Urban Decay Naked 3

Dupa cum va amintiti cred, de ziua mea am avut parte de o mega surpriza cand prietena mea cea mai buna m-a cadorisit cu Naked 3 de la Urban Decay. Mi-o doream cu pasiune, ea stia si a decis ca e cazul sa imi provoace un atac de cord! Multumesc Madi ca stiu ca citesti. Si apropos, e cea mai tare fiinta pentru ca ea cu spoielile nu prea are treaba, suntem cam diametral opuse din punctul asta de vedere! Totusi atat de tare ma iubeste incat face d-astea!


Si pentru ca Madi ma stie de multi ani, sa tot fie vreo 20 (WOAAAA WTF?) stie si ca nu pot sa mint. Ca tot se intreba lumea daca eu critic vreodata produse primite la testat sau primite cadou. The answer is yes, daca cititi blogul stiti deja ca nu obisnuiesc sa mint poporul cu televizorul. Parerea mea e sincera la fiecare review si daca se intample ca voua sa vi se pare altfel nu inseamna automat ca am trombonit. Poate voua nu vi se potriveste ce mi se potriveste mie si invers. Dupa acest disclaimer kilometric, stiu bine ca niciodata "calul de dar nu se cauta la dinti", apreciez minunatul cadou din suflet dar sunt aici sa va spun si punctele slabe ale acestei palete mult laudate in blogosfera!

Tin pe aceasta cale sa ii multumesc lui Dee care m-a ajutat cu poze gigea gigea pentru paleta. Paleta mea s-a simtit ca o mare diva care este!


Ok, sa incepem de la ambalaj, shall we. Il vedeti si voi, e menit sa iti ia ochii si mintile. E frumos de numa, cutia aia metalica rose gold iti cere sa o iei acasa. Literele aurii in relief se cer pipaite. Nu o sa va mint, dupa ce am primit-o am mangaiat cutia. Puteti sa ziceti ca sunt dusa, stiu deja asta! Sistemul de inchidere e fara hibe. 


Vine la pachet cu o pensula cu doua capete, confectionata din fibre sintetice. Capatul plat functioneaza bine pentru concealer sau pentru culoare pe toata pleoapa, capatul mai fluffy e numai bun de pus highlight sub arcada, ba chiar cu un pic de bunavointa ajuta si la blending. In cutie mai gasim si patru mostre generoase de primer pentru pleoape: primer-ul original, varianta Eden care este mata, varianta Sin, sidefata si primer-ul anti-aging. Eu nu le-am testat inca pe acestea pentru ca mai am primer suficient si ar fi pacat sa le irosesc. Oricum cantitatea din fiecare e mai mult decat generoasa.


Si ajungem la farduri, partea care ne interesa de fapt, nu? Avem 12 nuante neutre cu care putem crea cu succes atat look-uri potrivite pe timp de zi cat si pe timp de seara cand vrem sa sucim minti. Sau ma rog, intelegti voi! Initial am fost ingrijorata ca o sa fie prea multe nuante cu tenta rozalie, ca asa se zicea prin targ. Pana la urma doar 3 bat in roz si nici una nu este nepurtabila. Am incercat sa fac niste swatchuri cat mai clare dar aparatul meu nu e cel mai bun la surprins realitatea. Oricum daca vreti imagini mai clare sigur gasiti pe Sfantul Google. 


De la stanga la dreapta: Strange, Dust, Burnout, Limit, Buzz, Trick

De la stanga la dreapta: Nooner, Liar, Factory, Mugshot, Darkside, Blackheart
Fardurile sunt pigmentate. Dar nu sunt atat de pigmentate pe cat speram. La cele mate chiar trebuie sa insist ca sa se vada cum trebuie nuanta pe pleoape. Si din pacate sunt un picut prafoase, cretoase. Nu se aplica neuniform si nu au nu stiu cat fallout, dar nici smooth as a dream nu sunt. Voi fi sincera, am unele farduri Sleek care sunt la fel sau mai bune chiar din punct de vedere al consistentei si al intensitatii culorii. Si paletele Sleek costa cam o optime din cat costa Naked 3. 

Nuantele se aplica bine, se blenduiesc bine si se imbina frumos pe pleoapa. Imi rezista chiar si fara primer 7-8 ore. Then again, la mine si Ruby Rose rezista pe vremuri (ca acum nu mai detin) macar 6 ore.

Sunt nuante de care sunt indragostita in paleta asta si o folosesc des. Daca nu aveti 100 de palete neutre, aceasta poate fi o optiune foarte buna. Numai ca daca e sa fiu complet sincera, mare parte a pretului exorbitant mie mi se pare ca o face brand-ul. Daca as folosi-o numai pe ea zi de zi chiar as zice ca e o investitie buna dar pentru cineva care are multe alte variante nu e must have decat daca vrei sa iti satisfaci un moft. Asadar as zice ca e un splurge item, nicidecum un must have item. Am gasit cateva dupe-uri in paleta Oh So Special de la Sleek, iar variante destul de apropiate pentru fardul Blackheart am de la Seventeen si inca unul in paleta Wet'n Wild Comfort Zone.

E la loc de cinste in colectia mea dar recunosc ca ma asteptam la o calitate mai buna de atat dupa cat de laudate sunt fardurile Urban Decay. E ok daca voi aveti alta parere, sper sa nu mi-o ia nimeni in nume de rau.

O sa incerc sa va arat curand si cateva machiaje realizate cu ajutorul ei. Pana atunci astept sa aud opiniile voastre. In cazul in care ati incercat palete, farduri Urban Decay, cum vi s-au parut acestea? Ati fost deplin multumite sau credeti ca se putea si mai bine?

Share:

18 comentarii

  1. Eu atat am de zis: sunt perfect de acord cu absolut tot ce ai scris :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O opinie sincera, la obiect. Pe mine inca nu m-a cuprins dorita sa am aceasta paleta sau alta din colectia Naked. Am o paletuta UD luata la promotie de pe fragrance direct si desi e ok, nu m-a impresionat atat incat sa ma determine sa dau o avere pe un Naked.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o visam si noaptea dar nu ma puteam convinge sa o cumpar. Cand am primit-o am zis ca mi-a pus Dumnezeu mana in cap. Ea e o paleta f faina, dar chiar n-as putea sa indemn fetele sa economiseasca sa o ia pentru ca nu e THE BEST asa cum speram.

      Ștergere
  3. O sa-ti fac o destainuire: cand m-am intors cu spatele, am pipait-o putin. Ambalajul e divin, n-am putut sa-i rezist . :)))))
    Dupa ce am citit articolul tau, concluzionez: o-mi satisfac nevoia de nuante neutre cu Sleek si MUA ca-s ieftine si bune.
    Pupicius.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NEBUNOOOOO, ti-ai facut de cap cu paleta mea?:))
      Mdap, Sleek all the way, eu asa zic!

      Ștergere
  4. Farduri am avut si eu si nu mi s-au parut fenomenale, asa ca nici paletele nu m-au tentat. Din cate am citit eu Naked 3 e cea mai slaba (calitativ) dintre ele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa bun, bine ca aflu acum ca Naked 3 e mai nasolica decat celelalte!:(

      Ștergere
  5. Mie imi place tare mult si le am pe toate trei ^_^ Daca ar fi sa renunt la una, ar fi doiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac toate. Nici eu nu pot zice ca o detest sau ceva, dar nu e cum ma asteptam si speram de la un produs atat de laudat.

      Ștergere
  6. Poze gigea :))) In ceea ce priveste paleta imi place mult si eu mi-o doresc de o gramada de timp dar tot nu imi vine sa o iau pt ca am prea multe farduri si nu cred ca ajung sa le termin curand :D

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poze gigea datorita Dianei!:) Eu sincer iti spun ca poti si fara ea daca ai farduri neutre multe.

      Ștergere
  7. One image for a thousand words:
    http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2013/08/give_it_to_me_stephen_colbert.gif

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu o am pe a doua și nu prea tânjesc după asta. Sunt destule neutre în aia și cum eu mă bălăcesc mai mult în farduri colorate...
    Sinceră să fiu și eu mă așteptam la altceva la început, dar nu pot să spun că am fost dezamăgită. Chiar o folosesc cu drag pe a mea și când o fi să se termine (când??) sigur o să-mi iau alta. Mă scoate mereu din impas. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si a doua ma tenta foarte tare. Intr-o vreme ma balaceam si eu in farduri colorate dar in ultima vreme chiar numai in neutre ma scald!:)) O sa se termine cand o sa vina si sfarsitul lumii cred, la cat de multe farduri avem si la cat de des le rotim in folosinta. Pentru cineva care o foloseste doar aia da, se poate sa apara si finalul candva!:)) E foarte ok de zi cu zi si e adevarat ca te poate scoate din impas.

      Ștergere
  9. Ooooo ce frumuste, frumusete, frumusete <3 Dintre cele trei palete Naked asta imi place ce mai mult :D Sa o folosesti cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si mie tot asta mi-a facut inima sa bata cel mai tare din cele trei

      Ștergere