luni, 25 august 2014

Max Factor Colour Adapt Foundation

La un moment dat in timpul facultatii am decis ca e momentul sa mai testez si eu alt fond de ten in afara de vesnicul Time Plus de la Seventeen. Nu am habar pe ce criteriu am ajuns sa imi cumpar Lasting Performance de la Max Factor. Fond de ten care chiar era foarte bun, numai ca pe mine oxida ca la balamuc de parea cu 5 nuante mai inchis dupa 3-4 ore de purtare. Ne-am luat la revedere si de atunci am tot incercat multe alte fonduri de ten, dar cumva la Max Factor nu am mai ajuns.

Cand cei de la ProduseCosmetice.ro m-au lasat sa imi aleg produsele pe care vreau sa le testez am decis ca e cazul sa ma pregatesc de toamna-iarna si sa imi iau un fond de ten numai bun pentru pielea mea alba. Detineam doar ceva nuante mai inchise si oricum bronzul meu e atat de putin incat nu iti dai seama ca e acolo.M-am oprit asupra lui Max Factor Colour Adapt pentru ca m-a incantat promisiunea de a fi "cameleonic", adaptandu-se nuantei tenului. Trebuie sa va spun de la bun inceput ca fondurile de ten Max Factor mai au pe ici pe colo si cate un ingredient care predispune tenul la rebeliune (eu de ceva vreme nu mai intampin dificultati), asa ca daca va stiti foarte sensibile mai bine luati de undeva un tester, inainte de a cumpara unul full size.


Sooo, cum se prezinta Colour Adapt, nuanta 40 Creamy Ivory? FOARTE BINE, va spun de pe acum ca va fi un review laudativ pentru ca am fost placut surprinsa. 

Imi place ambalajul, sunt fan pompita la fond de ten si ma bucur ca recipientul e de plastic, nu de sticla, pentru ca am darul sa scap sticle de fond de ten in baie. Pe gresie. Rezultatul e un mic atac de cord pana vad ca sticla e ok, sau injuraturi printre dinti in timp ce curat urmele neindemanarii mele. De asemenea, pompita da la iveala fix cat ai nevoie, nu are un orificiu prea mare, ca sa ma trezesc ca torn o gramada si irosesc produse. 


Consistenta acestui fond de ten este una destul de ciudata. Initial am zis ca e lichida 100%, dar nu! E un lichid aerat cumva, ca spuma mi-e imposibil sa ii spun. E foarte greu de explicat. Se aplica fara sa trebuiasca sa insisti extrem de tare la blending, nu lasa dare inestetice pe ten. Nu simt ca mi-ar accentua pori sau riduri, ba dimpotriva, cand ma uit in oglinda am impresia ca imi face tenul sa arate ca o coala de hartie. Dar nu la modul ala nenatural "House of Wax" style. Se aseaza ca o a doua piele, mai fina si fara imperfectiuni. Puterea de acoperire e mica spre medie, dar cu toate astea aspectul natural pe care il da tenului meu face toti banii. N-ai zice ca port ceva pe ten. Am o banuiala insa, ca pe un ten foarte uscat nu s-ar preta bine. Finish-ul pudrat nu prea merge bine cu o piele uscata. Eu cu tenul meu relativ normal, am noroc, pot sa folosesc si fonduri de ten mate si fonduri de ten un pic mai "dewy", fara sa am probleme majore.


Finish-ul este unul pudrat, mat, dar cu toate astea nu arata "prafos" cum se intampla la alte produse de tipul acesta. Eu nu simt nevoia sa aplic pudra cand folosesc fondul asta de ten si cu toate astea dupa 10 ore de purtare luciul de pe nas si frunte e destul de putin sesizabil. Daca mai aplic si pudra e posibil sa devin cam prea mata si nu sunt fan al acestui look. Pielea se simte fina la atingere dupa ce il aplic, pare ca am aplicat un primer cu silicon


Imi pare rau ca pozele inainte si dupa nu sunt suficient de concludente, dar in realitate efectul e vizibil. My skin but better! Mi se pare exact ce trebuie pentru un fond de ten "de toata ziua".

