vineri, 22 martie 2013

My makeup collection

Sper sa nu va suparati ca saptamana asta sar peste rubrica "Share the love".

Nu ma rabda inima sa mai astept inca o zi pana va arat postarea asta! De multa vreme tot amanam momentul. Imi cautam tot felul de motive. Pana la urma am zis "la naiba, let's do this!!". Avand in vedere ca eu iubeeesc genul asta de postari mi-ar placea mult de tot sa devina iarasi tag cum a fost acum cativa ani. Sunt curioasa cum au mai crescut sau scazut colectiile altor fete din blogosfera de beauty.

Fara prea multe introduceri I give u...my makeup baby!:))Celalalt baby doarme si viseaza!:))

Mi-e ciuda ca nu detin spatiul pentru un coltisor al meu. Situatia insa e asta si nu ma pot lauda cu masuta de toaleta pe care o visez. One day maybe! Nu mai stiu sa va spun daca sunt multe sau putine spoieli. Uneori mi se pare ca am enooorm de multe, alte dati ma indeamna inima la facut prostii si marit randurile ostasilor colorati! Asta e ce a ramas dupa curatenii repetate.

Toata nebunia vietuieste in acest beauty case care deja da semne ca cedeaza. Beauty case-ul e de fapt lada de scule luata din Baumax! U gotta use your imagination. A costat cam o treime dintr-un beauty case "pe bune".



Aaaa si va rog sa scuzati murdaria de pe fundalul produselor. S-a imprastiat dintr-un fard in plina sedinta foto si n-am mai schimbat nimic pentru ca cineva mic statea sa imi saboteze orice incercare de poze!

Palete



28 neutral, Sleek Sunset, Sleek Au Naturel si Sleek Oh so Special!



Wet n Wild Comfort Zone, Nyx Mysterious Brown Eyes, Nyx Jazz Night, Jane Iredale Nighttime Eyeshadow Kit, Nyx I dream of Antigua



Inglot 402P si 494DS, Seventeen Blue Gold Wonder si Seventeen Tequila Sunrise, Elf Brownstone, MAC Sultress Eyes

Farduri mono si pigmenti



Flormar 21, MAC Illusionary Burning Ambition, Seventeen Hot Cocoa 284, Seventeen Evening Blue 245, Seventeen 217 Gold Glow, Mua Shade 30 Pearl, Farmasi 14, Bourjouis 14, Revlon 030 Platinum Glimmer, Peggy Sage Bleu Havane



Pigment roz turbat cu sclipici hexagonal (nu am habar ce firma este, l-am primit de la cineva, era in alt ambalaj si a ajuns in borcanul asta), fardulete de la Gabriela - manie.ro, sclipicel de la Joice, TANF Twilight, The Tempest, Everyday minerals Lap Top si Mystic Night, MAC Rich Life, MAC Cornflower, Shimermoss (aici nu mai stiu pentru ca nu am nuantele trecute pe recipiente), Golden Olive si ...pauza. La maro-ul ala cupru nu mai am habar deloc!!:(

Primer, farduri crema si gel eyeliner



Illamasqua Delirium (multumesc Alina), Maybelline Color Tattoo 40 Permanent Taupe, Shiseido something something...nu mai pot citi ce scrie pe eticheta nici cu politia, Gel eyeliner Essence Midnight in Paris si TFSI:x

Pencil eyeliners, liquid eyeliner si mascara



Yves Rocher Vert, Bleu si Cuivre, Avon Supershock Black si Blackberry, Yves Rocher duo Bleu Indigo/Lavande, Pourpre/Or Rose, Farmasi 07 sclipi eyeliner si Farmasi Deep Look Eyeliner (all time favourite), Yves Rocher Sexy Pulp Mascara (asteapta sa se termine Colossal ca sa o deschid), Maybelline The Colossal, Yucky Color Trend fost Crystal Clear pentru sprancene.

Face smacs



Pudra pulbere Essence, Studio Artist Concealer Oriflame, Radiant Face Primer, Revlon Colorstay, Miss Sporty So Matte

Blushers, iluminator, bronzer...alea alea



Sleek Rose Gold, Sleek Pomegranate, Elf Gotta Glow, Milani Rose D'oro, Flormar Teracotta 21, Nyx Angel, blush mineral de la Manie.ro, Elf Blush and Bronzer Duo

Lip Stuff



Seventeen 18 Prune, Farmasi 202, 208, Yves Rocher 203, Essence In the Nude, Random good ole' Ada



Yves Rocher Gloss Vanilie, Balea Zucker Schinte Lipbalm, Essence Kiss Care Love Lipbalm, Yves Rocher Gloss whatever, Just Cosmetics Lipgelee Creamy Pink, Chanel Levres Scintillantes Glossimer 166 Amour, Mua Plumping Gloss - Buff



In mijloc e borcanelul cu Essence In the Nude depotted, Essence 53 All About Cupcake, Mua Juicy si Bare, Farmasi True Color 05 si 20, Farmasi Lip Maximizer 01 si 06, Avon Pout, P2 Place de la Concorde, Flormar Deluxe Sine Gloss D32, Avon Temptress, Maybelline Color Vivids Hot Plum, MAC Blankety

Niste gene false si un lipici Duo



Si pensulele care vietuiesc intr-un container de sticla ascuns in dulap. Le-am pozat murdare pentru ca sunt curate numai seara cand oricum eu uitam sa fac poze...Deja ati remarcat ca sunt absolut ingrozitoare cand vine vorba de asa ceva, da?:))



Asadar??E grav??E acceptabil??Unde credeti ca ar fi cazul sa mai fac cumparaturi?:)) Aveti ceva produse de recomandat MUSAI vazand cam ce detin?

49 de comentarii:

  1. Nu mai cumpara nimic, ajunge :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun!!Cineva care incurajeaza cumpatarea!:))

      Ștergere
  2. Cred ca mi-ar lua o luna sa fotografiez toate produsele pe care le am. :)) La un moment dat incepusem sa fac un fel de inventar, dar am lasat-o balta pt ca ieseam la pensie pana terminam cu numerotatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa la tine cred ca ar lua o luna!!La mine nu sunt cred nici jumate fata de cate ai tu si tot a durat prea mult!:))

      Ștergere
    2. O treime, nu te supara soro. :))

      La palete am asa: 88 warm, una customizabila cu 10 farduri Essence, Flare de la Sigma, ELF Sparkle, Glamourland (or asa ceva) de la TF, Naked, Nude'tude, 5 palete Sleek, 3 palete MUA cu 12 farduri, Imaculate Collectin de la MUA, 2 palete de 8 WnW, una de 6 WNW si una de 3, Glamour to go si Policy Insurance de la TF. Si atat... sper :))

      Mai am ceva minusculitati Vision (ceva misto din It), Seventeen, S-he, LA, dar sunt nesemnificative. :))

      Ștergere
    3. Aolicaaa!!!:)) Iti plac toate???Ca la mine asa a fost. Ce nu iubeam cu adevarat am maritat in alte zari. Am zis ca n-are rost sa le adun daca nu imi sunt 100% dragi!

      Ștergere
    4. Nu le pot da, nici cadou, nici pe bani. :(
      Cand am primit Naked am dat Undressed-ul MUA cuiva care stiu ca si-l dorea foarte mult. Nu mi-a parut rau deloc, mai ales ca din decembrie m-am machiat doar cu Naked, restul stau cuminti in sertar. 88 warm-ul cred ca nu l-am deschis de mai bine de un an, dar e prima mea paleta profi, luata de Joice de pe ebay, asa ca nu ma pot desparti de ea. :))

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt. Asa aranjate, dichisite. Se vede ca le iubesti. As vrea si eu un case d-ala...eu le tin intr-k chestie destinata pastrarii topurilor de coli. Nu stiu exact sa iti explic.
    Foarte frumos! Eu trebuie sa fac ceva curatenie ,sa arunc din ele. Imi pare cam rau dar ...si nu trebuie sa mai cumpar ca am exagerat de-a lungul vremii si nici nu prea m-am mai machiat.
    Pup mamica si fetita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, nu sunt ele chiar aranjate si dichisite ca nu mai am timp sa le dichisesc! Stiu despre ce chestie de coli spui!

      Am facut si eu, poate ar mai fi cate ceva de aruncat dar nu ma indur. Ma lupt cu ele. Nici eu nu m-am mai machiat o perioada dar acum incerc sa imi revin!

