luni, 2 decembrie 2013

Makeout 2013 conclusions and Simplify 2014

Postarea asta sta pe teava de ceva vreme. Mai e putin pana la sfarsitul anului si am decis sa nu mai astept pana atunci pentru update-ul proiectului meu de cumpatare. Pentru postarea originala mergeti aici, sa vedeti la ce m-am inhamat.

sursa foto aici
Ok, first thing first. Nu am cumparat 10 produse de makeup! Nu, nici mie nu imi vine sa cred. La un moment dat prinsesem viteza la "vreau vreau vreau" si eram cert convinsa ca nu o sa ma pot stapani. Am avut un lightbulb moment si m-am oprit. In afara de ce va aratam la ultimul update nu cred ca am mai cumparat nimic. Nu va ingrijorati insa, am tot primit chestii si nu m-am simtit deloooc frustrata. Ce am descoperit legat de "pofta" de makeup? Ca ma apuca si imi trece ocazional. Daca nu ma reped asupra unui produs aproape sigur reusesc sa ma conving ca nu am nevoie de el. Oricat mi-as dori a 5-a paleta cu nuante de nude (ahhhm), chiar se justifica prezenta ei? NU! Asa ca NU ramane.

La bath and body care stau ceva mai bine decat la inceputul proiectului dar tot nu e chiar ok. Dulapul din baie e inca destul de plin. Mai ales ca multa lume face cadou geluri de dus si lotiuni de corp. O sa le folosesc treptat si pana atunci incerc sa nu mai adulmec chestii prin magazine. Cu parfumurile sunt tot pe acolo pe unde eram si la inceputul proiectului.

La oje...now, I have won half the battle. Nici nu mai stiu de cate ori mi-am facut ordine la oje. Anul asta am dat sau aruncat cam 20 de sticlute. In momentul de fata sunt undeva intre 60 si 70 de sticle. Si nu planuiesc sa ma mai extind. Desi in continuare imi sare inima la glittere frumoase refuz sa mai cumpar. Am destule pentru o viata si apoi...nu imi fac unghiile suficient de des, talent la nail art nu am, voua nu va arat manichiuri. Care e sensul? 

Ce am inteles anul asta? Ca nu am nevoie nici de jumatate din ce am si cu siguranta nu am nevoie sa mai cumpar altceva! Am inteles ca daca ma despart de produse care nu mi se potrivesc e foarte ok, poate altcuiva i se potrivesc. Nu are rost sa imi ocup spatiu cu ele just because. Am invatat ca mai bine ma joc cu ce am decat sa caut vesnic ceva nou. Si ca banii aia pe care i-as cheltui din impuls pot sa ii folosesc la altceva. 

Acum sa va spun cate ceva despre planurile pentru 2014 ca sa va cruciti si sa scuipati in san.:))) Planul e cam in felul urmator. Sa fac ce am facut si anul asta daaaar, mai ceva decat acum! Nu vreau sa mai cumpar NIMIC daca nu imi e necesar. Aici vorbim de makeup. Si stim prea bine ca cele 8 blush-uri, 21734 farduri si 35 de rujuri o sa imi ajunga o vreme! O sa ma lupt sa consum si sa reduc cat mai mult. 

Cand vine vorba de skincare, haircare and bodycare o sa incerc de asemenea sa ajung la strictul necesar. Vreau sa scot din rutina produse care chiar nu isi au rostul si sper sa reusesc usurel sa trec la chestii care sunt mai ok din punct de vedere al ingredientelor. Nu stiu daca o sa ajung ziua sa am un sampon, o masca de par, un gel de dus si o crema de corp dar sper ca la un moment dat sa fiu  acolo!:))

Sunt usor surprinsa de mine ca de la nevoia de a acumula cat mai mult am ajuns aici. Nu stiu, poate ca ma maturizez in sfarsit (yeah right) si am inceput sa inteleg ca "IT'S NOT ABOUT THE STUFF YOU OWN". Am ajuns in unele zile sa ma simt sufocata de atatea posesiuni materiale, desi nu am nici pe departe atat de multe ca alte persoane. Da, inca ma uit pofticioasa la haul-uri, inca imi vine sa fug in magazine sa iau si eu dar am invatat sa ma controlez si nu ma simt deloc deprivata. As putea face treaba aia, dar cat timp as fi incantata de noua jucarie? O zi doua trei si pe urma s-ar pierde la un loc cu toate surorile ei. Pentru mine in momentul de fata less is really more. So that's what I shall continue doing!:)

Imi rezerv dreptul de a spune ca daca o sa ajung in acel punct in care consider ca nu mai am excesiv de multe lucruri o sa imi permit ocazional cate un mic rasfat. Sper totusi sa nu simt nevoia.

