Prima intalnire cu Wjcon

Nu mi s-a mai intamplat de multa vreme sa "mi se puna pata" ca vreau ceva musai. Inainte pateam des si de obicei pateam numai cu chestii la care nu aveam acces. Ei bine, boala a revenit de curand, dupa ce am citit articolul lui Jules despre deschiderea magazinului Wjcon Cosmetics. Rar mi se intampla sa plang dupa Bucuresti, dar de data asta mi-am dorit sa fiu acolo si sa ma scald in marea aia de culoare.

Ii spuneam cu obida mamei despre treaba asta, iar mama, draguta cum o stim cu totii, s-a dus sa linisteasca inima fiicei sale. In cizme am primit de Mos Nicolae doua oje si un fard spuma. Pentru ca nu am vrut sa va tin prea mult pe jar, le-am testat si le-am pozat, iar azi va prezint niste prime impresii.

Pasiunea mea pentru farduri cremoase a crescut alarmant in ultimul an si cu greu m-am abtinut de la a strange gramezi intregi. Cand am zarit fardurile spuma Wjcon am suferit teribil ca nu sunt acolo sa le incerc. Iata insa ca l-am primit exact pe cel pe care il vroiam, o nuanta very me! Este nuanta 11, un rose gold care bate un picut spre bronz in functie de lumina. E superb!



L-am supus in aceste zile mai multor teste. L-am purtat cu primer si fard deasupra. Rezista impecabil pana seara tarziu. Apoi doar cu primer, fara altceva aplicat peste. La fel, impecabil pana seara. Am comis ieri aroganta maxima si l-am purtat fara primer. Daca vreti sa credeti dupa 12 ore fardul nu se stransese. DELOC! Se estompase un pic intensitatea culorii, dar sincer nu il acuz, am trecut prin multe ore de ploaie si alergatura. Drept e ca nu am pleoape uleioase, dar Color Tattoo de exemplu mi se aduna in pliuri dupa 6-7 ore daca nu aplic primer sub ele.




Textura e intr-adevar de spuma, produsul e aerat si moale la atingere. Se aplica foarte usor si se intinde uniform fara mari lupte. Eu prefer sa aplic astfel de produse cu degetele, mi-e mai comod si simt ca nu pierd produs in perii pensulei. Nuanta este buildable. Poti aplica si doua straturi, fara sa arate patchy. Dupa cateva secunde de la aplicare senzatia de "crema" dispare si fardul nu se mai misca de unde l-ai pus. Nuanta asta mi se pare fantastica si ca higlight pentru pometi. Mai ales in perioada sarbatorilor ar fi o super idee. 


Cele doua oje alese de mama mea mi-au deschis apetitul pentru mai multe. Prima face parte din gama Sugar Effect, are nr.820 si e un rosu sidefat numai bun in decembrie. Pensula e lata, oja e opaca si se aplica foarte usor. Am pus doua straturi just for good measure, dar sincer arata bine si cu un singur strat. Textura nu e atat de grunjoasa ca la alte oje cu efecte de genul acesta, dar e adevarat ca pana acum eu am testat doar glittere texturate. Arata atat de elegant pe unghii, te zapaceste fiindca de la distanta ai zice ca ai unghiile mate, apoi de aproape....SURPRIZA!






Cea de a doua oja vad ca e editie limitata si face parte dintr-o gama numita Chicago Symphony. Este nuanta 04 si este greu de definit. In sticla pare aurie, apoi daca o rotesti in lumina observi ca bate putin si in verde si upss, cred ca e si argintie. Oja asta e cu adevarat deosebita, eu una n-am avut vreodata o nuanta similara. Aplicarea a fost la fel de rapida si doua straturi au dat rezultate admirabile.




Nu va pot vorbi despre rezistenta ojelor pentru ca am vrut musai sa le pozez cat mai iute pentru articol si fiecare dintre ele a stat doar doua zile pe gherutele mele. Totusi doua zile la mine deja inseamna mult. Texturata dupa cum se prezinta e posibil sa bata orice record. Va voi tine la curent. Ahh, de asemenea, scuzate sa imi fie cuticulele imperfecte si micile scapari de oja pe langa contur. Stiti ca la pozat oje nu stau chiar bine, dar promit sa mai exersez si sa va arat mai des minuni colorate.

Pentru mine e clar, brand-ul italienesc Wjcon m-a facut sa trec strada Selari pe harta de shopping cand ajung in capitala. Abia astept sa ma joc in universul de produse, texturi si culori. Mama mi-a zis ca era de-a dreptul hipnotizata si ca se simtea pierduta acolo. Drept pentru care si-a facut un card de fidelitate ca a presimtit ea ca va avea nevoie! For all I know I need more of their stuff! Imi fac deja wishlist-ul.

Ramaneti in zona ca sa vedeti dupa amiaza un machiaj rapid in care fardul spuma este vedeta!:)


Share:

11 comentarii

  1. Foarte faine produsele, ojele sunt foarte potrivite, in ton cu sarbatorile. Sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. O, Doamne, oja rosie e.... minunata!
    Si fardul imi place mult, e genul meu. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte misto par! Am un voucher de la ei si cand am vazut titlul articolului, am intrat fuga, fuga sa vad ce sa-mi iau de el. Si bine punctat, rar mi se intampla sa plang dupa Bucuresti, cand o fac e dupa vreun eveniment sau magazin...

    RăspundețiȘtergere
  4. a doua oja imi place foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai la asta e bun Bucurestiul - magazine muuulte si marunte! :)) Sa porti cu placere ojili.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mi-ai facut?
    Off...Daca nu citeam articolul tau, tanjeam in continuare dupa un Color Tattoo dar acum iti spun sincer ca vreau si eu un fard asa. Arata excelent si daca-i si rezistent...yummy!
    Si ojele arata delicios! Da...ma tentasi! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  7. Ojele alea arata divin. Si vreau si eu :))). Cu siguranta. Si fardul arata superb.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Grrreat! Now I need some! :))))))))))
    Iti spun din start ca o sa petrec mult timp pe la blushuri, farduri spuma si oje :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. nici nu vreau sa ma uit, tocmai ce hotarasem ca am terminat cu cumparaturile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mmm,ce bine arata fardul acela cremos <3

    RăspundețiȘtergere