      Si noi te pupam!:)

      Ștergere
  4. Ma gandesc sa fac si eu o astfel de postare, imi plac mult genul asta de postari, sa-mi abg nasul prin treburile altora :)) Ai si tu o colectie maricica! Eu vreau sa stiu cum e pudra translucida si creioanele de buze Ada! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Do it!Si eu tot asa, imi place sa imi bag nasul!:))
      Pudra translucida e foarte faina dar au scos-o nenorocitii!:)) Creioanele Ada sunt ieftine de mori si sa stii ca isi fac treaba. Eu nu prea folosesc creioane de buze dar pe astea le-am luat asa, sa fie varietate de culori. La 1 leu nu poti da gres!:))

      Ștergere
    2. Asa ma gandeam si eu, ca nu prea folosesc creion de buze, dar asa de dragul diversitatii :D Si nu au scos alta pudra acum in loc? parca asa stiam

      Ștergere
  5. Ce ma bucur sa vad postarea asta! Eram curioasa...ca o pisica! E o colectie foarte buna, nici prea-prea, nici foarte foarte (sau poate doar spun astea ca seamana impresionant de mult cu a mea si vreau sa cred ca-i totul bine si in ograda mea de pitici) :)))) De precizat doar ca eu am mai multe rujuri si blushuri si tot felul de mostre si sample-uri de fonduri de ten (la un moment dat aveam vreo 20 de fonduri de ten diferite, dar un singur full size). Insa eu nu am nici un pigment, nici macar un fir de geana falsa si vreo 3-4 farduri mono maxim (prefer paletele cu un numar mediu de nuante: 8-10-12). De fapt...poate intr-o zi imi fac curaj sa pozez si eu colectiunea mea :P
    Pana una alta, imi permit sa-zi zic asta pentru ca te cunosc: mi se pare ca ai exact produsele potrivite tie, exact culorile care te avantajeaza cel mai bine, la toate categoriile. So it's all good! :) De fapt, cand m-am uitat la poze chiar mi te imaginam purtand respectivele produse in diferite machiaje.

    PS: Just realized ca n-ai bagat ojele in colectie. Pentru ele faci o postare separata, da?? ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Samples chiar nu detin. Blushuri si rujuri risc si eu sa am mai multe ca au inceput sa ma pasioneze RAU!!:))

      Si eu am impresia ca in afara de cateva chestii am ramas doar cu ce mi se potriveste. Asta pentru ca am "taiat" din greu si tot ce nu mi-era de la drag la foarte drag am dat mai departe!

      Ojele au avut postare cu ceva vreme in urma..Poate o s afac pe la sfarsitul lui 2013:P

      Ștergere
  6. Pensula aia alba pentru pudra (cred) e absolut adorabila! De unde o ai?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, e de pudra!:) Si e chinezism 100%. De la un butic de cartier. 10 lei. Destul de buna!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat imi plac genul acesta de postari!!! Imi place colectia ta mult!! Sa o folosesti sanatoasa si fericita si sa se inmulteasca de la an la an!! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac la nebunie postarile astea!:)) Multumesc de urari dar de inmultit nu sunt sigura ca vreau sa se inmulteasca. Cred ca la dimensiunile astea e destul de ok!:))

      Ștergere
  9. Mie mi-au picat ochii pe gloss-ul ala Chanel, mama mamaaa cum e! Eu nu ma incumet sa le numar, la rujuri si farduri stau 'rau' de tot :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am primit cadou si il iubesc cu disperare. Eu care dupa cum se vede nu sunt fan glossuri deloc! Ma gandesc cu tristete la momentul cand o sa il consum pe tot!:)) Si eu stateam un picuuuut mai rau dar m-am tot controlat ca deja nu mai mergea. Am momente din astea de nebunie cand cred ca as fi in stare sa dublez colectia de as avea bani la dispozitie!:))

      Ștergere
    2. Si mie tot glossul Chanel mi-a luat ochii ♥

      Ștergere
  10. Imi place colectia ta si ma bucur ca te-ai gandit sa scrii articolul cu ea. Daca as fi baiat as zice ca sunt destule, dar noi fetele oricum vrem si mai multe. :)
    Imi place paletuta de la MAC (ce nuante are?), iar glossul de la Chanel e minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Darlyst!
      Nuantele de la Mac sunt Aria, Pure energy, Fake si Sultress.

