miercuri, 5 decembrie 2012

Sfarsit de dieta!

Va amintiti de articolul asta? I sure do:))! Chiar daca nu e inca sfarsitul anului am decis sa fac o mica evaluare ceva mai devreme. O sa va explic imediat de ce!

Se fac 2 luni de cand am facut ingratele promisiuni. Si am fost super cuminte. Eu asa zic. Judecati si voi!

OjeAm cumparat 4. Mai am dreptul la una. Si dupa cum stiti am reusit sa termin doua oje micute Essence. I say screw that!:)) Da, mai am pana la sfarsitul lui decembrie dar am ajuns la concluzia ca acesta e domeniul in care sunt mult prea slaba sa rezist. Wishlist-ul de oje e cat China si puteti sa fiti sigure ca decizia mea de a nu depasi 90 de oje pana la sfarsitul anului o sa ajunga la gunoi. I am freakin buying nailpolishes again!:))Semi-fail!

Farduri.Nici macar unul! Desi m-a tentat atat de rau sa dau comanda MUA cand au avut reducerea de 35% si transportul gratuit, desi de Black Friday suspinam pe site la Makeup Shop la paletele Sleek si Wet'n Wild!Chiar daca e posibil sa cumpar fardulete in perioada urmatoare o sa ma asigur ca sunt chestii pe care chiar le-as folosi des. Nu doar pe care le vreeeeaaau!

Legat de paleta de 120 de culori m-am razgandit. N-o arunc neamule. Pana nu mi se pare ca a devenit dubioasa nu ma despart de ea. Mai ales ca mai nou am reinceput sa o folosesc. Pana la urma e numai cu putin mai mare decat pitica mea!:))

In rest in afara de un eyeliner cu sclipici de la Farmasi nu am adaugat nimic nou in colectie. Am primit vreo doua glossuri de la mama dar alea nu se pun. Nu tu blush, nu tu ruj, nu tu nimic.

In schimb am scapat ca vaca in lucerna la geluri de dus si lotiuni de corp. Se stie vinovata pentru stimularea poftelor mele in acest sens, nu o mai mentionez!:P Si mama imi intretine nebunia venind cu cate 3 creme de corp deodata cand vine in vizita!:))Pe aceasta cale tin sa ii multumesc!:D Deocamdata aici nu ma condamn la cumpatare pentru ca le folosesc. Nu e ca si cum ar zace acolo cu anii!


So, ma dezleg de blestem cu aproape o luna mai repede. In afara de oje la care e posibil sa urmeze un maareee binge la restul nu simt nici un impuls nestapanit sa ma apuc sa cumpar ceva. Am lista cu alte necesitati si asa ca o sa fiu relativ cuminte!Oricum daca se petrec ceva cumparaturi pe frontul de vest va anunt!:))

Acum spuneti voi, am esuat lamentabil? Eu aveam in plan pentru 2013 un maret sistem de "punere la colt" dar am realizat ca viata e scurta, eu sunt totusi destul de cumpatata in majoritatea timpului asa ca la naiba daca o sa imi mai impun restrictii pentru o perioada de timp!!Let's enjoy the small pleasures of life I say!

Lasati ojele sa vina la mine!

25 de comentarii:

  1. Vin sarbatorile, poti sa iti faci de cap putin. Las' ca meriti :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) Da, e clar! Your name is Deena and you're a nail polish maniac! Welcome, Deena! :)))

    Si da, cateodata imi fac si eu procese de constiinta (sunt falita si-mi iau oje) si apoi imi amintesc ca, daca am o zi proasta sau o saptamana proasta sau o luna de cacao...as putea sa ma duc la Mc si sa inhalez un burger si o portie de cartofi...saaau...as putea sa-mi iau o oja stralucitoare. Hmmmm...oare care din "ocupatiile" astea sa fie mai nociva pe termen lung?!
    Cu totii avem nevoie de mici bucuii, d emici placeri. Eu imi iau cu 5 lei o oja...altii o saorma sau 3 covrigi. Atata timp cat nu ma dau ojele afara din casa, I say "let me be!" :)
    Bine, in cazul meu se activeaza mecanismele psihologice de siguranta cand sar calu': daca-mi cumpar prea multe toale intr-o periodaa, dup-aia nu-mi mai iau un an. Uite, paleta aia cu 4 nuante de la Flormar a fost prima paleta cumparata dupa mai bine de un an de "abstinenta". Pur si simplu am simtit ca am tot ce-mi trebuie pentru o perioada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca in nailpolish binge bagam si U34, da?A cui sa fie vina oaaareee?:)) Eu cu hainele sunt praf. Adica umblu cu cizmele rupte si nu ma indur sa imi cumpar. In schimb cosmeticaleeee...Eh, o sa incerc sa fiu fetita buna si sa imi cumpar SI haine!:))Inca ma mai gandesc saca iau si paletica sau nu!:)Monica made me do it!:)Apropos, te anunt si pe tine asa cum am anuntat-o si pe Moony. In ianuarie ajung in Bucuresti siii tare as vrea sa ne cunoastem. Daca vrei si tu, desigur!:)

