30 Beauty Questions Tag

 Tag-ul asta tot circula prin blogosfera si pentru ca ma stiti ca iubesc chestiile astea am zis ca e musai sa raspund si eu la intrebari. Here goes nothing!


1. Do you remember your first make-up item?

Memoria mea elefantica e de mare ajutor. Uite, vezi sotule, de asta imi e de folos sa tin minte toate chitibusurile idioate desi uit chestii majore!:)) Mdeci primul produs de makeup a fost o mostra de ruj Oriflame. Era nuanta aia super in voga (si infioratoare) de roz atat de sidefat de parea alb. Mi l-a dat mama mie ca imi placea prea tare (cred ca eram clasa a 7-a) si ea si-a luat varianta full size. Asa ca o vreme am aratat amandoua sinistru cu buzele albe. Pe urma au urmat multeee produse Avon: mascara, fard, creion de ochi, ruj si tarziu de tot fond de ten (pana prin clasa a 12-a nu am folosit fond de ten).

2. Describe your perfect mascara. Have you found one that fits your specification?


Mascara perfecta pentru mine trebuie sa separe, sa dea super volum si sa stea unde o pui dar sa se demachieze usor!:)) Utopic, ah? Cel mai aproape de ideal pana acum a fost Benefit They're Real.


3. What kind of coverage do you prefer from foundation?

Acoperire medie thank you very much. Daca ma duc la vreun eveniment ma tencuiesc full coverage dar fie vorba intre noi, nu stiu exact de ce. Tenul meu e in forma maxima in ultima vreme (sper sa nu cobesc).

4. Favourite high end brand?



Pfff, hard one. Nu prea sunt plimbata prin brand-uri celebre. Dar am avut la viata mea doua gloss-uri Chanel, un ruj de la ei si am impresia ca si un fardulet. Si sincer....they were the bomb dot com. Daca se considera in categoria asta si MAC-ul, atunci MAC sa fie! Love their stuff with a passion.


5. What cosmetic brands have you always wanted to try but still haven't?



Tarte, Lorac, Becca, Kat von D! Doar n-o sa vreau ceva ce se gaseste la noi si e si ieftin eventual, nu?


6. Favourite drugstore brand?

Cred ca trebuie sa spun Seventeen. Nu mi-am mai luat de foarta multa vreme chestii de la ei, dar toate produsele sunt super bune, au nuante variate de farduri, rujuri and co. Cred ca e cazul sa le fac o vizita!

7. Do you wear eyelashes?

Port doar la evenimente. Inca mi se pare too much sa ma duc la sedinta cu parintii la gradi cu gene false. Si asa machiajul atrage destule priviri! Trebuie sa recunosc insa ca uneori mi-ar placea sa ies cu gene false pe strada in miezul zilei, pana la piata!


8. Is there a kind of makeup you can't leave the house without?

Sincera sa fiu, nu! Daca e musai sa plec nemachiata, plec nemachiata. Nu o sa fie foarte dragut ce va vedea lumea, dar nici nu o sa fuga. Daca ar fi sa aleg unicul produs care face totul sa para mai ok, atunci mascara sa fie!

9. What is your must cherished beauty product?



La modul general sau la modul specific? Daca e la modul general, atunci am raspuns mai sus. Mascara. Daca e la modul specific, adicatelea ce iubesc mai mult si mai mult in colectia mea, atunci trebuie sa fie Mary Lou Manizer, mamica tuturor iluminatoarelor ever!


10. How often do you shop for makeup? Do you like to pick a item here and there or get lots of goodies at once?

Sincera sa fiu am inceput sa cumpar foarte rar makeup. Si daca e sa iau cumpar o chestie, doua, atunci cand am nevoie. Bugetul nu mi-a permis niciodata sa fac "haul-uri" de nu stiu cate produse o data. Cred ca e mai bine asa!:))

11. Do you have a "beauty budget" or spend freely?

Da, am un buget auto impus si sunt fericita sa spun ca in ultima vreme chiar l-am respectat. Nu va spun cat e pentru ca treburile astea depind pana la urma de fiecare si nu e cazul sa intram in polemici.


12. Do you utilize coupons, reward cards and sales when you shop for cosmetics?

Bai ce mi-ar placea sa fie si la noi cupoane si super deal-uri la makeup. Dar la noi cam subtire. Spre deloc. In schimb cu siguranta o s avanez mereu reducerile sau pretul cel mai bun. Sunt o zgarcita incurabila!

13. What type of product do you buy the most often?

Cel mai des cumpar geluri de dus si creme de corp!:)) Daca e vorba de makeup gravitez spre produsele pentru buze. Cum spuneam m-am super cumintit momentan asa ca raspunsul asta nu mai are mare relevanta.

14. Is there a brand that you absolutely can't stand?

Nu cred ca urasc cu pasiune nici un brand. Toate au cate ceva bun si cate ceva nasol.

15. Do you avoid ingredients in cosmetics like parabens or sulfates?

Nope. La produsele de ingrijire am inceput sa fiu ceva mai atenta decat eram in trecut. Pentru ca vad cat de mult conteaza uneori. La makeup insa, mai am de lucrat. If it's pretty, I don't care!


16. Do you have a favourite place to shop for make-up?

Nu neaparat. In general insa prefer locurile in care sunt lasata in pace sa imi vad de swatchurile mele fara sa imi stea vreo cineva nepriceputa total in coaste. De exemplu imi place in raionul de makeup de la Auchan care e vesnic pustiu si unde si daca as vrea sa intreb ceva nu as avea pe cine! Pot sta acolo si o ora lejer!