Acum, partea care sunt convinsa ca intereseaza pe toata lumea. Cum e cu adaptatul nuantei? La mine e valabil. Dupa cum v-am spus, initial il luasem ca sa il folosesc cu precadere spre toamna. Si cu siguranta o sa il folosesc si atunci (daca nu cumva il consum pana atunci). Numai ca, am descoperit surprinsa ca desi acum sunt cam cu o nuanta (poate chiar un pic mai mult) mai inchisa decat de obicei, fondul de ten tot vine la fix pe ten. Cand l-am vazut initial mi-am zis ca sigur o sa arat fantomatic cu el pe piele in perioada asta. Nup! Acum, trebuie sa fiti constiente de un aspect, daca treceti de la "Alba ca Zapada" la "bronzata ca ciocolata" nici un fond de ten nu se va adapta atat de mult, ca nu are magie neagra in sticla. Dar in cazuri ca al meu, cand diferenta nu este una enorma, merge. Si am fost foarte fericita sa observ ca spre deosebire de Lasting Performance, acesta nu oxideaza deloc pe parcursul zilei.

Singurul aspect care ma mira un pic este ca am impresia ca se consuma repejor. Posibil doar sa mi se para mie. Culmea e ca nu ai nevoie de o cantitate mare atunci cand il aplici, avand in vedere ca se intinde frumos. O sa va tin la curent cu aspectul acesta.

Personal m-am indragostit de fondul asta de ten si il trec in topul preferatelor, cu mari posibilitati de a-l cumpara si a doua oara. Daca coordonatele tenului vostru sunt asemanatoare cu ale mele si daca ce ati citit suna bine, vi-l recomand cu caldura!

Luna asta am mai incercat doua mostre de fond de ten Max Factor (alte tipuri) si pot sa spun ca si cu ele m-am inteles neasteptat de bine. Posibil sa fi descoperit ceva care sa imi ostoiasca inima pentru durerea disparitiei din magazine a lui Revlon Colorstay.




18 comentarii:

  1. Ma faci sa ma uit dupa el, dar acu' sunt setata - vreau Estee Lauder Double Wear si nu ma las pana nu-l am. :))
    Cu Lasting Performamce m-am inteles de minune acu' vreo 3ani. Si Whipped Creme e in top.
    Acum am o crema Olay care are fdt Max Factor (am uitat denumirea), si e ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut o mostra de Double Wear si mi s-a parut prea "greu" de zi cu zi. In general prefer ceva cu acoperire medie. Acela e fantastic pentru evenimente sau pentru seri lungi. Daaaa, am tot vazut crema aia de care spui tu pe diverse bloguri. Suna bine!

      Ștergere
  2. Foarte multi ani sunt de cand il consideram pe Lasting Performance My foundation! Am folosit si Time plus, cred ca mai am un strop printr-un flacon - mi-era bun, dar nu pe timp de vara! Acum sunt in dragoste atat de mare cu Natural Fix de la Radiant (dupa cum am declarat si in review-ul de pe blog) incat... am o liniste totala! :)) Aaa, Revlon ColorStay a fost Holy Grail pentru mine vreme indelungata! Nu stiam ca a disparut din magazine - nu se gaseste nici online?
    Multumesc pentru review! Good to know insa... mie imi trebuie ceva my heavy!

    Pupicei, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar vreau sa ma duc sa vad in magazin cum e Natural Fix. Online mai gasesti pe ici pe colo Revlon Colorstay. Mare pacat ca nu le-a mers in Romania.
      Eu folosesc ceva heavy destul de rar!

      Ștergere
  3. M-ai tentat! Si m-ai tentat rau de tot!
    O sa mai consum din stocuri si pe dansul o sa-l am in vedere pentru sezonul rece. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca sunt convinsa ca v-ati intelege bine.