      Ștergere
  11. Care dintre rujurile din colecţia ta are formula cea mai comfortabilă? Ai putea face chiar un articol din asta, cred dacă ai timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-am gandit la un moment dat sa scriu despre rujurile mele. Depinde foarte mult de preferintele fiecaruia. Daca iti plac rujurile cremoase dar opace atunci MAC castiga clar. Daca iti plac cele sheer si buildable Essence si Flormar sunt foarte ok. Farmasi sunt excelente pentru preturile rezonabile. Iar Maybelline Vivids ramane pe buze ore in sir fara sa usuce buzele, numai ca finishul e destul de mat si poate treaba asta nu incanta pe toata lumea.

      Ștergere
    2. Mie una mi-ar plăcea mult un astfel de articol dacă ai timp... pe youtube deja vânez clipurile cu astfel de subiecte. La Mac nu cred ca ajung prea curând din cauza distanţei foarte mari până în Băneasa dar celelalte mărci îmi sunt mai la îndemână. :)

      Ștergere
    3. O sa incerc sa il pun la cale. Si eu urmaresc clipurile despre rujuri dar nu e prea bine ca mereu imi creez noi pofte!:))Vezi ca MAC e si in Mall Vitan, nu mai e doar in Baneasa!:)In caz ca decizi sa te rasfeti!:))

      Ștergere
  12. Wow, mi se par foarte multe! :)) Si mai zic de mine ca exagerez cu 3 fonduri de ten desfacute... Oricum, am inteles ca incerci sa scoti un banut ca si make up artist, asa ca eu as zice ca este foarte ok.
    Sa le am doar pentru mine, cred ca as innebuni sa ma gandesc ce ruj sau pensula sa aleg intr-o anumita zi :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, deci nu sunt nebuna ca mi se par multe. In general fetele din sfera care se invart prin bloguri de beauty si canale de Youtube imi spun ca nu e exagerat. Dar mie imi e groaza uneori de cate am strans. Cand vad alte colectii par pitic, but still!:)) Perioada cand am facut freelancing s-a cam dus. A fost scurta si neproductiva pentru ca nu m-am implicat suficient. Asa ca...sunt cam ale mele toate!:)) La fonduri de ten dupa cum vezi nu am pitici prea mari. Pana de curand aveam unul singur si vreau sa ajung iar in acel punct!:)

      Ștergere
  13. Muuulte :D cel putin pentru mine :D
    Nu pot sa nu observ ca ai majoritatea fardurilor nude, bejuri, maro-uri, de-astea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Sa stii ca inainte aveam si colorate multe si le foloseam. De vreun an jumate insa am remarcat ca numai dupa neutre intind mana si asa ca am decis sa pastrez doar ce folosesc cu adevarat!

      Ștergere
  14. Tocmai ce scrisesem ditamai comentariul, dar ca in cantecelul copiilor, a venit apa si l-a luat. Pe scurt, remarcam ca-mi plac postarile acestea ca ma tin din cumparat cosmetice, ma multumesc sa le vad si atat. :) Asa ii explic eu prietenului meu de ce tre sa ma invart 15 min prin DM fara sa cumpar nimic.
    Colectia mea nu e cu mult mai mica decat a ta, dar se justifica, eu le-am adunat in vreun an jumate. Numai la rujuri si gene false nu prea ma bag, la primele pt ca nu imi sed bine, iar la cele din urma pt ca (sa nu razi) n-am lipici. In rest, vreau toate fardurile, blush-urile si ojele din lume. Hai, serios, cer prea mult? :D
    Revenind la subiectul postarii, imi plac jucarelele tale si ca un copil ce sunt m-as juca cu toate.
    Stai numai sa vezi cand o creste prunca ta cum o fi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxandra, la mine s-au strans atatea in vreo 3 ani si ceva cred. Rujuri hmmm trebuie sa gasesti tu ceva sa iti stea bine, numai ca te anunt...e o zona periculoasa!:))Cat despre "problema" cu genele false, iti iei lipici si gata. Adevarul e ca eu le am sa fie dar port gene cam...o data-de doua ori pe an!:))
      Pitica mea deja se infige in chestii trestii!:))

      Ștergere
  15. Nu sunt multe, e ok:-) Nu e nimic exagerat, nu am vazut o gramajoara de fonduri de ten,etc. Dar nici daca as fi vazut o gramada impresionanta de ceva nu as fi comentat,pt ca ma cunosc, iar daca imi place ceva am tendinta sa fac stocuri pe care e evident ca nu am cum sa le consum in timp util. Sa le folosesti cu placere, ai o colectie frumoasa,imi place tot ce ai acolo. Nu stiu daca pot sa iti recomand ceva, in schimb mi-ai dat tu cateva idei:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca imi spui ca nu sunt chiar asa nebuna!:))La fonduri de ten inca nu am pasiuni de acumulat. In schimb da-mi farduri, rujuri, blushuri si iluminatoare si a ta sunt!:))Ia, ce idei ti-am dat?:))

