duminică, 4 august 2013

Makeout 2013 update

Cam de multicel nu v-am mai spus cum merge treaba, nu-i asa? Postarea originala cu regulile pe care mi le-am autoimpus o puteti citi aici, iar primul update pe care l-am facut este acesta. De atunci au trecut multe luni si ma gandesc ca poate sunt fete curioase sa stie cum stau pe baricade. Sunt mandra sa spun ca datorita generozitatii prietenilor si membrilor familiei care m-au tot cadorisit ba cu o oja, ba cu un fard (de mila cred...) am reusit sa ma tin tare pe pozitii. Si sunt mandra sa va spun ca parca am asa o satisfactie de nu se poate! Aia nu inseamna ca nu ma mai striga pe nume o hoarda de frumuseti colorate (wishlistul pe care il planuiesc saptamana viitoare va va demonstra contrariul)! Nuu, doar ca mi-e tot mai usor sa ma autoconving ca oricat de frumoase ar fi NU AM NEVOIE de ele! 

Sa vedem totusi cum se prezinta situatia, da?

1. Ojele. Ahhh ojele...inca mai chitai si exclam si vreau dar ma abtin. Am primit o gramada de oje noi fara a fi cerut vreuna din ele asa ca whew, mai am inca 3 alocatii. Da, da, m-ati auzit bine. Am cumparat doar 2 oje din cele 5 pe care mi le-am permis. Si totusi in mod ciudat au aparut cel putin 10 sticle noi in colectia mea! Thank God for friends that understand mental issues!:)) Baiul mare e ca am intrat intr-o perioada in care am pe lista de vreauuuuu cel putin 5 minunatii. Si e greu!:))

2. La produsele pentru fata stam bine, iar pe cele pentru par am reusit sa le readuc partial sub control. Partial. Inca aspir la clipa cand o sa am doar o masca pentru par si un serum/leave-in pe raft. Totusi aici se vede treaba ca a meritat sa o iau razna pentru ca parul meu incepe sa fie cum era demult!:D Planuiesc ca in timp sa ajung la o rutina pentru ingrijirea tenului de la care sa nu ma mai abat pana nu se intampla ceva neprevazut...Deocamdata trag de produsele pe care le am.


3. In martie aveam cumparate 2 rujuri din cele 10 alocatii. Astazi ma prezint cu 6 achizitii in total. Nu regret nici una din ele si sincera sa fiu Mary Lou as putea sa nu il pun la socoteala pentru ca iluminatorul meu vechi mai are puuuutine rasuflari. Incerc totusi sa fiou corecta. In rest am cumparat rimel si fdt cand mi s-au terminat.De fapt, mint. Rimel am cumparat inainte sa se termine dar nu l-am desfacut. 

4. La geluri de dus si lotiuni de corp duc o mare lupta cu mine, imi vine sa pun mana pe cate ceva de cate ori merg in Dm. Inca nu m-am vindecat. Dar va anunt cu mandrie ca am 5 geluri de dus si 3 creme de corp dintre care una e pe duca. Soooo proud!:) 

5. In rest liniste si pace n-am mai luat nimic in alte domenii si am incercat sa folosesc cat mai mult ce am. Am schimbat in fiecare saptamana produsele de makeup si planuiesc sa o tin tot asa.


Ca supliment de nebunie pentru ca totusi mai am doar 4 "permisiuni de abatere" am decis sa fac un micut project pan. In poza apar doar 9 produse dar va jur ca mai am unul:P. Ideea e ca pana nu termin 5 produse din astea 10 nu am voie sa ma ating de nimic makeup related. Poate sa vina sfarsitul lumii din cauza aia, poate sa mi se franga inima: NU! Si cand o sa vedeti ditai wishlistul o sa intelegeti ca doaree, dar zau ca nu mai vreau sa o iau razna vreodata. Si asa ma uit usor ingretosata la cate produse de machiaj am si cat de putin folosite sunt majoritatea.

Pudra Essence e deja terminata dupa cum ati vazut, rimelul Yves Rocher mai are maxim doua saptamani. Restul stau si ele binisor. Din trusa Nyx am de terminat cele 3 nuante pe care chiar le folosesc si apoi adio. Si asa e foaaarte batrana. Din duo-ul Elf vreau sa termin doar blush-ul! Tineti-mi pumnii, nu ma las! Sper sa imi prinda bine rehabul asta si sa constientizez o data pentru totdeauna ca nu am 10 vieti sa folosesc toate bazaconiile pe care le detin!

Voi sunteti cuminti sau va faceti de cap?:))



10 comentarii:

  1. Te felicit, esti atat de puternica!
    Trebuie sa iau lectii de la tine. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca exista cineva care rezista tentatiei :)
    Si eu am planuri marete de a renunta la shopping,dar tot imi spun "Imi iau asta si gata, renunt".
    Pupicei.

    In Oglinda.
    www.oglindaoglinjoara.blosgpot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ma intrebam "cum, domne, sa reziste atat?" cand am citit ca din duo-ul elf e doar blush-ul vizat.
    Ioai. Tu chiar te-ai tinut de plan. Felicitarile mele! Oama cu capul pe umeri!!! Bravo!

    Cuminte, eu? Ehm...nu prea. La oje stau prost. N-am constientizat pana acum cand am bagat nasul in cutia lor si am evaluat situatia pe anul acesta. DAR ...am inceput sa-mi fac manichiura mai des. Macar atata am facut si eu.
    La cosmetice e de bine. Mai am 4 geluri de dus, am cumparat unul singur, lotiuni de corp vreo 4-5. Pe acestea chiar le-am folosit. Ah, eu aveam provizii si la cremele pt picioare. Well, tot mai am. Dar 2 sunt pe duca, serios. Cu produsele pt par sunt f cuminte, am ajuns la o masca. Ar fi fost si un singur leave-in, dar am mai primit unul. No stress, ma tin de treaba si pe acest plan.
    Machiaje cumparate: 5. Nu se pun si acelea inlocuite, nu? Am 6 categorii din care am doar cate unul din fiecare si sper sa mai adaug si altele. La farduri si blush-uri n-am sperante, ca-s desarte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te tii bine,nu stiu cum rezisti:))

    RăspundețiȘtergere
  5. poti sa-ti deschizi un makeup rehab center! :)) sa vezi ce de bani ai faceeee! :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte cuminte, bat din picior si tot resist :)) Bravo si tie, daca trebuie, trebuie! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. la punctul 4 te inteleg perfect :)).

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred că te prezinţi foarte bine, mai ales că am şi eu slăbiciunile mele cu geluri de duş şi cremele pentru corp.
    :)
    Eu m-am pus iar la "regim" după ce m-am cam destrăbălat niţeluş în concediu cu achiziţiile. Eu cu produsele pentru buze am chinul maxim, că-mi place de mor să le cumpăr dar le consum tare greu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu tot timpu am fost cuminte sincera sa fiu :-)) nu imi iau nimic pana nu termin produsul care il folosesc in momentul de fata :-D tot timpul am fost asa :-D sunt o cuminte de felul meu ! ! ! :-))

    RăspundețiȘtergere