vineri, 30 august 2013

Fun beauty Tag

  Zilele trecute am vazut pe blogul Andreei tagul asta super simpatic! Am decis sa il preiau rapid pentru ca stiti ca asa sunt eu furacioasa de taguri care imi plac! Mi-am pus langa mine paharul cu smoothie (nu foarte gustos dar maxim de sanatos) si ma apuc de scris!



1. Mergi la intalnire si ai la dispozitie doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosesti in acest caz?
As putea castiga proba la machiat viteza lejeeer in orice zi a saptamanii asa ca nu ma panicheaza gandul de a ma machia in 5 minute. Avand in vedere ca o rutina completa la mine dureaza cam 10 minute.... In 5 minute am vreme de fond de ten, putin corector, pudra, blush, rimel si ruj!! Si arat cat se poate de ok! (zise modesta de mine)

 2.Alege un trend: ochi de pisica, un blush roz super hot sau gene false sub forma de pene!
Ahhh ce decizie dificila!NOT! Gene false pene am testat o data pentru un machiaj tip prosteala si sigur nu m-as duce cu ele sa cumpar paine. Blush roz port dar nu super hot ca arat ca si cand as fi facut febra 39. Cat eyes anytime baby!:))
 
 3. Daca ar trebui sa renunti la toate produsele de machiaj pentru doua luni sau ar trebui sa renunti la toate produsele tale de ingrijire a tenului pentru o saptamana, ce ai alege?
 In ciuda faptului ca rutina mea de ingrijire e departe de a fi ideala totusi mi-e clar ca fara ea as arata sinistru dupa doar cateva zile. Nu as putea renunta la curatatul si hidratatul fetei. Si sper ca nici vreuna dintre voi n-ar alege machiajul in detrimentul ingrijirii!!

4.Ce produse de machiaj nu-ti lipsesc din poseta?
O sa va dezamagesc crunt!:)) In afara de un balsam de buze si poaaate un ruj, la mine in geanta nu gasiti alte produse de makeup. Poate daca stiu ca ma duc undeva si trebuie sa fiu mai fancy smancy iau dupa mine si creionul negru sa retusez cate ceva. That's it! Aaaa si am niste blotting papers pe care le port dupa mine de 2 ani jumate si nu le-am folosit deloc!

5.Care sunt acele produse la care te intorci mereu de-a lungul timpului?
Hhhmm, greu cu Holy Grail stuff. Pentru ca in general ca orice alta bloggerita de beauty sufar de sindromul: "poate totusi exista altceva mai bun/ia uite ce chestie noua a aparut si trebuie sa o testez!". Recunosc ca uneori am abandonat produse foarte faine si apoi am regretat dar here goes nothing, la astea am revenit sau o sa revin mereu spasita: Colossal Mascara, primerul Too Faced Shadow Insurance, pudra Rimmel Stay Matte, fondul de ten Revlon Colorstay pentru perioadele cand am nevoie de super acoperire, creionul Supershock de la Avon. Si cam atat. Mai sunt si alte produse care imi plac foarte mult si se apropie de statutul celor mentionate daaaar, dar...:))

6.Smokey eyes sau buze rosii?
Aici mi-a fost destul de greu sa ma decid. I love both! Dupa un pic de cugetat am decis ca totusi smokey eyes castiga pentru ca ochii sunt trasatura cea mai buna la nivelul fetei mele si aleg sa ii accentuez mai des decat imi accentuez buzele.

7.Ruj sau lip gloss?
Fara nici un pic de indoiala ruj. Niciodata nu m-au pasionat glossurile.

8.S-a intamplat sa iubesti la nebunie niste produse care nu te asteptai sa-ti placa?
Not really! In primul rand pentru ca evit sa cumpar chestii de la care ma astept din start sa ma dezamageasca? Care e logica? In general imi fac bine temele si cumpar dupa ce am citit ceva review-uri, am intrebat ceva persoane. Chiar si asa patesc dezamagiri, daramite sa ma avant sa iau chestii pe care le bag mental in categoria naspa! Poate pierd dar prefer sa merg la sigur!:))

Invit toate fellow bloggers sa preia acest tag iar pe voi dragi cititoare va astept sa imi raspundeti la intrebari in comentarii.

6 comentarii:

  1. Da, deci da!
    cine se-aseamna se-aduna. Nu mai spun nimic. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cazuri in care poti primi un produs care la prima vedere nu crezi ca ti se potriveste, zici sa-l testezi si esti uimita de ceea ce poate sa faca.. un frumops intr-o haina nasoala :)) cum ar veni!
    -logica pentru intrebare nr 8-

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceleasi HG, si eu accentuez ochii, numai in boala rujurilor n-am dat inca.
    Dar visez cu jind la vremea cand o sa am un ten de reclama(o sa-l am, trebuie!!) si o sa ies din casa doar cu rimel si tus la ochi si un ruj indraznet pe buze.(+machiajul fetei, e subinteles) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca-l preiau si eu :). e..funny :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am preluat deja!:) Te invit pe la mine...

    Tag-ul e funny, tu cu atat mai mult...m-am amuzat citind!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu in ultima vreme imi accentuez buzele. :))
    Daca apuc si nu ma trezesc in ceasul al doispelea, il preiau si eu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere