joi, 28 februarie 2013

So Matte Perfect Stay Miss Sporty Foundation review

De cand tot mint ca ma apuc de review-ul asta si toooot aman??! Asa ca e cazul sa iau taurul de coarne si sa va spun cate ceva despre experienta mea cu acest fond de ten.

Dupa ce am citit pareri bune si foarte bune despre acest smac:P am decis ca e musai sa il iau. Ciudat avand in vedere ca eu cu fondurile de ten nu prea dezvolt obsesii si nici pasiuni. Deocamdata that is! Am umblat sa tampesc dupa el ca peste tot il gaseam desigilat. In fine, dupa oarecare lupte am pus mana pe el!!Prima dimineata cu el in brate. Il aplic, totul fain frumos. Dupa cateva ore iubirea slabise. Repet treaba asta cateva zile la rand si mnup. Nu e de bine!



Ambalajul ia multe plusuri de la mine!Cu pompita, cu sistem din ala "hidraulic" -glumesc ofc!! de poti sa vezi cand se ridica nivelul cotelor Dunarii si ramai fara produs in recipient. Cantitatea 27.3 ml. Un fdt in general are 30 ml, deci tot pe acolo.

Pretul e cu siguranta de nebiruit. Intre 15 si 19 lei depinde unde il gasiti. Eu am dat pe el 16 lei. Pentru unele fete face de 5 ori suma platita, pentru mine nu prea!

Ce promite "flawless and healthy looking complexion", "wears up to 14 hours", "controls shiny zones and provides a matte effect", "lightweight texture which doesn't clog pores and allows skin to breath", "transfer proof". Am enumerat calitatile pe care ei pretind ca acest produs le are si pe care eu urmeaza sa le desfiintez sistematic!:)) Mai zic ca are vitamine alea alea, ca face bine la moaca, non comedogenic and co.

Ce am patit eu cu el?

Aplicarea ma asteptam sa fie de vis. Textura produsului e destul de lichida si ma gandeam ca o sa se intinda rapid. Vezi sa nu! M-am trezit ca pana sa aplic pe toata fata se usca pe jumatate de moaca si ramaneam cu dare pe care trebuia sa le frec efectiv ca sa le pot uniformiza. Ummm, eu nu am patit asa ceva nici cu Colorstay la care lumea se plange ca se usuca repede. Am incercat sa il aplic in toate felurile. Nici o diferenta.

Puterea de acoperire e mica spre medie. Eu am nimerit o perioada cu niste iritatii uratele si nu le-a facut fata nici pe departe. Nu vreau sa fiu Gica contra si sa zic ca a contribuit la perpetuarea iritatiilor pentru ca nu e cazul, dar de acoperit clar nu le acoperea. Dovada o aveti mai jos. Before and after!



Nuanta pe care o am eu e 001 ivory, cea mai deschisa. Sunt doar trei nuante deci e destul de dificl sa spui ca se adreseaza tuturor femeilor. In momentul cand il aplic nuanta e perfecta pentru mine. Dupa cateva minute mi se pare ca vireaza periculos in roz desi eu nu ii vad nici pic de subton roz nici in recipient, nici cand il aplic. Dimpotriva, il vad usor galbui. Habar nu am daca oxideaza pe mine sau care o fi faza dar zau ca ma coloreaza usurel peste tot. Nu e super vizibil dar eu observ.

Cum se simte pe fata? Ei spun ca nu astupa porii si lasa pielea sa respire. Eu simt ca imi pun ceva greu pe fata dupa ce ma dau cu el. Efectiv am senzatia de unsuros desi in primele doua ore e mat. Chiar nu am impresia ca mi-ar respira ceva prin el!:))

Rezistenta in timp si rezistenta la transfer. 14 ore???More like 2!!Eu n-am ten gras. Nu am probleme majore cu secretia de sebum. Ei, ma machiez pe la 7 dimineata si cu minunea asta lucesc mai tare decat as luci fara nimic pe fata pana la ora 12. If I am lucky. Cu pudra peste. Am incercat si cu primer si situatia e mai nasoala!:)) Va dati seama cum as luci dupa 14 ore daca nu reaplic pudra? Seara cand ma demachiez nu mai culeg aproape deloc demachiant de pe fata. Deci nu rezista. Dispare in neant. Sau dupa cum am observat eu pe telefon, pe haine si pe ce mai nimereste!

Mirosul. Stiti deja ca eu am un nas ceva mai sensibil decat e cazul. Nimeni n-a spus nimic de mirosul lui si probabil o sa ma credeti nebuna dar cand il apic efectiv simt miros de ..haine nespalate:)) In primele dimineti mi-am mirosit mainile ca ma gandeam ca oi fi atins ceva dubios care nu s-a dus dupa ce m-am spalat pe maini. Nope. Posibil sa fiu eu dusa, dar aia e!!

Pe scurt v-ati prins ca nu imi place delooooooc!Cu toate astea pentru ca sunt masochista am de gand sa il folosesc in continuare in zilele cand nu fac mare lucru si n-am nu stiu ce drumuri sau evenimente. In parc cu copilul nu e grav sa luceasca moaca!:))

E ieftin, e bine formulat dar mie nu mi-a mers! Poate la voi o sa functioneze ca la fetele care i-au urat de bine!

Despre el au mai scris si Claudia, Pisica Albastra, Adiana si Anca. Cititi si judecati singure daca vi s-ar potrivi sau nu! Ceea ce la mine s-a dovedit epic fail la voi ar putea sa devina Holy Grail!you never know!


13 comentarii:

  1. Si eu citisem review-uri bune si foarte bune la acest fond de ten. Dar am vazut ca au inceput sa apara si cele negative.. Nu ma tenteaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am testat doar pe mana, a iesit o tona de produs dintr-o singura apasare de pompita si a trebuit sa intind la el pana mi-a venit rau. Mi se parea ca acopera bine, dar darele nu se duceau decat cu servetelul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am cumparat sperand sa fie vreo minune insa n-a fost cazul. Pe tenul meu nu lucea dar arata foarte, foarte tern, m-a intrebat prietenul meu ce-am "patit" cand m-am dat cu acest fond de ten :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ai descris the foundation from hell for me.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi se pare un fond de ten pentru tenul gras. Nu te-ai gandit ca din moment ce nu il ai gras, fondul de ten fiind si el mai uscat, ti-a fortat pielea sa secrete sebum si de-aia iti lucea fata? Nu am nicio baza, e doar parerea mea. Alta explicatie nu ii gasesc, pentru ca l-am testat si eu si nu mi s-a parut asa groaznic. Dar eu am tenul gras. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Inainte foloseam fdt de la Miss Sporty, dar varianta veche. Amabalat la tub. Intr-adevar nu avea acoperire prea mare, dar se intindea bine. Cine stie ce "imbuntatiri" au adus ei la produs ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine ma tenteaza colorstay,inca ma gandesc daca sa il iau sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. vroiam sa il cumpar dar ma las de meserie dupa articolul asta :)) trec pe bb ceva ca vine primavara si merita si tenul meu o pauza :* te pup
    http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa ce am citit articolul Monicai si acum pe al tau, nu ma mai tenteaza sa-l incerc. O fi el ieftin, dar leu cu leu se aduna. Maine ma duc sa-mi iau astor mattitude, macar ala are spf, si e la promo in DM, chiar nu ma pot abtine.
    Ms. pt. review.

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar nu esti nebuna sau dusa in legatura cu mirosul:)) nam mai mai avut/vazut in viata mea un fdt care sa miroasa mai urat!! chiar m-am gandit ca e al meu expirat sau defect sau mai stiu eu ce:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am folosit acest fdt si sunt foarte multumita.Il folosesc de a an si ceva si nu am probleme cu el.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu conteaza pretul am folosit fdt de 70 de lei su nu erea bun de nimic.Mie una imi place acest fond de ten,fiecare cu tenul ei :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acelasi lucru am patit si eu cu el . Am tot citit review-uri inainte sa-l achizitionez si toate afirmau ca ar fi bunicel dar nu face nimic din ce promite. Este foarte greu de uniformizat si eu cum am zona T mai dificila dupa o ora de la aplicare (plus fixare cu pudra) incepe sa o ia razna. Da,are un pret accesibil dar nu-si merita banii.

    RăspundețiȘtergere