17. Do you like trying new skincare products or do you keep a certain routine?

Dupa ce am gasit combinatia castigatoare pentru tenul meu am devenit foarte rutinata si de ani de zile refuzam sa fac modificari majore. Mi-era teama sa nu dau cu batul in balta si sa stric rezultatele bune. De curand am reinceput sa experimentez, mai ales ca Olay nu mai e atat de usor accesibil ca inainte. Si trebuie sa marturisesc ca ma bucur, caci altfel nu as fi descoperit produsele de skincare Ziaja.

 
 18. Favourite bath and body brand?


Desi am incercat numai lotiunile de corp as zice ca Victoria's Secret. Si Bath and Body Works e close second. Nu sunt foarte pretentioasa la produse de genul, dar astea mentionate sunt the best of the best.


19. If you could only buy from one brand, which brand would you choose?

Nu exista asa ceva! Sa fie clar! Nu se poate! Dar uite, o sa fiu super smechera si o sa spun Seventeen cu gandul ca au de toate cele, de la makeup la parfum si creme de corp, de fata bla bla. Nu am incercat altceva in afara de produsele de makeup, dar in caz de dictatori ai cosmeticelor care imi limiteaza alegerile, sa fie ca ei. Desigur, daca as avea resursele potrivite nu m-as simti chiar groaznic sa cumpar numai MAC toata viata mea.


20. What brand do you think has the best packaging?

Produsele de makeup Guerlain sunt mici bijuterii. Nu vrei sa le folosesti, e suficient sa te uiti la ele. Dintre astea mai lumesti pe care le ador, nu se poate sa nu spun ceva despre TheBalm si Too Faced.


21. Which celebrity always has the great makeup?


Daca va spun ca nu prea am habar o sa va cruciti? Imi place de fiecare data cum arata Keira Knightley, dar Emma Watson si Angelina sunt si ele acolo in top. Pretty women will be pretty!


 22. Do you belong to any online makeup communities?

Evident ca da. Cum as putea sa nu?:)) Activez pe ceva grupuri de facebook si pe cateva forumuri din afara care nu fac deloc bine listei mele de dorinte!

23. Favourite beauty gurus?



Strict beauty o sa spun Tati de la GlamLifeGuru. Daca e sa aleg o tipa misto din toate punctele de vedere, as alege-o pe Rachel Talbott.

24. Do you like multifunctional product like lip and cheek stains?

O sa fiu sincera, nu am folosit in viata mea asa ceva. Dar nu as refuza ocazia si am un feeling ca mi-ar cam placea.

25. Are you clumsy in putting makeup?   

Lauda de sine nu miroase a bine, dar in general nu sunt clumsy la machiaj. Singurele exceptii sunt daca incerc sa ma machiez cand sunt foarte agitata, nervoasa sau nedormita. Atunci shit hits the fan really fast!

26. Do you use makeup base/primer for the eyes?

Yes yes! Pe pleoape intotdeauna. De cand am descoperit magia primerelor acum vreo 8 ani, nu mai pot sta fara. Nu am pleoape excesiv de uleioase (de fapt deloc), fardurile rezista bine la mine si fara primer, dar nimic nu se compara cu intensitate obtinuta cu o baza. Plus ca lucrezi mult mai usor asa decat daca aplici fardul direct pe piele.


27. How many hair products do you use in a typical day?

Cand ma spal folosesc trei produse: sampon, masca si ulei pentru par. O data la doua-trei zile folosesc sampon uscat. Si o data pe saptamana (if that) folosesc fixativ. Spuma prea rar ca sa merite mentionata. Nu fac mare chestie cu parul meu, recunosc!

28. What do you apply first, concealar or foundation?

Fond de ten intotdeauna.


29. Do you ever consider taking makeup classes?

Deja am facut un curs de machiaj acum ani si ani. Si da, mi-ar placea sa fac unul mai "eficient" si sa ajung sa practic chestia asta pentru ca inca imi place la nebunie. Si la ce machiaje vad eu pe ici pe colo, trebuie sa las modestia la o parte, pot mai mult!:)



30. What do you love about makeup?

Ca te ajuta sa fi cine vrei sa fi in ziua aceea, ca iti da incredere si te transforma, ca iti da voie sa te joci si sa te schimbi. Sincer oricat de superficiala ar parea arta machiajului, mie chiar nu mi se pare ca e asa!

Share:

7 comentarii

  1. Daca l-ai facut tu, e musai sa il fac si eu. Nu se poate altfel. Desi avem multe chestii in comun. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-ai facut cumva si nu l-am vazut eu? Hai ca vreau sa citesc!

      Ștergere
  2. Si eu folosesc momentan acelasi rimel si imi place la nebunie. Cred ca periuta e de vina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit prea multa lume sa nu fie indragostita de acest rimel!

      Ștergere
  3. Ce mă bucur că a ajuns pe atâtea bloguri tag-ul ăsta! Nu mă așteptam să trezească atâta interes când l-am „furat”, din cauza asta nici nu făcuse nominalizări. Da chiar: cred că te-am nominalizat la tag-ul „I love drugstore makeup”. Chiar aș vrea să văd ce și cum ai de zis la el. :D
    La brand high end și eu am numit MAC, deși știu că e de fapt profesional, dar mergeee. :)) Cu Seventeen m-ai făcut curioasă răăău. Cred că n-am încercat niciun produs de makeup de la ei, rușinicăăă. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am facut acum si pe I love drugstore...scuze ca a durat atata timp! Am fost cam lenesa!:)) De la Seventeen fardurile sunt musai de incercat!

      Ștergere
  4. So nice post dear! :-)
    http://placeforlady.blogspot.com/
    Follow back, please :-)

    RăspundețiȘtergere