Maybe it's Maybelline

Va spun sincer ca pe parcursul anilor de makeup junkie am dezvoltat o relatie destul de durabila cu firma Maybelline. Sau mai degraba cu tuburile lor de mascara. Alte produse cosmetice Maybelline am avut, dar nu m-au fidelizat. In schimb nu a fost mascara de la ei care sa nu imi placa. Am luat la rand tuburi colorate imediat dupa ce am descoperit ca sub soare exista si altceva decat Avon. 
Primul tub de rimel de la ei era veselul Great Lash, cu ambalajul lui tipator, roz si verde, taman bun pentru o adolescenta care se crede om mare. Aiurea, de fapt inca aveam mult chef de joaca (inca am si acum).


Intamplarea face ca de vreo doi ani am mai adaugat la lista de produse Maybelline fara de care viata nu se poate. Un eyeliner lichid care pentru mine e perfectiunea intruchipata. Iar de sarbatori am decis ca nu mai pot sa stau pana nu incerc si varianta lor de gel liner, care poate imi va ostoi dorul de Essence. Ei bine, azi va prezint un triplu review Maybelline. Avem mascara, tus lichid Holy Grail si gel liner.

Dupa ce am descoperit Benefit They're Real parca nimic nu mai era la fel. Pana am primit din mai multe parti sugestii sa incerc The Rocket de la Maybelline care ar avea efecte destul de similare. Gata sefu', am luat un tub grasun si albastru si am inceput testarea.


In primul rand va anunt ca rar alegeam periute de rimel cauciucate. Se pare ca mai nou gravitez spre ele. Periuta lui The Rocket e maricica, tepii aia cauciucati sunt de dimensiuni diferite, dispusi de la mic la mare pe perie. Fiind atat de grasa peria necesita un pic de exercitiu. La inceput am reusit sa imi bag de cateva ori tepii aia in ochi si nu a fost prea dragut. A durut rau!

Produsul e negru bine, nimic de reprosat aici. Intr-un strat separa si alungeste genele, oferindu-le un efect foarte natural. La al doilea strat le imbraca si mai frumos, facandu-le sa para mai pline. Nu da efect de gene false, dar arata suficient de natural si suficient de dramatic in acelasi timp incat sa fie perfect. La al treilea strat nu prea apelez in general, pentru ca tinde sa se adune un picut. 


Imi place ca nu lipeste genele, ca nu le face sa se simta tari deloc. Genele raman suple si moi, la fel cum era si la They're Real. Singurul aspect care nu ma incanta e ca are o formula destul de lichida, cel putin la inceput. Din acest motiv se usuca cam greu si eu cu graba mea proverbiala clipesc mereu cam iute si intind niste mascara pe sub ochi. De asemenea, avand varianta normala, nu cea waterproof nu pot avea pretentii, dar in zilele cu ninsoare s-a transferat fara exceptie pe zona de sub ochi.  In orice caz, ca efect imi place foarte mult si cu siguranta o sa il folosesc pana la ultimul strop.

Marea mea iubire, eyeliner Maybelline, Master Precise a reprezentat revelatia deceniului pentru mine. Dupa ce m-am chinuit ani de zile sa obtin coditele perfecte si dupa ce decretasem ca imi plac doar tusurile lichide cu pensula, o prietena mi-a facut cadou eyeliner-ul asta tip carioca. Am fost cam reticenta, pentru ca aveam in cap ideea ca nu ma inteleg cu tipul asta de varf. Nimic mai neadevarat de atat!


Varful e ferm si flexibil in acelasi timp (explic foarte bine, asa-i), distribuie produsul uniform si face aplicarea o joaca de copii. Nu cred ca am patit vreodata sa ma chinui pentru a trasa niste codite ascutite si precise. Ma rog, erori mai exista, dar se datoreaza grabei mele, nu lipsei de eficienta a produsului.

Finish-ul este unul mat, culoarea e suficient de intensa pentru gusturile mele. Ador faptul ca varful isi pastreaza forma in timp. Pe cel vechi l-am folosit un an si ceva cu mult drag si spor fara a observa vreo problema. Pe urma l-am terminat!:)) Si am mai cumparat unul. Pentru ca nu puteam trai fara el.


