Nature's Gate Shampoo - Review

Astazi v-am pregatit un review la samponul cu care am dezvoltat o autentica relatie de iubire. Atat de mare iubire incat am inceput sa ma panichez ca mai am doar vreo doua saptamani jumatate de utilizat pana sa il golesc! I need an Iherb order and I need it fast!:))

Prima data am citit despre acest sampon la Georgiana si stiind ca ea are scalpul foarte sensibil am mers pe mana ei. Si bine am facut. 

Dupa ce am tras vreo cateva saptamani bune dupa ce un sampon de la Garnier m-a umplut de matreata si mi-a iritat scalpul de nu il mai calmam cu nimic mi-era si teama sa mai incerc noi produse. Deja ma apucase disperarea, mai ales ca nu ma confruntasem vreodata in viata cu astfel de probleme.

De cum mi-a ajuns samponul Nature's Gate cu aloe m-am apucat sa il folosesc punandu-mi toata nadejdea in el sa ma scape de dezastru. La primele doua utilizari nu am observat schimbari notabile. Dupa aceea inca, am si uitat ca am avut vreodata scalpul iritat. E iar cuminte si nu ma mai supara.

Sa va spun de ce mai iubesc samponul asta? Pe langa faptul ca vine intr-o cantitate mai mult decat generoasa (532 ml) si la un pret absolut rezonabil, undeva la vreo 5 dolari, face ce nu reusesc alte sampoane mai "cu pretentii".

De cand il folosesc am revenit la posibilitatea de a ma spala o data la 3 zile. Ar merge si mai rar dar nu rezist eu. Intrasem intr-o faza in care ma spalam la doua zile ca sa imi simt parul ok. Cu toate ca imi curata parul foarte bine, facand fata cu brio chiar si exceselor de spuma si fixativ de la evenimente mai cu staif, nu imi usuca deloc podoaba capilara. Nu e agresiv deloc deloc! 


Sincera sa fiu pretentia de pe sticla cum ca ar fi hidratant e un pic exagerata si nu as putea sa il folosesc fara o masca sau un balsam. Cred ca cineva cu un par extrem de uscat l-ar putea considera prea degresant. 

Recunosc cinstit ca imi place extrem de tare si mirosul lui pe care am tot incercat sa il identific la inceput. Pana m-a scos din dilema un domn bine cunoscator : "miroase a Red Bull":))! Sa stiti ca asa e! Eu ziceam guma de mestecat, bomboane topite, prajiturele dar nu: exact miros de energizant are! (sau de bomboane din alea extrem de chimice care se topesc pe limba) :)) Parul ramane placut parfumat o perioada destul de lunga de timp. Si inca un aspect care ma incanta, spuma pe care o face in contact cu apa e matasoasa, densa, as spune ca seamana la consistenta cu spuma de ras. Mie imi place senzatia mult mai mult decat aceea de clabuci produsi de alte sampoane. Nu stiu de ce undeva in mintea mea ideea de spuma matasoasa se asociaza cu cea de par la fel de matasos.


Eu ii dau 10 din 10 fara sa stau prea mult pe ganduri si cu siguranta o sa mai cumpar o butelca. Posibil sa incerc si un alt sortiment dar Nature's Gate m-a convins sa ii raman fidela o perioada indelungata de acum incolo.

P.S: Vad ca i-au schimbat ambalajul. Sper ca nu au schimbat si ce e in sticla ca ar fi mare pacat!

Voi ati incercat acest sampon? Sau altceva de la Nature's Gate? Aveti ceva recomandari sa imi faceti?

Share:

11 comentarii

  1. Nu am incercat dar iti dai seama cat ma ispitesti tu acum; si cu comanda iherb careia ii rezist de 3 vieti incoace!:))
    Gandul la Red Bull m-a pus pe ganduri; nu-mi place mirosul energizantelor. Mai, Deena, apropos...ce domn ti-a mirosit parul? :)))

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat decat produse profesionale dar acum parca as incerca si altceva. Trebuie sa gasesc ceva pentru par vopsit ca tin mult la blondul meu. Wella Professionals au produse minunate si calitative daca doresti sa incerci candva. Le recomand tuturor!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-a scapat si de matreata?De unde il achizitionezi?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ma bucur ca iti place! :) Eu nu sunt mare bautoare de energizante, dar acum ca am citit la tine - daaa, chiar miroase a Red Bull :))
    Intre timp l-am incercat si pe cel cu jojoba, ala din pacate imi aspeste parul si l-am facut sampon de pensule :))
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Se cam 'pupa' cu cerintele mele pentru un sampon, acum imi trebuie si mie o comanda iHerb :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu tot pe domnu' il astept. De-ar veni odata comanda aceea data cu mai bine de o luna in urma. Inca imi mentin optimismul. :)
    Dar cred ca eu am ales alt sortiment. Ah da, cu jojoba! Sper sa ajunga curand ca mai am putin si termin si samponul inginerului. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Of, ce imi faci! Acum il vreau! Ieri!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. o scurta intrebare am si eu: cat costa taxele de transport pana in romania?
    ms frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu cred ca miroase a Red Bull, ca nu-mi place deloc mirosul lui, insa al samponului, da!
    Il am si eu, la putin timp dupa ce am inceput sa-l folosesc mi-a revenit dermatita seboreica. Nu e singurul suspect, insa pentru ca mie imi lasa varfurile chiar ok (comparativ cu alte sampoane cale mi le incalceau si inaspreau), banuiesc ca ar putea fi prea hidratant pentru scalp. Deocamdata il folosesc doar pentru lungime si am trecut pe Clear Maxx Volume, dar o sa incerc sa-l mai folosesc singur si sa vad cum merge.
    M-ai incurajat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant. Sample size nu exista?
    Btw, iubita, am alt blog acum, ca am vazut ca inca il ai pe fostul in lista ta. te pup!

    RăspundețiȘtergere