Sunt perfect constienta ca pentru o bloggerita de beauty e cel putin ciudat ce mi-am pus in minte dar am impresia ca treaba asta o sa imi ajute creativitatea mai mult decat acumulatul de produse cu nemiluita.  Si cu siguranta o sa ma ajute sa descopar produsele care imi sunt cu adevarat dragi. Holy grail status is hard to find! Asadar, ma voi afla intr-un fel de project pan continuu:)) Si apropos de asta va anunt ca din produsele pe care le pusesem pe lista de condamnate la ultimul update mai am doar doua produse pentr buze. Proud of myself!:) O sa vedeti maine si productia de empties a lunii noiembrie. Sa vedeti daca merit sa ma laud sau nu!:))

Ce parere aveti? V-ar tenta vreodata un astfel de demers? Vreti sa va tin la curent sau vi se pare un subiect plictisitor si redundant?

P.S: Cele care ma urmariti pe FB ati aflat deja ca picea mea s-a procopsit cu varicela si nu sunt cele mai productive zile in casa de Dia:P. Inca ne rugam sa nu fac eu si sotul aceeasi minune pentru ca am fost amandoi copii atipici si n-am detinut sus numitele bube la varsta potrivita. Cam asta se intampla momentan pe la noi:) Just so you know!:))




18 comentarii:

  1. Ai planuri mari, nu gluma! :)
    Eu tot constientizez de o vreme ca nu am nevoie de aia si aialalta, am facut si o postare la mine, ca poate poate m-oi potoli, dar nu pot si pace! De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, eu nu prea am pacatuit, mai ales de vreo luna sunt intr-un continuu faliment, abia am de-un iaurt si culmea, mai am nevoie si de bocanci :-j. Dar nu stiu cum se face, nu stiu cum se drege, ca tot primesc. :)) Am ajuns in timp record de la 5 rujuri+glossuri+balsamuri de buze, la vreo 15. Chiar o sa le numar in seara asta. Cand Doamne iarta-ma o sa le consum?? :(( Norocul meu e ca le-am primit, nu am dat eu banii pe ele. La oja am reusit sa ma abtin, nu am luat decat space dust-ul de la Rimmel si un tratament de care aveam nevoie, dar ghici ce: am castigat niste concursuri si imi miroase a oja si ruj. Hmmm! :D Acum sa imi spui tu, pacatuiesc eu cu ceva? :)) E vina mea ca vin ele la mine? Eu le primesc cu drag, mai ales ca-s atat de frumoase. Sper din tot sufletul sa fiu suficient de fasneata incat sa le rotesc pe toate si sa nu ajunga sa imi expire de bune si de pline. Ca urasc din suflet sa arunc un produs de care stiu ca nu am profitat la maximum. Dar promit cu pinky finger :)) ca dupa ce dau comanda la Yves Rocher (Oh, Doamne... iar! =)) ) nu mai cumpar nimic, nimic, absolut nimic. Chiar am tot ce imi trebuie. Nici la concursuri nu mai particip. Promit sa nu fiu calica, sa ii mai las si pe altii! Cred ca o sa termin tot ce am momentan, cand o sa o dau pe fie-mea la scoala (n-am copii). :)) In fine, una peste alta, suntem femei si trebuie sa ne bagam noi nasul prin tot ce ne pica in mana, ca deh... altfel nu se poate. Si lasa, mai bine asa, decat ciufutenii din alea nemachiate, neojate, ne nimicuta nimicuta. Pai nu? Incurajeaza-ma! Ca te incurajez si eu pe tine! :D Pe bune, nu mai cumpar nimic! Bine, doar deodorant. Si sampon. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Sa stii ca si eu am patit anul asta cam aceeasi treaba. Lumea cam stie despre boala mea si martor mi-e cel de sus am primit mai multe cosmeticale ca oricand in viata mea. Nici eu nu le refuz dar asta ma face si mai constienta ca am suficienta noutate in viata mea incat sa nu trebuiasca sa mai cheltuiesc o caruta de bani ca sa obtin "the shopping high". Ceea ce am reusit si ma face mandra: daca primesc ceva ce stiu din start ca nu mi se va potrivi il pasez mai departe. Fara regrete, fara hard feelings. Inainte orice cosmeticala inrtata in casa terbuia sa ramana acolo si sa fie folosita chiar daca nu imi placea. De ce? Numai Dumnezeu stie. It's beyond me!:)) Eu o sa cumpar esentialele, constienta fiind ca unele din produsele mele esentiale pentru multe femei normale sunt peste limita necesarului!:)) Si cam atat! Nu vreau sa o dau in frustrare dar chiar sunt intr-un punct in care alte chestii ma fac fericita! Damn...I said it!:))

      Ștergere
    2. Sa stii ca am avut marele noroc sa primesc numai lucruri care imi plac, ba chiar am avut posibilitatea sa le aleg pe unele. Iar la concursuri nu ma bag decat unde stiu ca imi plaaaace premiul. :D

      Ștergere
    3. Eu la concursuri nu m-am mai bagat de muuulta vreme!:) Si in general si eu am primit chestii care imi plac, dar problema e ca si daca ceva nu imi placea maxim eu ma incapatanam sa il testez si sa il folosesc apoi oftand in barba!

      Ștergere
  2. Bravo mai Deena! Eu iti doresc sa te tii de treaba asta pentru ca vad ca iti aduce si satisfactii, si, asa cum ai zis si tu, banii pe care i-ai fi dat pe niste produse pe care oricum nu le-ai fi folosit prea mult poti sa le investesti in altceva. :) ! Astept postarea cu empties, sa stii!
    Insanatosire grabnica pentru Katia si mult succes tie si sotului tau.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc. In ultimele luni bag seama ca banii economisiti pe makeup se duc pe carti. Ceea ce e laudabil dar tot periculos pentru ca in curand n-o sa mai am unde sa cazez aceste noi achizitii:). Macar m-a prins din nou pasiunea mea primordiala!:)) Multumim pentru urari si roaga-te pentru noi ca simt eu ca vom avea nevoie!:)))

      Ștergere
  3. You go, girl!! Succes! Sa fie asa cum vrei tu. Eu momentan sunt la faza de "I need this in my life!!!", asa ca nu ma pot alatura cauzei nobile, dar sunt alaturi de tine cu sufletul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt mereu in faza aia dar incerc sa ma controlez. Cand imi amintesc vremurile cu o paleta de farduri si doua rujuri simt ca ma cuprinde rusinea fata de beauty case-ul revarsandu-se din zilele noastre.

      Ștergere
  4. Eu am fost mai mereu cumpatata si pot sa zic ca nu am exagerat de multe la orice capitol. Pana si la concursuri cu cosmetice am pus frana ca ar fi cam aceeasi chestie.
    P.S: pastele si pizza se fac foarte repede. Ma rog la aluat e mai multa treaba ca tre sa stea la crescut, dar puteti vedea un film linistiti pana isi face de cap :P
    xo
    ...si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo tie ca esti cumpatata! In general si eu dar cand vine vorba de makeup...mi-am pierdut cam des controlul!:))
      Stiu ca pastele si pizza se fac repede ca doar am facut si eu de atatea ori. Dar dupa atatea zile de stat in casa zici ca mi-a fiert creierul si vointa de a face ceva!:)))
      Multumim, sa fie sanatate ca avem nevoie!:)

      Ștergere
  5. Bravo!!! Valuri, trambite, urale! Sunt mandra de tine! Si cu abtinutul si cu cititul.
    Am citit de prichindea si varicela ei. Cat despre voi, va doresc sa fie bine. Medically speaking, mai bine mai devreme decat mai tarziu.
    Forgive father cause I've sinned: 3 farduri(nu mono-uri, de ce sa mint?!), 2 blush-uri si vreo douj' da oje pe 2013. Dar pe bune ca in 2014 m-am ras pe bot de toate! In plus, am mai calcat in strachini si la cosmetice, dar sunt pe calea cea buna. Simt eu ca sunt.
    Suma viciilor e constanta la mine, anul asta am cumparat haine mult mai multe decat in 2012(am o scuza, 2012 a fost arid rau), dar 90% intra in categoria "iubite si ras-purtate". Hey, daca tot e legea firii sa cheltui, macar sa fie vorba de lucruri care nu-mi tortureaza constiinta: carti, cadouri, si hopefully excursii. Cam asta-i planu' de acum inainte. Iar pentru haine, mi-am facut o lista magica cu piese musai pentru mine si sper sa ma tin de ea in 90% cazuri. In plus, nici nu-i lunga(7 chestii trestii).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Plecaciuni umile!
      Dap, stiu ca de ea e bine ca a facut acum, nici n-a simtit-o. Nici macar nu au mancat-o bubitele, singurele ei proteste au fost ca :nu ii fac baie in fiecare seara cum era invatata, nu iese zilnic afara, nu merge la gradi la copii!:))
      Eu vreau sa vad fardurile si ojele si...ai promis ca te reapuci de blog!Ia hai ca ma superi!:)) Sa stii ca si la mine suma viciilor e constanta. Haine inca n-am luat prea multe dar la mine ala e mereu capitolul nebagat in seama!:) Si cand iau ceva port pana se face franjuri. Sunt un fel de homeless in garderoba.:P Iti urez si tie bafta in demersul din 2014 si sa ma pui la curent(preferabil nu la 220:P)!

      Ștergere
  6. Am si eu o strategie: am maxim doua sampoane si doua-trei geluri de dus in casa. Nu blochez banii in asta si foarte rar cumpar cu adevarat scump. Creme de corp am tot primit. La parfumuri am facut curat si am vandut tot ce nu port indeajuns de mult. In rest e jale de multe ori, dar incerc sa cumpar la reduceri si sa caut cel mai bun pret. Ei, la mine aici intervine the shopping high. Sa scot cat mai putini bani din buzunar, sa gasesc cel mai bun deal. Cum intru in paine cu niste rate, probabil ca voi boci putin la colectiile de Craciun de la Too Faced. Si-apoi imi voi face un inventar prin sertare, sa vad ca am destule :D

    Sanatate piticutei, iar voua rabdare. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu cumpar produse de ingrijire foarte scumpe dar uneori zici ca se inmultesc ca iepurii in dulapul de la baie. Candva am avut 10 geluri de dus pe stoc. Acum sunt numai vreo 5:)) Parfumuri n-am decat 3 full size si vreo 5 din alea mini mini de 5 ml. Si claaar si eu cand iau ceva caut cele mai bune oferte si ma uit si la 1 leu de zgarcita ce sunt!:)) Eu o sa incerc nici sa nu ma uit la palete noi si bunatati lucitoare! Nu stiu daca o sa reusesc dar...

      Multumim, we need it!:))

      Ștergere
  7. Amin sister!
    Sincera sa fiu si eu m-am cumintit.
    Nu am mai achizitionat aproape nimic (cand spun aproape ma refer la escapada cu gelurile de dus si un unt de corp Cien). Suntem puternice si putem!
    Yaay. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie sa ne incurajam reciproc ca daca facem cum am facut anul asta ne ducem naiba de mana!:)) Ne aratam una alteia bunatati pana ne cade vointa si mie si tie...nu prea constructiv!:))

      Ștergere
  8. Draga Didi,

    ce-ti mai face imbulinata? te-ai obisnuit cu ideea de a te bulina si tu?

    dupa cum te-ai invatat, is optimista: pai spui ca nu-ti mai cumperi decat strictul necesar, ca te abtii, ca ai destule...dar o sa le spui acelasi lucru si celor care vin cu cate un cadouas cosmetical? Ca vezi tu, astia de tin la tine parca nu se-ndura sa te lase asa, pe uscat.
    Hi, hi - cum ramane? daca e cadou nu se pune?

    va pup,
    alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Bulinata e pe trecute, bulinele au inceput sa cada. Eu m-am obisnuit cu gandul dar poate poate scap!:P
      Desigur ca nu se pun cadourile cosmetice. E urat sa refuzi un cadou!:)) Doar n-o sa le dau oamenilor in cap?:)))Si da, ai dreptate, se va intampla ceva de genul ca si anul asta, n-am cumparat dar de primit am primiiiiiiit. Si legat de asta, m-am apucat sa folosesc paleta de concealere Catrice de mi-ai luat-o tu din Austria. E super misto, thank you!:))

      Ștergere