joi, 21 august 2014

Revlon Photoready Skinlights

Dupa cum v-am spus in urma cu doua zile, am pregatit un nou review, din seria produselor alese de pe site-ul ProduseCosmetice.ro. Daca cu blush-ul n-am nimerit-o chiar cum speram, la minunea pe care v-o prezint azi nu prea aveam emotii. E vorba de ceva ce mi-am dorit muuult de tot si nu mi-am facut niciodata curaj sa il testez.

Prima data am auzit de iluminatorul crema de la Revlon in urma cu vreo 5 ani (cel putin) cand am descoperit beauty videos pe Youtube. Mai exact stiu ca Panaceea81 il folosea in cam toate tutorialele ei. Pana sa ajung eu sa il cumpar, a disparut de pe piata. La momentul respectiv avea un altfel de ambalaj, ca un tub clasic de fond de ten, cu o pompita in capat. 


In urma cu vreun an si jumatate, in periplul meu prin magazine am descoperit ca produsul a reaparut. Intr-un alt ambalaj, dar ia uiteeee-l! Am fost entuziasmata dar mi-am pus frana pentru ca detineam ceva iluminatoare pe atunci.

Acum n-am mai putut sa ii spun nu. Din pacate, cred ca ati aflat si voi, Revlon dispare din magazinele fizice. Eu una chiar regret, pentru ca produsele lor sunt de foarte buna calitate, iar fondul de ten Colorstay e de baza pentru oricine. Noroc ca o sa gasim in continuare produse Revlon in magazinele online.

Revlon Photoready Skinlights (eu am ales nuanta 200 Pink Light) este un iluminator crema, conceput pentru a ilumina tenul, dandu-i un aspect stralucitor, sanatos si radiant. Tubuletul de 30 de ml e subtire si arata profi, ca ceva mult mai exclusivist decat e de fapt. E simplu dar oarecum elegant. Nu stiu de ce imi inspira mie asta. As fi preferat sa fie confectionat dintr-un plastic ceva mai maleabil, pentru ca banuiesc ca spre sfarsit o sa imi fie dificil sa extrag ultimele picaturi de produs. Dar pana la sfarsit mai am.


Textura este similara unui fond de ten lichid. Nuanta aleasa de mine este un bej-roz, cu irizatii intense. Va avertizez ca daca nu sunteti fane sclipici si glow ar fi bine sa fugiti. Daca cumva dozezi prea mult e usor sa te transformi in glitterball. Bine, recunosc ca mie imi place sa exagerez cu iluminatul uneori si lumea ma mai poate confunda cu ceva neam de-al lui Edward Cullen. 

Imi place ca e suficienta o cantitate minuscula pentru a evidentia pometii. Se intinde foarte frumos si daca nu aplici mult, il blenduiesti cu grija si simt de raspundere, rezultatul poate fi si discret. E nevoie de putin exercitiu in prima faza, dar nu e asa tragic. Eu il folosesc uneori si pe arcada. Shimmerul care ramane vizibil e rozaliu cu tenta argintie, e un glow rece.

Aici am pus cu nemiluita

Ce imi mai place mie sa fac? In zilele in care arat obosita rau, amestec un strop mic de tot cu putin concealer si il aplic pe zona de sub ochi. Shimmer-ul nu mai e nici pe departe turbat, abia se observa si zau de nu arat mult mai odihnita. 

L-am mai folosit si amestecat cu un fond de ten mult prea mat si galbui. Cu o cantitate cat doua bobite de orez, nuanta si finish-ul fondului de ten sunt total schimbate si fix ce vreau. La fel, grija mare sa nu exagerati cantitatea pentru ca n-o sa fie de bine. Nu cred ca merge in varianta asta daca aveti imperfectiuni vizibile pe ten. Are tendinta de a scoate in evidenta orice "ridicatura".

Din pacate lumina nu m-a ajutat sa va arat cat de frumos arata intins pe piele. Si mainile mele arata teribil in close-up!

As indrazni sa va anunt ca o sa il folosesc saptamana viitoare si ca iluminator pe corp, la un eveniment cu rochie de seara si cred ca va face treaba foarte buna.

Eu ma declar indragostita iremediabil de produsul asta si imi place ca putem alege dintre mai multe nuante. Adevarul e ca rozaliul meu are tonuri reci, care ar arata bine pe o piele fara pic de bronz, eventual pe timp de iarna. Probabil ca acum cu un pic de culoare si soare tonurile celui piersiciu sau bronz ar fi fost si mai si. Nuanta asta nu o recomand tenurilor maslinii sau creole pentru ca ar intra in contradictie cu subtonul pielii. Mai degraba e bun pentru fete cu piele deschisa all year round. Eu chiar si cu putin soare arat tot albicioasa asa ca merge numai bine.

Daca sunteti fane ale look-ului stralucitor in machiaj, chiar va recomand cu mare caldura produsul asta! Nu stiu de ce am asteptat atata pana l-am testat!


4 comentarii:

  1. Il stiu! E super, super, super!
    Eu am (de aproximativ 100 de ani) pudra din aceeasi gama si o iubesc.
    Sa il folosesti cu placere in continuare!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, jur, următoarea comandă e cu un Revlon Colorstay, că tre să fie marfă bună de e așa lăudat! Am zis! *Norocul meu că nu mai am decât 2 fdt-uri și nu mă simt vinovată*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, foarte interesant, o sa il iau si eu, imi plac produsele de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar de ce nu vom mai gasi Revlon in magazine?! :( :*

    RăspundețiȘtergere