      Ștergere
  4. Primul lucrul pe care-l observ la el si-mi place este ambalajul, e diferit fata de celalalte de pe piata si asa mi-ar atrage cu siguranta atentia :) Imi mai place de altfel faptul ca nuanta nu bate spre portocaliu si pare mai mult neutra, greu sa gasesti nuante neutre la fondurile de ten, ma tenteaza sa-l incerc :D Cu siguranta ai sa mai gasesti fondul de ten Revlon in magazinele online, oricum preturile sunt mult mai bune decat erau in magazine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, chiar e dificil sa gasesti ceva neutru si asta chiar se incadreaza. Nici prea roz, nici prea galben. Chiar sunt uimita ca am nimerit asa bine nuanta! Online se mai gaseste Colorstay, e adevarat, dar am decis sa imi iau usor la revedere de la el. Sa mai incercam si altceva, nu?

      Ștergere
  5. eu folosesc fondul asta de ten de fooooarte multi ani. e preferatul meu! dar trebuie neaparat sa-l fixez cu pudra. nu vreau sa te supar, dar ultima oara cand l-am cumparat din AFI mi s-a spus ca va iesi de pe piata colour adapt. sper cu disperare sa nu fie adevarat.
    referitor la consistenta, sa stii ca i se schimba textura cand incepi sa te aproprii de sfarsitul flaconului. e un fond de ten care are si pudra in compozitie. spre final probabil ca ramane mai multa pudra, asa ca fondul de ten va iesi din ce in ce mai gros din sticluta. pe mine nu ma deranjeaza pentru ca ceea ce ramane combin mereu cu fond de ten dintr-un recipient nou (care e mult mai lichid) si obtin exact textura care-mi trebuie. eu folosesc nuanta 50 - porcelain iarna si vara 45 - warm almond.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mnu m-ai suparat dar deja devine de-a dreptul comic. A devenit binecunoscut faptul ca de cate ori imi place ceva...dispare de pe piata!:)) Ma bucur sa aflu ca mai sunt si alte fane ale acestui fond de ten.

      Ștergere
  6. Mă tentezi rău, mai ales că sunt îndrăgostită de Whipped Creme de la Max Factor și de când l-am descoperit am tot zis că vreau să mai încercat și altele de la ei!
    Mă atrage recipientul, faptul că arată natural pe ten și că se adaptează la nuanța tenului, iar eu cred că ar fi foarte bun și pentru tenul meu gras, cu puțină pudră deasupra! :D
    Mulțumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ar fi ok si pe un ten gras. Finish-ul chiar il recomanda pentru asa ceva. Eu zic sa ii dai o sansa!

      Ștergere
  7. Mi se pare ca arata super fain pe fata ta, acopera fix cat trebuie, nicisa pari ca ai fata coala, nici invers.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata bine. Si e si mai mare decat majoritatea, parca are peste 30 ml. Il vand bine la munca si m-am gandit si eu sa il iau, pana am descoperit Perfect Fusion de la Oriflame care m-a prins de tot si nu il mai las nici de nebuna.
    Ai dreptate, Lasting Performance oxideaza intr-o veselie... nici nu am vazut fond de ten sa oxideze in halul ala. In schimb lasa pielea de bebe mic si pufos.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 34 de ml are. Am uitat sa spun!:)) Sa stii ca e chiar foarte misto!
      Sa stii ca nu la toata lumea are probleme cu oxidatul la Lasting Performance. E chestie de Ph banuiesc..

      Ștergere
  9. Eu il folosesc de mult timp, deja sunt la al 2lea recipient. Desi am tenul uscat, se potriveste, trebuie doar sa-l hidratez bine inainte (tenul). E fondul meu de ten preferat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi l-am cumparat azi, dar miroase foarte neplacut, e normal? Este in termen.. Multumesc

    RăspundețiȘtergere