E destul de rezistent pe pleoapa, nu am patit nici o data sa se transfere, dar daca dai cu ceva apa sau lacrimi prin zona o sa se intinda un pic. Se demachiaza usor si fara probleme, ceea ce stiti deja ca imi place mult. In magazine fizice gasim doar varianta neagra, dar pe Aoro am vazut ca au si maro (pentru un look natural) si VERDEEEEE (pentru fetele jucause si indraznete). Tare mi-am dat peste mana spunandu-mi ca nu am nevoie si de cel verde!:))

Maybelline Eyeliner Gel Lasting Drama a aparut pe radarul cosmetic imediat dupa ce cumparasem Ink Pot-ul Sleek. Era bun, dar nu era ce cautam. Asa ca imediat dupa ce m-am despartit de acela am plasat o comanda pentru cel de la Maybelline. Pardon, mi l-a adus Mos Nicolae! Dee ma facuse foarte curioasa dupa ce l-a laudat bine de tot. Stiind ca si ea s-a iubit intens cu gel liner-ul Essence am zis ca e clara situatia! Imi trebuia!


Am ales fireste nuanta Intense Black, pentru ca eu nu pot fara negru pe la ochi. Pe site mai gasiti si maro si un albastru cobalt tare frumos. Aaa, uitasem sa precizez? Il gasiti numai online. Si are un pret chiar corect. 39 de lei pentru 2,8 g de produs care ar trebui sa ajunga cam o vesnicie. Produsul e valabil 24 de luni de la desigilare, dar eu nu pot inca sa va spun daca se va usca mai iute sau nu.

Ambalajul include si o pensula cu o forma care m-a cam nelamurit. Ei bine, sa stiti ca e chiar utilizabila! Gel linerul vine intr-un borcanel de sticla mata, cu capac metalic cu filet. Va spun drept ca mi-a placut de cum l-am aplicat prima data. Face cam tot ce promite, nu ma pot plange de nimic, nu ii pot gasi hibe. Nuanta e super intensa, produsul e cremos si se aplica ca un vis cam cu oricare din pensulele mele, se usuca repejor pe pleoapa si nu se misca de acolo pana nu pun seara micelara pe el. 


L-am folosit si pentru conjunctiva (n-o fi chiar bine, dar mereu am facut chestia asta cu eyelinerele cremoase) si n-am avut nici un fel de neplaceri. Nu curge nici de acolo si nici nu mi-a sensibilizat ochii. 

Imi place la nebunie ca spre deosebire de cel de la Sleek, poate fi demachiat fara armata si politie. Chiar daca sta nemiscat toata ziua, cand pui discheta cu demachiant pe pleoapa trebuie sa insisti doar putin ca sa cureti totul. 

Cu siguranta inca un produs Maybelline fantastic pe care il recomand din inima!

So, are you born with it, or do you love Maybelline?

Share:

17 comentarii

  1. Stii ce inseamna asta, nu? E timpul sa inlocuiesc tampenia aia de gel eyeliner de la Rimmel !

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate tin eu minte, nu mai am niciun gel eye-liner prin sertaras, asa ca articolul e biune venit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, adevarul e ca daca te descurci cu unul lichid si simti ca ti-e destul, gel liner-ul nu e musai. Eu m-am invatat cu el si de aceea acum nu mai pot fara, dar nu e esential sa il ai!