      Ștergere
  16. Mno, obiectiva din mine zice ca-s multicele - mai ales rujurile si fardurile. Bun, dar ca s-o dam pe aia dreapta, si eu am cam la fel: un numar decent din majoritatea si cam multe rujuri/glossuri si farduri - din care recunosc, am mai dat.
    Nu stiu... sa ma incumet si eu la o asemenea postare? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa daaa, incumeta-te!!DAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!:D

      Ștergere
  17. Ce colectie frumoasa ai :)
    Eu zic ca ai destule :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)Si eu zic ca sunt destule!Mai putin in zilele cand ma apuca o mancarime in palma sa mai iau cate ceva!:))

      Ștergere
  18. Eu spun ca ai destule :) Oricum e clar ca ai mai multe decat o femeie obisnuita, noi bloggeritele trebuie sa fim mai cu mot ;)) Colectia mea e cam cat a ta si cred ca imi ajunge. Daca tu simti ca mai ai nevoie de ceva eu zic sa iti iei ^.^ La urma urmei, passion for beauty never dies. Hihi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Daaaaa, aia cu pasiion for beauty never dies e o scuza foarte faina!:))

      Ștergere
  19. După ce am văzut aricolul ăsta m-am dus şi m-am uitat iar la Revlon Colorstay la nuanţa Buff pentru că mi s-a părut că nuanţa ta de Buff e mai deschisă decât nuanţa Buff pe care o ştiam eu acum câţiva ani, care era un picuţ cam închisă pentru mine. Nuanţa Buff de acum pare destul de deschisă pentru mine... aştept afurisitul de salariu şi îl iau :D Îmi place colecţia ta, ai tot ce-ţi trebuie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat de pe cosmeticerevlon si am fost foarte multumita. Si a fost 40 de lei fata de muuult mai mult cat e in magazine. Tipa care se ocupa e din Bucuresti si poti sa te si intalnesti cu ea sa ti-l dea.:)Am avut si din magazin Buff si era la fel. Nu stiu de ce ar varia nuantele dar zau ca nu ma mai mira nimic!:))

      Ștergere
  20. O mulțime ai ! Să le folosești cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamne, ce desfasurare de forte e in poze!!!:))
    Trebuie sa ii arat sotului meu, ma va ajuta mult postarea aceasta!:D Se pare ca-s mult mai cuminte in aceasta privinta!:))

    Lasand gluma deoparte, imi place mult ceea ce vad, mi-au sclipit ochii - precum ai cotofenelor - la multe produse! E grozava ideea de a adapta acea trusa de scule ca beauty case! Cum spune Ruxandra, "cand va creste prunca ta" va lua mai multa amploare terenul!
    Mmm, ma simt ca si cum as fi fost la shopping intr-un magazin de cosmetice! Sa le folosesti sanatoasa si bucuroasa!:)

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma faci sa ma simt prost!:P:))Eh dar daca pot sa iti fiu de ajutor pentru a demonstra ca exista si cazuri mai nasoale, macar atat pot face!:)) Eu deja ii arat colectii din alea super exagerate si el zice :"nu cred ca ai luat-o razna de tot!":))

      Sunt curioasa ce ti-a atras atentia! Prunca mea deja imi fura pensulele si se "machiaza", dse da cu ruj (balsam de buze) si stie care creioane sunt pentru ochi, care pentru buze, la ce foloseste rimelul si unde trebuie aplicat blushul. E GRAV!

      P.S: Trebuie documentata si colectia ta ca sa stim de o treaba!:))

      Ștergere
    2. Pai din colectia mea ai vazut o parte ce a fost aruncata recent! :)))
      Am luat-o pe urmele lui Chanel, de aceea am revenit la aceatsa postare! Mamma mia cum arata!!! :D Iti inteleg entuziasmul! :*

      Ștergere
    3. :))) Foarte tare Ilda! Asa mi-am revazut si eu smacolelile de atunci. Multe s-au schimbat! Dap, gloss-ul ala is life!

      Ștergere
  22. Cum ti se pare baza pentru machiajul fetei ?

    RăspundețiȘtergere