. Mizilicuri din astea, atent planificate. Poze "oficiale" inca nu avem, dar ma gandesc ca sunt ok si astea cateva pe care le detine subsemnata. Se vad destul de ok toate detaliile.


Rochia a fost o adevarata epopee. Am stiut din start ca o vreau rosie. Am facut o obsesie enorma pentru culoarea asta care ma speria teribil acum cativa ani. Acum mi-as lua numai haine rosii, port numai ruj rosu, sunt un adevarat foc viu! Model ochisem la Ana Morodan cu niste timp in urma. Mi-am cumparat material care credeam eu ca e ce trebuie si m-am infiintat cu el la croitoreasa mea de nadejde care pe toate le poate si le stie (ca doar mi-a facut si rochia de mireasa). Numai ca de data asta...nu a fost sa fie. Cand m-am dus la proba si am tras pe mine chestia aia, mi-au dat lacrimile. Nu de bucurie! Nu era vina femeii, ci a mea. Modelul nu se pupa cu silueta mea si nici cu materialul. Rochita Katiei in schimb era delicioasa. Panica panica panica! 


Noroc cu o prietena care mi-a povestit despre un atelier cu rochii de ocazie la preturi foarte ok. M-am infiintat la ei pentru ca vazusem pe pagina de Facebook un model care semana cu ce am vrut eu dar era mai potrivit. Si dupa lupte seculare m-am ales cu o rochie de poveste. Daca va intereseaza, rochia e facuta la Atelier Desiree. E dintr-o tafta subtire, cu aspect usor creponat, care s-a comportat admirabil desi ma temeam ca o sa se boteasca la fiecare pas. Va spun sincer ca trebuia sa o fac cu 3 cm mai scurta ca am stat cu stres maxim cand urcam scari sa nu cumva sa calc pe ea si sa raman in chiloti, dar na, rabda baba! Am vrut sa atinga pamantul, l-a atins! P.S: Se comporta foarte bine si cand o tuta isi da cu parfum de la mica distanta (si nu se pateaza foarte rau)....si cand vreun entuziast varsa pe poalele rochiei un pahar de vin - bine ca era alb. Acum caut o curatatorie decenta sa o fac iar minunata, ca e pleostita si ofilita toata!






Pantofii cu ditamai toacele i-am purtat pana la sala, cand dupa primele 5 minute de dans i-am schimbat. Normal nu aveam eu voie nici atat sa ii port, dar las-o asa! Faptul ca am avut dureri crunte de picioare vreo 5 zile dupa a fost bonusul meu. Pe urma am avut o pereche de pantofi cu toc mic, intr-o nuanta frumoasa de bronz. 

La rochia asta eu am zis ca alt accesoriu decat o pereche de cercei nu imi trebuie si cred ca am avut dreptate. Am ales unii cu un aer usor vintage, care au intregit lookul zic eu. Ahh da, sa nu uit de buchet, care tot accesoriu se considera, nu? Mi-a placut mult de tot ce a ales Alexandra pentru mine. Nu va las insa recomandari pentru tipa care s-a ocupat de florile ei, caci a avut incidente neplacute cu ea. 


Cu parul am avut un pic de emotii. Programarea la salon la 5 jumate dimineata mi-a dat startul perfect pentru ziua aia plina si am avut noroc sa dau peste o tipa cu maini de aur. De fapt na, nu am avut noroc, ca am mers acolo pentru ca stia Alexandra (miresica) ce si cum. In jumatate de ora am avut cofura retro la care visam si credeti-ma pe cuvant ca a rezistat impecabil mai ales ca am mers o bucata zdravana de drum intr-o trasurica cu cai vitezomani! Iar seara abia am reusit sa extrag din coc armura de agrafe! Salon Royal Medias zic. In caz ca va trebuie la vreo ocazie, oamenii aia stiu ce fac!


Machiajul...am ales sa il fac eu ca doar ce naiba? Si mi-a placut la nebunie ce a iesit. Adevarat ca am fost magica la 6 si ceva, lipita de usa dulapului din camera, cu lumina cam putina si conversand cu sotul din dotare care nu raspundea deloc pentru ca dormea de rupea patul! Fondul de ten a stat acolo, genele au fost on point, mi-a iesit si eyelinerul cat de cat egal iar lipstainul Sephora....OMAGA! Reviev curand ca nu se poate fara, va zic sigur! Alexandra s-a machiat tot la salonul unde ne-am coafat si a iesit tare dragut ce i-au facut pe acolo!


Ar mai fi ultimul detaliu, gherutele pe care mi le facuse Dee. Joi seara. Stiind ca pe unghiile mele nu sta nimic i-am zis ca sper ca munca ei sa nu fi fost in zadar. Nu stiu ce le-a facut fratili meu, cred ca le-a descantat, dar MARTI inca aveam unghiile intacte! Nici ei nu ii venea sa creada, nici mie, dar cert e ca am avut o manichiura de povesteeee!

 
Ce ar mai fi de zis? Ca am dansat de ma mir ca mai am flecuri, ca a fost frumos dar si foarte obositor, ca ne-a placut toata tarasenia dar avem nevoie de o mare pauza ca avem o varsta maica!

Despre divul meu si mica diva nu povestesc dar marturisesc cu mana pe inima ca au fost la inaltime si ca mi-au facut inima sa imi iasa din piept de vreo 100 de ori. Sau aia era de la dansat sarbe? Oh well...Fuse si se duse! Daca aveti orice alte intrebari despre subiecte neaprofundate in acest articol cu tenta extrem de narcisista, dati de stire in comentarii si raspund prompt!

23 de comentarii:

  1. Ai fost superba! Si mica printesa la fel!
    Si imi place moda asta (nu stiu daca ati facut-o intentionat, dar e fain rau) cu papionul asortat cu rochia. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sigur ca intentionat!:)) Putea sa scape domnul fara un rosu acolo, sa nu mi-l deoache careva?:)))

      Ștergere
  2. Foarte frumosi ati fost, sa va bucurati de fini si ei de voi!
    Mai, nasitul tot mi s-a parut mai lejer decat nunta noastra, ba am avut curaj sa facem doua trebusoare de-astea. Am marcat si primul botez, cu tot cu baita bebelusei, acolo m-am stresat. La cumetrie o sa ma duc doar ca sa ma distrez, am zis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!
      Don't get me wrong! Si eu m-am super distrat si a fost foarte misto. Clar mai putin stres decat la propria nunta. Dar oboseala a fost din plin ca pe la noi actiunea se intinde cam asa...o zi inainte, ziua 0, o zi dupa ...:))) Mai pe scurt de vineri seara pana luni seara am dormit cumulat undeva la 9-10 ore! Iti zic...nu mai duce baba! Baite de bebei astept, vedem ce perspective aduc finii din luna de miere!

      Ștergere
  3. Ce familie frumoasa! Ati fost minunati si "focosi". Loooove the dress si cum iti vine, esti "tu" toata in tinuta asta :) Mare hug!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Sa stii ca asa m-am si simtit: foarte "eu". Hug back!

      Ștergere
  4. Superba, madam, din cap pana in picioare, felicitari lor si voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati aratat grozav! Te felicit pentru alegerile facute! Machiajul e perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Ma bucur ca iti sunt pe plac alegerile mele, m-am simtit foarte bine asa!

      Ștergere
  6. Doamne, Doamne cata splendoare!
    Eu as mai continua cu multe laude dar cred ca randul de mai sus e duficient.
    Ati fost frumosi si da... inca ma mai mir de unghiutele descantate. ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Grascias! Unghiutele....cred ca am descoperit care e secretul. Iti spun curand si iti multumesc de 100 de ori ca acum pot si eu sa nu mai fac unghii zilnic!

      Ștergere
  7. V-am admirat de cand ai pus primele poze pe Instagram, ai ales bine rosu, atat zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Camelia! Sa stii ca nu ma gandeam vreodata, dar rosu chiar cred ca e culoarea mea!

      Ștergere
  8. Ai fost superbă, îmi place la nebunie machiajul și coafura, cerceii m-au cucerit, iar spatele rochiei... de vis!
    De micuța prințesă nici nu mai zic... așa mamă, așa fiică, vorba aia. În sensul bun, evident!
    Felicitări finilor, să fie într-un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Da, da, mini diva a fost la inaltime! A frant inimi pe acolo!:))

      Ștergere
  9. Ce frumoasa e rochia, iti vine foarte, foarte frumos! Si parul si machiajul au fost perfecte ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca iti place despre mine!

      Ștergere
  10. Wow , ce frumosi ati fost toti 3!:) Imi place tot : rochie , machiaj , par , accesorii :)) . Sa nu uiti de review la lipstainul Sephora , e pe whishlistul meu de o eternitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine cat de curand review-ul, sa stii ca si eu mi-l doream de mai bine de un an si nu regret o secunda ca l-am luat!

      Ștergere
  11. Esti foarte frumoasa, ai putea face un tutorial al machiajului?Ma intereseaza in special ce produse ai folosit de ti-au luminat si netezit asa frumos fata, pometii:D Ador cand vad fetitele cu mamicile lor imbracate la fel, la fel vreau sa fac si eu daca voi avea fetita:DTe imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalina, o sa incerc sa fac un tutorial in imagini, sper sa imi si iasa. Daca nu, o sa incerc macar sa detaliez intr-un articol ce produse am folosit si in ce ordine. Legat de tenul neted si luminos, un 30% e si filtru de Instagram, dar in ziua aia chiar mi-a aratat fata bine. E meritul unui primer Revlon, al fondului de ten Colorstay si al iluminatorului Mary Lou Manizer.

      Ștergere
  12. Toti 3 ati aratat grozav dar tu ai fost supeeeerba!! Totul la superlativ, rochia, machiajul, parul, unghiile... Si m-am distrat pe cinste citind articolul, stilul tau e inconfundabil! :)

    RăspundețiȘtergere