Produse cumparate in ianuarie

V-am spus clar la inceputul anului ca in 2015 o sa incerc sa fiu mai cumpatata si sa las rasfatul la minim. Drept pentru care ma asteptam sa vedeti rar haul-uri pe aici. Cumva insa in ianuarie am strans ceva cumparaturi. Adevarat ca marea lor majoritate au fost strict necesare, cu vreo doua exceptii micute si cam pacatoase. But hey, cut me some slack, I am only human! Recunosc ca am visat toata luna la toate rujurile planetei dar dupa cum veti vedea nu am cumparat nici unul...inca...

Am si primit cateva bunatati, asadar le-am inclus si pe ele aici.


Comanda mea pe Aoro luna asta a fost mai putin rasfat si mai putin: I need stuff! Pentru ca nu mai gasesc Olay in magazinele fizice, am apelat la online. Nu pot sta fara fluidul hidratant, iar serul acesta am vrut sa il incerc de-o vesnicie. O sa urmeze review, va e clar sper! Am calcat eu stramb si mi-am luat un fard crema de la Bourjois, nuanta Petale de Glace. De abia astept sa ma joc cu el si sa va pot oferi opiniile mele despre el. Am facut o adevarata fixatie pentru fardurile cremoase de cand cu Colour Tatoo-urile si marturisesc spasita ca luna asta am comandat si unul de la Oriflame, dar inca nu a ajuns.


Ati vazut deja parfumelele Refan. Ei bine, in colet am mai avut si dragutele acestea: sare de baie cu pepene galben si caisa, un sapun cu frezii si un body butter cu vanilie. Pe saptamana viitoare pregatesc review pentru ele. Iar maine vine surpriza promisa pentru voi.


Produsele Ziaja ma tentau de ceva vreme dar suspinam a jale pentru ca eram convinsa ca nu pot sa pun mana pe ele prea curand. Ei bine, Camelia mi-a facut o mare bucurie cand m-a anuntat ca se gasesc in reteaua de farmacii Polisano Pharma la noi in oras. M-am infiintat rapid la fata locului si am descoperit surprinsa o mare varietate de produse. N-am cercetat foarte mult pentru ca ma grabeam, dar am luat iute crema de maini cu lapte de capra la care tanjeam (si de care aveam nevoie pentru ca folositul de crema de corp pe maini nu merge la mine din pacate) si un sampon/gel de dus cu cookies and ice cream pentru mini diva. Mi-am luat si peeling-ul cuticular Farmec, pentru ca nu mai aveam nici un produs de genul si sincer starea cuticulelor mele e de la deplorabila in jos.


Dupa experienta horror cu gelul de curatare Les Cosmetiques am decis sa merg la sigur si am cumparat gelul Gerovital care e super laudat de toate fetele pe care le cunosc. Nu stiu cum de nu l-am avut pana acum. Il folosesc deja de cateva zile si tenul meu aproba. Nu mai aveam nici masca de par si pentru ca nu aveam buget foarte ridicat am decis sa revin la vechea mea iubire, Kallos Latte, care desi nu ar trebui sa faca minuni la ce ingrediente are, functioneaza admirabil pe pletele mele.


Ultima bucatica din haul...Prietena mea cea mai buna, Madi, a trimis direct din Paris un nou parfum pentru colectia mea. Culmea e ca anul trecut m-am tot gandit sa mi-l cumpar dar nu am anuntat pe nimeni asa cum fac eu de obicei. Imi placea foarte tare dar am zis ca am suficiente. Cred ca Madi a mea citeste minti! Era sa lesincand l-am vazut si m-am parfumat cu el chiar in seara in care l-am primit. Ca urmare am intors cateva nasuri si am fost intrebata ce am folosit! That is always a great sign!

Si pentru ca stie ca iubeeeeesc agendele, mi-a trimis una frumoasa ca o zi de primavara, cu o coperta peachy care sa imi insenineze zilele! U rock my socks girl!

Cam asta a fost. Practic in afara de abaterea cu fardul crema (aheem..fardurile) chiar am luat numai chestii necesare. E bine? Sau nu e bine?:))

Share:

29 comentarii

  1. sa folosesti cu drag totul!
    Agenda e foarte frumoasa, mi-au ramas ochii la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina! Eu inca nu am indraznit sa "stric" agenda! O privesc gales si atat!:))

      Ștergere
  2. Ce de bunătăți aici! Să le folosești cu drag și spor!
    Par destul de multe la prima vedere dar dacă nu-s multe mofturi mai meriți o mică recompensă sub forma unui ruj. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha! Sa stii ca am fost fata buna si uite, pana si la ruj ma abtin pana prin martie asa!

      Ștergere
  3. Este persistent parfumul ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Să foloseşti totul cu drag! Fardul Bourjois sună interesant, nu ştiam că au şi ei faduri cremă. Gelul de duş cu prăjturele sună tareee delicios ♥ Pupici!


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! O sa povestesc sper in curand despre farduletul Bourjois!

      Ștergere
  5. E perfect! Produsele Ziaja (al caror nume nici nu stiu cum se citeste, desi le-am avut la serviciu. Am auzit doua variante: Jaia si Jaja) sunt foarte bune, mai ales cele cu lapte de capra si produsele de plaja (care sunt foarte ieftine). Asta din spusele clienelor mele, eu am avut doar o crema de corp cu cacao si a fost super.
    Parfumelul Nina l-am mirosit in Sephora sau Douglas, sa il trec pe lista poate il aduce si la munca. Mi se pare ca miroase superb. Oricum parfumurile Nina Ricci sunt minunate.
    Ma bucur ca ti-ai luat spumantul, poate il iau si eu saptamana viitoare, ca mi s-a pus pata si pe o oja Farmec (e inca februarie, din martie incep proiectul cu 3 L'Oréal pe sezon :))) ) si le iau pe ambele de la mine de la munca. E muuult mai greu cand le ai pe toate sub nas. :))
    Sa le folosesti cu placere pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jaia e corect, direct de la sursa am aflat. :)

      Ștergere
    2. Ma gandeam eu ca e varianta corecta, am auzit la cineva care lucreaza la firma asta. :D Merci ca m-ai lamurit.

      Ștergere
    3. Sincer, eu nu stiu cum rezisti cu toate bunatatile sub nas! As lesina acolo! As vrea de toate mereu! Parfumul ala e...cum ne place noua. Dulce si bun!:))
      Pana acum Ziaja ma impresioneaza si cand mai termin din stocuri sigur mai iau cate ceva.

      Ștergere
  6. Crema de maini am inceput si eu s-o folosesc si-mi place mult, ma bucur ca am putut sa-ti fiu de ajutor. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Body butter cu vanilie...hmm, suna tare bine! :)) Ma gandesc cat de frumos miroase...Gelul pt curatare de la Gerovital e minunat, e printre preferatele mele!!! Si stai linistita, si eu visez mereu la rujuri, mi-as cumpara cate unul in fiecare zi :))) :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...vanilie my love! Asta e ...deosebit. O sa va povestesc la momentul oportun.
      Tare imi place si mie gelul Gerovital deocamdata! Rujuri...toate rujurile sa apeleze la mine!:))

      Ștergere
  8. sa le folosesti cu drag! Produsele de la Refan sunt tentante :) eu cu fluidul de la Olay nu m-am inteles deloc, l-am aruncat aproape plin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai inscris la giveaway-ul Refan, da?:) Ohh, eu folosesc fluidul ala de cel putin 3 ani, daca nu mai mult..

      Ștergere
  9. Ah, vreau și eu așa o prietenă! Eu am avut mărul clasic, cel roșu, de la Nina și mi-a plăcut mult. De două ori l-am cumpărat în anii de studenție :D.
    Să te bucuri de produse și te aștept cu review-uri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa prietene sa tot avem, nu?:)) Si eu am avut marul clasic si imi placea tare tare, ba chiar aveam in plan sa il iau din nou!
      Vin si review-urile catinel catinel!

      Ștergere
  10. Ce se afla in cutia cu turnuletul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cutiuta aceea erau niste jeleuri, pe care le-am halit pana seara!:))

      Ștergere
  11. Daca te rog, poti sa impartasesti cu noi mai multe detalii si impresii despre parfum? Am Nina, Ricci Ricci si ma bate gandul sa-mi fac cadou de 8 martie La Tentation de Nina. :* :X De asemenea, ai incredere in aoro.ro? M-am uitat acolo la parfumurile Nina si mi se pare foarte accesibile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur Oana, o sa scriu cat de repede despre el! Legat de Aoro, eu iti spun experienta mea. Am luat vreo 5 parfumuri de la ei pana acum. Toate au fost in buna regula si nimic de reprosat. Am auzit si fete care au avut experiente neplacute, nu zic, poate am avut eu noroc. Eu sincer o sa cumpar in continuare de la ei, ori ca am colaborari ori ca nu. Preturile sunt imbatabile si uneori merita sa iti asumi riscul!:))

      Ștergere
    2. Pe langa preturile bune, la aoro, as adauga si politica buna de retur:)

      Ștergere
    3. Nu am avut nevoie sa returnez nimic, dar e bine de stiut ca sunt ok si in aceasta privinta.

      Ștergere