      Ștergere
  3. Sunt indragostita si eu de Maybelline, dar mai ales de sora mai mare, L'Oréal. Am o gramada de produse preferate la ambele firme. Despre Rocket am numai cuvinte de lauda chiar daca efectul e mai natural pe genele mele si piticii mei de pe creier imi spun ca trebuie sa imi fac picioare de paianjen din genele alea... :))
    Master Precise cred ca e tusul meu preferat, il am la munca si nu pot sa cred cat de fain si rezistent e.
    Tusul la borcanel e adorabil ca aspect, iar daca isi face treaba e si mai bine.
    In plus, trebuie sa mentionez Whisper-urile lor si fardurile Color Tattoo. Sunt geniale.
    La capitolul ten, desi au produse care arata super pe piele, mie imi fac cosuri. Toate. Nu am gasit inca explicatia, nu s-a mai intamplat nimanui, clientele mele le cumpara in spume, mereu raman cu vitrina goala.
    Una peste alta, mi-ai facut pofta de review-uri, m-am puturosit. Diseara vin si eu cu o bunaciune.
    Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Color Tattoo-urile stii deja ca si eu le iubesc. Rujuri Maybelline n-am mai avut din liceu, dar le-am dat frecvent tarcoale si posibil sa reindoam curand relatia. Master Precise e the bomb dot com. The Rocket a fost o surpriza foarte placuta pentru mine, chiar nu ma asteptam sa imi placa asa mult. Eu zic ca la mine din doua straturi e destul de dramatic, dar acum na, gusturile la picioare de paianjen nu se discuta!:))

      Ștergere
  4. Ma bucur ca iti place eyelinerul gel. Eu ma declar 100% indragostita de el si ma bucur ca am gasit ceva care sa ne faca sa uitam de Essence...;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm, la mine rimelul ăla nu arăta prea natural la al doilea strat și se usca foaaarte repede pe gene. Poate i-au mai schimbat formula de când l-am avut eu? N-ar fi de mirare. :D
    Eye liner-ul gel e pe listă și acum mă tentează rău și celălalt. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, ce ciudat? La mine e umed un minut pe putin dupa ce il aplic. Si la stratul doi, desi efectul e destul de wow, tot natural reuseste sa para... Sa stii ca ambele eyelinere sunt fantastice, chiar merita sa le incerci!

      Ștergere
  6. Si eu sunt fana de ani buni a rimelurilor Maybelline, mi se par cele mai bune dintre tot ce am incercat.
    In ultima vreme au inceput sa imi placa si alte produse de la ei, dar rimelurile sunt in top :)
    Trebuie neaparat sa incerc si eu tusurile lor. Acum am Sleek si imi place, dar nu e wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, da, asa si eu! Cu rimelurile lor am poveste de durata!

      Ștergere
  7. In ordinea numerelor de pe tricou, chiar sunt in cautare de rimel nou si bun si parca n-as lua iar Colossalul. Despre Masterprecise habar n-aveam ca se gaseste in magazine la noi. Mereu am banuit ca trebuie sa-l cumpar online din tari calde. Deci, buna dimineata pt mine! :))
    Cu gel liner-ul am inceput o relatie de mai bine de un an si inca e in desfasurare. Ne intelegem bine, consistenta nu s-a schimbat decat f putin, dar deocamdata n-am simtit nevoia sa-l rediluez. Si mie imi place pensula cu care l-au livrat.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca pe mine ultima oara Colossal nu m-a mai incantat. Si era rimelul meu preferat, deci e grav! Masterprecise e de vreo 3 ani pe putin in magazine la noi, asa ca sari pe el! Ma bucur sa aud ca si dupa ceva vreme gel liner-ul se prezinta tot bine!

      Ștergere
  8. Eu la eyelinere nu ma bag, raman la creioane, daaaar The Rocket e foarte misto. Chiar vreau sa-i fac review cat de curand - dar vreau sa-i fac si poze pe gene la lumina ca lumea, nu la lanterna. Si l-am avut exact dupa They're Real si, intr-adevar, se apropie binisor de el. Mie nu mi s-a transferat niciodata pe pleoape sau sub ochi - decat daca mi l-am intins singura pana acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca de la tine mi-a venit ideea cu The Rocket prima data, daca stau sa ma gandesc! Nu stiu de ce, la mine dupa o vreme se intinde un pic pe sub ochi, dar nu e atat de grav incat sa nu pot remedia cu un servetel.

      Ștergere
    2. He he, atunci ma bucur ca ti-am dat o idee buna!

      Ștergere