marți, 22 iulie 2014

Pellamar Cosmetics - produse din gama Aminopower

In urma cu aproximativ trei saptamani Pellamar Cosmetics mi-a oferit posibilitatea de a testa ceva din bunatatile lor. Am fost foarte entuziasmata de perspectiva avand in vedere ca Pellamar e o companie romaneasca fundamentata in jurul unui brand de traditie. Daca doriti sa aflati un pic de istorie gasiti totul frumos povestit pe site-ul lor. In ultima vreme am descoperit tot mai multe produse romanesti care m-au surprins in mod placut si asta nu poate decat sa ma bucure.

Alegerea nu mi-a fost foarte dificila, am optat pentru doua produse din gama Aminopower, o linie de cosmetice pentru toate varstele, creata pentru a reda fermitatea, supletea si stralucirea tenului nostru cu ajutorul aminoacizilor, combustibilul "of choice" al  celulelor pielii. Am ales ceva ce puteam introduce imediat in rutina mea de ingrijire a tenului pentru a testa cum se cuvine produsele: masca de fata si gelul pentru ochi.


Va spun sincer ca m-au tentat foarte tare si produsele pe baza de namoluri terapeutice. Efectele benefice ale namolului mi-ar fi necesare. In ultima vreme durerile de spate sunt tot mai dese si uneori si articulatiile mai fac figuri. Cand spun ca varsta isi arata coltii nu ma crede nimeni, dar eu o simt si o recunosc. Asa ca am in vizor cate ceva din sectiunea aceea de ingrijire.


Sa revenim insa la oile produsele noastre. Va spun intai ca in clipa in care am deschis coletul am fost placut impresionata de modul de prezentare. Cutiile minimaliste m-au dus imediat cu gandul la niste marci de dermatocosmetice cu preturi mult mai piperate.

Gelul contur pentru ochi a intrat la inceput in uz doar seara. De vreo saptamana am inceput sa il folosesc si dimineata. Micul tub alb mat din plastic "gazduieste" 15 ml de produs care o sa imi fie suficienti mult si bine avand in vedere ca nu e nevoie de mult pentru a ingriji zona sensibila din jurul ochilor. Gelul nu contine parabeni, nici alcool, asa ca treaba asta sigur ne merge la inima.

Gelul transparent se aplica usor, intra repede in piele si nu lasa zona lipicioasa cum am mai patit cu alte produse similare. Nu am patit nici un incident neplacut, nu m-a usturat pielea, nu mi s-au inrosit ochii (precizez asta pentru ca am avut si astfel de experiente in trecut). Intr-adevar pielea ramane hidratata si supla, iar pentru cineva care nu intampina mari probleme cu ridurile din jurul ochilor sau cu portiuni de piele mai uscata, sigur acest produs e ideal.

Recunosc ca eu simt nevoia de un pic mai multa hranire dar sa ne amintim totusi ca nu sunt chiar cea mai suava floricica din buchet si e oarecum firesc sa imi trebuiasca ceva mai heavy duty. Produsul isi face treaba bine iar in zilele cand simt ca am "ochi de melc", din cauza ca m-am culcat tarziu sau din cauza ca cele 100 de grade m-au facut sa mi se pufoseasca zona de sub ochi, pun tubul putin la frigider si il aplic asa. Senzatia racoritoare e foarte placuta. Eu o sa il folosesc in continuare toata vara dar la iarna probabil o sa caut o textura ceva mai densa.

Masca de fata s-a dovedit rapid o comoara la casa omului. Dar sa nu anticipam, nu? Pe langa aceeasi cutie profi looking care m-a facut sa le dau multe puncte albe, produsul acesta m-a incantat si pentru ca venea sigilat cu protectie in jurul capacului. Nici un dubiu asupra posibilitatii ca masca sa fi fost desigilata vreodata inainte. 

50 ml de produs in acelasi tip de tub alb mat. Masca in sine are o textura densa, seamana oarecum cu un unt pentru corp. Se aplica uniform pe ten (eu aplic mastile si pe gat si decolteu de obicei) si se lasa 10-15 minute sa actioneze, dupa care se clateste cu putina apa calduta. In timp ce o aveam pe piele n-am simtit nimic. Si m-am bucurat, pentru ca am eu o masca noua care m-a facut sa ma usture fata de am zis ca o sa ma trezesc cu arsuri de gradul III. Miroase putin medicinal parca, cred ca este de la extractul de licorice (lem dulce? niciodata nu am stiut treaba asta), un pic mentolat, un pic amarui. Nu e nimic deranjant insa.


Masca nu se usuca pe fata, nu isi modifica decat foarte putin textura, asadar senzatia e ca de crema hranitoare tinuta pe ten. Dupa minutele indicate pe ambalaj si dupa ce clateam masca, pielea mea chiar arata mai bine. In primul rand parca imi lumineaza tenul. Daca o aplic dupa o zi lunga de machiaj si treburi zilnice ma face sa par de-a dreptul odihnita si intoarsa din vacanta. Pielea ramane elastica, hidratata si au fost vreo doua ocazii in care nici macar n-am mai aplicat crema de noapte dupa ce am folosit-o. Si zau ca eu de obicei nu prea fac asa ceva! Teoretic o folosesc cam de 2 ori pe saptamana, practic zau de nu simt nevoia sa abuzez de ea.  La un pret de 30 de lei, masca asta este pentru mine o adevarata revelatie si v-o recomand cu caldura si cu speranta sa functioneze si la voi la fel de  bine. Chiar o sa o incerc si pe mama cand merg in vizita la ei, sunt curioasa sa vad cum actioneaza pe un ten matur si cu ceva sensibilitate si roseata.

Aceasta prima intalnire cu produsele Pellamar a fost una mai mult decat placuta. Cu siguranta mi-as dori sa ne mai cunoastem si prin intermediul altor game si este foarte probabil sa imi indrept atentia spre niste namol terapeutic, spre crema sau gelul din gama terapeutica si poate si spre alte produse de ingrijire si rasfat. 




4 comentarii:

  1. Gelul terapeutic e chiar bun, mie imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, licorice inseamna lemn dulce. Tocmai am citit notele unui parfum pe fragrantica si am cautat si in romana sa vad ce inseamna. :P Recunosc ca e primul review al produselor acestei marci pe care il citesc. Nu m-a tentat, dar pentru ca e vorba de tine am zis sa citesc. Suna foarte bine, dar eu nu mai vreau sa fac experimente cu tenul meu ca e varza cu mustar saracul. Tocmai am primit un travel kit Bioderma si m-am impacat bine cu ele la inceput, dar apoi iar au aparut cosurile. Zau ca nu inteleg de ce lauda lumea micelarele alea, eu tot cu Garnier ma impac mai bine. Dar sa nu fiu pacatoasa si sa vorbesc aiurea, le mai folosesc o vreme, ca sunt obisnuita ca pielea mea sa reactioneze urat in primele zile cand folosesc ceva nou.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine micelara Bioderma e la fel ca cea Garnier. Doar ca e mai scumpa!:)) Bine ca n-am zis balarii cu licorice ala. Nici eu n-am vrut experimente, de aia am si ales niste produse care sa vina in completarea a ceea ce foloseam deja. N-am vrut sa testez creme de fata sau demachiante pentru ca momentan tenul meu e intr-o stare bunicica si n-am fost dispusa sa risc. Acum ca am vazt ce pot produsele zau ca as indrazni!

      Ștergere