      Ștergere
    2. Deena, eu voiam sa te cunosc de data trecuta de cand am auzit ca te-ai vazut cu MooNy! :D Chiar m-am plans Andreei ca nu mi-a zis si mie cand v-ati vazut, ca veneam peste voi :)) Te speriam, iti dadeam un hug si plecam :)))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu, nu...desigur ca nu!Si nici la creme de corp!:))Numai cand depasesc 20 sa incep sa ma ingrijorez?:))

      Ștergere
  4. Ai fost taaare cuminte, sa stii! :D Eu am stricat in ultima perioada cat epntru tot anul si inca nu mi-am luat tot ce-mi trebuie.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu sentimentul dar incerc sa ma stapanesc ca sa nu ajung intr-o situatie similara!Pentru ca exact asa as pati si eu!:))

      Ștergere
  5. bv:*.cum am scris l cealalta postare nu am cumparat decat un produs de make-up intr-o luna si ceva.e ceva!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dezlegare de sarbatori se cheama, sa stii :))!
    Mno, eu m-am apucat de geluri de dus de la YR...atatea oferte faine au avut ca am facut 3 comenzi intr-o luna, am in jur de 30 de geluri de dus deja :))! De rezervaaaaa. Rezerva am zis. Unii au rezerve de mancare, eu am geluri de dus. I shall never again go withou shower gel :D !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiu cum e cu Yves Rocher. Ca si cand n-as avea si eu 7 geluri de dus numai de la ei. Plus doua Herbagen, plus doua Balea....mdeah. E bine sa ai rezerve. I totally agree!Nu numai de sarbatori am dezlegare....am si dupa sarbatori!:))

      Ștergere
  7. "ca vaca in lucerna"???? nu mai pot de ras :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cam asa ceva!!Dar te-ai sesizat da cu cremele de corp si gelurile de dus!!

      Ștergere
  8. Eu nu-mi fac niciodata promisiuni din astea ca stiu ca n-am cum sa le tin, mai ales cand vine vorba de oje :))) Si ai fost chiar cuminte, 4 oje in 2 luni e inceput de apocalipsa pentru mine :))) Ai tot dreptul sa te rasfeti acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am spus pe blogul tau ca te faci partial vinovata de acest sfarsit prematur al cuminteniei mele:))Si n-am mintit! Oricum am un feeling ca mai am muuult pana sa te ajung la numarul de oje:P Si probabil n-o sa am ever unghii asa frumoase si manichiuri asa ingrijite!:X:X:X

      Ștergere
  9. Bravo pentru articol, chiar m-ai facut sa rad de la inceput la sfarsit fara oprire!!! Nice writing! Si felicitari pt reusita, eu consider ca e!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi imaginez cat de bine te simti acum diet free :))
    Sunt curioasa acum pe ce sari prima data, ce oje nu te lasa sa dormi noaptea :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Can you spell Essence??:))Cum ajung in mall primele doua cad la mine in mana!:D

      Ștergere
  11. Ooo, da! Tin minte postarea aceea si faptul ca m-ai provocat sa ma alatur tie.
    I tried and i tried till i failed. Cu ojele n-am dat-o in bara prea rau, dar am rupt legamantul cu Vinerea cea negricioasa si cu Oferta vietii de la Mua.
    Se pare ca am o perioada in care obsesia pt farduri o depaseste pe cea pt oje. Nu-ti spun ce mi-o "trebuit" ca poate iti dau idei. :)) In acest moment imi mai "trebuie" vreo 3 nuante de la Flormar, le vreau de cand am inceput marea abtinere, dar inca nu le cumpar. Si o paleta cu 5 culori neutre mate tot de la ei. Dar sper sa imi pun pofta in cui ca la farduri am depasit limita de avarie. In cazul in care nu ma apuc de body painting, habar n-am ce as putea face cu atatea.
    Dar ca sa ma confesez, m-am rasfatat cu cele de mai sus pentru ca a fost o perioada grea in care am avut mult de invatat si am simtit nevoia sa ma recompensez cu ceva pe ultima suta de metri. Si am avut si cativa bani pusi deoparte. Dar no more. Daca tot e sa cheltuiesc, macar sa fie pe haine sau pe niste potiuni magice care sa-mi faca acneea recent aparuta sa dispara.

    Tu ai fost f cuminte si meriti recompense. Si cremele si gelurile de dus nu se pun daca le folosesti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, lasa ca toti avem slabiciuni si meritai sa te recompensezi.:) Hai spuneee-mi la ce nuante poftesti ca acum am si eu voie!:))

      Ștergere
    2. Sa fie Flormar M109, eternul 418 si poate si 392. Sau true color 10. :)
      Tu ti-ai mai luat 394? Ca de la tine m-am molipsit! E superba!! Si 21 imi place mult.

      Ștergere