Balea Dusch Lotion Beautiful Berries - Review

Astazi o sa va povestesc despre aceasta lotiune/gel de dus cu fructe de padure pe care am cumparat-o de ceva vreme dar abia in ultima saptamana am ajuns sa o testez. 


Recunosc cinstit ca la geluri de dus ma ghidez dupa ambalaj si dupa miros. Stiu ca e superficial si gresit dar nu ma pot abtine! Cand am vazut aceasta minune pe raft in Dm n-am stat prea mult pe ganduri. Fructele de padure se numara printre (multele) slabiciuni pe care le am!

Produsul arata cam asa. Are o textura densa si pentru a reusi sa il scoti din tub trebuie sa aplici ceva presiune. Personal nu ma deranjeaza acest aspect. E mai bine asa decat sa ma trezesc ca imediat ce deschid capacul curg rauri de crema de dus.

 


Din pacate am fost putin dezamagita de miros. Eu una nu reusesc sa identific deloc fructe de padure. Are un miros usor acid, citric care imi aminteste de raposatul gel de dus cu grapefruit de la Yves Rocher. Totusi aroma nu e asa intensa deci e tolerabila pentru nasul meu. Mi-ar fi placut sa miroasa a ce trebuie, but hey...Oricum va anunt de acum, mirosul nu se mentine pe piele.

In general nu sunt fana creme de dus pentru ca nu fac spuma. Call me crazy dar mie imi plac clabucii, asa simt ca ma spal cu adevarat. Bineinteles ca nici gelul acesta nu face exceptie si spuma nu prea face. Cu toate acestea de data asta nu ma deranjeaza. E ok, pentru ca o data ce intra in contact cu apa formeaza un fel de pelicula matasoasa pe piele si senzatia este foarte placuta, ca si cand mi-ar mangaia pielea.

Un mare plus din punctul meu de vedere este ca nu usuca pielea. Deloc! O lasa supla si fina si de cateva ori am sarit cu brio peste lotiunea de corp fara sa ma simt apoi ca si cand as avea un mini desert pe corp. Acest aspect recomanda lotiunea asta de dus ca aliat in momentele in care esti pe fuga sau cand iti da tarcoale o mare lene. Si cred ca pe timp de vara (din aia adevarata, nu doar calendaristica) ar putea fi foarte ok pentru un dus in mijlocul zilei cand numai sa te dai si cu crema de corp si sa te lipicesti toata in canicula de afara nu ai chef!

Pretul de aproximativ 10 lei pentru 200 de ml e unul super ok si daca va stiti fani ai cremelor de dus eu zic ca merita sa ii aruncati o privire. Desi imi place destul de mult recunosc ca eu n-as mai cumpara produsul a doua oara pentru simplul fapt ca in afara de vreo doua geluri de dus nu prea cumpar acelasi lucru de mai multe ori decat daca ma super impresioneaza prin miros si textura.

Ce parere aveti? Ati folosit acest produs? V-ar tenta sa il incercati? Ati testat pana acum vreo crema de dus care sa faca si clabuci?:))) Daca da, do tell, ca aia caut eu!


 

Share:

6 comentarii

  1. Dove are un gel de dus crema absolut divin. Face clabuci si hidrateaza in acelasi timp. Daca nu ma insel este cu ulei de cocos si iasomie. Am luat set gelul de dus si lotiunea de corp si nu regret.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt la fel, daca nu face clabuci, parca nu simt ca imi curata pielea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata! Cred ca daca il vad ma arunc direct pe el :))

    RăspundețiȘtergere
  4. il voiam mult, dar daca zici ca nu se mentine mirosul pe piele si daca nu face spunma (si mie-mi plac clabucii), devine mai usor de ocolit la viitoarea vizita in dm ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am gelul de dus si imi place cum miroase :X. In schimb mie mi se pare ca face spuma :D... bine, il pun pe buretelul ala gen plasuta :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere