joi, 7 martie 2013

Makeout 2013 update

M-am gandit sa va fac astazi un update rapid despre makeout 2013. Daca cititi asta si sunteti like "what the bleep is she talkin' about??", duceti-va si cititi postarea originala ca sa intelegeti!:)

Pana la momentul asta n-a fost nici pe departe atat de trist cum ma asteptam. Probabil pentru ca am fost "ajutata" indirect tot primind cate ceva.

1. Ojele. Cred ca aici a fost cel mai greu sa imi setez creierul sa nu mai vrea! Am luat doar una, 115 Jolly Jewels. Practic nu am luat-o eu, mi-a luat-o mama. Dar nu o sa trisez pentru ca eu am cerut-o si am batut-o la cap. Se pune "cacadou":)) doar ce nu a fost hintuit deloc! Mai am dreptul la 4 asadar. Ce am facut in schimb??Curat la oje. Am dat vreo 10 din ele care erau faine dar nefolosite prea mult. Adevarul e ca oricat as iubi ojele, unghiile mele sunt adeseori au naturel si mi-e ciuda!Ce rost are sa tot cumpar??Mereu vad cate o nuanta frumoasa dar ma intreb:"pe bune, de cate ori o sa o porti?? ai 85 de oje-sau pe acolo si iti faci unghiile o data la 100 de ani!!!" Deocamdata functioneaza. Oftez, imi sterg o lacrima din coltul ochiului si o bala din coltul gurii si incerc sa ma tin tare!

2. Produsele de ingrijirea parului si a fetei sunt in continuare sub control. Proud of me. La cele de ingrijire a parului incep sa observ tendinte ingrijoratoare dar deocamdata nu le-am dat curs. Pentru mine e dubios sa am wishlist de masti de par si sampoane!:))



3. Am voie sa cumpar 10 produse de makeup tot anul.Asa...am luat pana acum doua. Amandoua rujuri!:)) Blankety de la MAC-cumparat la super oferta la blogsale-ul Iepuricai si Hot Plum de la Maybelline (pe care iar mi l-a luat mama practic, dar l-a luat pentru ca i-am dictat pe litere numele la telefon!bine, nu pe litere dar cu descriere de ambalaj si urlat de nuanta!). Ingrijorator e ca din lista de dorinte pentru restul anului, in afara de vreo doua produse, restul sunt toate rujuri. Cand mi-a adus Hot Plum si am deschis beauty case-ul mama a ridicat o spranceana si mi-a zis:"daca nu ma insel in curand o sa ai nevoie de o cutie cat aia de oje si pentru rujuri!":))Exagereaza desigur dar nu e chiar departe de adevar! O sa incerc sa stau cuminte. Farduri nu am luat si nici nu planuiesc sa iau pana spre sfarsitul anului. Iar atunci o sa cuget daca chiar e cazul! Aaa, primerul de la Too Faced nu il consider inclus in cele 10 alocatii pentru ca practic nu aveam alt primer. Si mi-am luat rimel pentru ca cel actual e pe duca. Cuminte zau!!!

(Asa saboteaza fii-mea sedintele foto!)

4.Nu am voie sa detin mai mult de 5 geluri de dus si 5 creme de corp deodata! Mama cat m-am luptat si aici. Deocamdata sunt in grafic, 3 creme de corp si 5 geluri de dus!:)) Dar e greu al naibii. Cand am mers in Dm aproape ca plangeam langa gelurile de dus! Sunt defecta I tell you!

5. Rotate the shit out of stuff!!Chiar daca in ultimele saptamani nu am mai postat rubrica de Shop the Stash fac treaba aia in continuare. Asa ca aici e reusita pe toata linia. Si am facut marele pas de a renunta la produsele pe care stiam ca nu o sa le folosesc prea curand sau vreodata! Si asa au ramas o gramada!

6 si 7 din reguli nu au nimic interesant momentan!Am luat o singura pensula pana acum dar mai am destule pe lista. Freelancing nici pomeneala.

8. Am fost la un pas de a comanda primul parfum dorit dar finantele mi-au pus o piedica!:))Si apoi m-am gandit ca totusi inca mai detin 5 parfumuri si as face bine sa mai folosesc macar vreo doua pana cumpar altul!:)

Cred ca in curand o sa va fac o listuta cu ce intentionez sa mai iau su cu ce as lua dar mai bine imi dau peste mana. Wishlist sa fie zic!!

Deci, cum ma descurc???:))

5 comentarii:

  1. Felicitari! Sincere felicitari!
    Stiu ca stii ca stiu cat e de greu.:))
    Mai ales la capitolul creme de corp si geluri de dus. ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, te inteleg si nu prea...
    Adica inteleg ce vrei sa faci, dar nu inteleg cum reusesti. In ultimul timp eu am fost groaznica, mi-am luat o multime de porcarioare. Trebuie sa ma opresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca esti in grafic! Stai bine!
    Sa vedem si wishlistu. ;)

    RăspundețiȘtergere